Lämpötila + 20 ja naisilla minihameet ja kaula-aukot esillä
Moni nainen perustelee minihameiden ja lyhkästen paitojen käyttämistä sillä, että kun on kuuma niin näissä asuissa on parempi olla, mutta tänään on 20 astetta lämmintä ja kadulla näkyy jo paljon naisia joilla on pientäkin pienemmät minihameet. Yksi sellainen oli pienen poikansa kanssa liikkeellä ollut parikymppinen nainen, jolla vielä kaula-aukkoakin mukavasti näkyvissä vaikka hänellä ei näyttänyt hirveästi edes olevan mitä esitellä sieltä. Selkeästi moni oli odottanut sitä että tulisi helteet ja pääsisi esittelemään itseään, mutta kun helteet ei näytä tulevan niin + 20 riitti siihen että nyt minihameet vihdoinkin näytille.
Eli myönnättekö, naiset, että käytätte oikeasti tuollaisia vaatteita koska haluatte nähdä miesten reaktion? Haluatte oikeasti vain nähdä miesten katsovan teitä, koska se nostaa itsetuntoanne, ja olette sen jälkeen varmempia kropastanne. Ei + 20 ole niin kuuma sää että tuollainen vaatetus olisi tarpeen hikoilun välttämiseksi.
Ei tuollaisessa pukeutumisessa siis sinällään mitään väärää ole, onhan se ihan kivaa katsoa kun lähekkäin kävelee kaksi naista, joista toinen näyttää paljasta pintaa niin paljon kuin vain voi, ja toisella vastaavasti hihallinen paita ja farkut, eli pyrkii peittämään mahdollisimman paljon ihostaan.....mutta toisaalta tuollainen paljastava pukeutuminen on mielestäni todella selkeää huomion kaipuuta, vaikka muuta väitettäisiin. Pistää aina miettimään naisen motiivia.
Kommentit (52)
Kaikki "vain itseään varten pukeutuvat" varmaan sitten olisivat niissä samoissa hamosissa ja avoimissa kaula-aukoissa myös korpimökissä, yksin keskellä ei mitään? Tai ihan vaan kotona. Miksi odottaa kesää, että "saa käyttää ihania mekkoja", kun voihan ne päällä hengailla yksin kotona ympäri vuoden.
Jokainen kaipaa vähän huomiota, ei se ole väärin myöntää sitä. On koomista esittää, etteikö kiinnosta ja samassa kaikin keinoin yrittää saada huomiota itseensä.
+20 ja oli aika tuskaisaa polvipituisessa hameessa ja tavallisessa topissa. Eri asia jos olisi tuulenvire tai jotain, mutta muuten sekin on aika tuskaisa lämpötila
#49 jatkaa...
ja se ei tietenkään tarkoita, että pieni huomionhakeminen oikeuttaisi ketään esim. lääppimään, tai häiritsemään rasvaisilla jutuillaan.
Se, jos joku tuijottaa.. Siitä ei voi loukkantua.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:05"]Kaikki "vain itseään varten pukeutuvat" varmaan sitten olisivat niissä samoissa hamosissa ja avoimissa kaula-aukoissa myös korpimökissä, yksin keskellä ei mitään? Tai ihan vaan kotona. Miksi odottaa kesää, että "saa käyttää ihania mekkoja", kun voihan ne päällä hengailla yksin kotona ympäri vuoden.
Jokainen kaipaa vähän huomiota, ei se ole väärin myöntää sitä. On koomista esittää, etteikö kiinnosta ja samassa kaikin keinoin yrittää saada huomiota itseensä.
[/quote]
Tämä! Mäkin olisin tänään lähtenyt kauppaan kotihousuissani (kuminauhavyötäröiset norsuhousut) mutta koska mä haluan näyttää kivalta, vaihdoin nätin paidan ja farkut. Kaikki me nautitaan huomiosta. Sen voi myöntää kyllä :D Mulla olisi todella epämukava olo monen naisen kesävaatteissa.. En osaisi kadulla kävellä pyllyposket paljastavissa shortseissa ja bandeau-topissa. Jokainen tyylillään! Kyllähän se kivalta näyttää timmit kropat kireissä vaatteissa :) Kannattaa vaan miettiä minkä viestin haluaa itsestään lähettää.
Miksi naiset ette tykkää, jos mies sanoo, että on kiva katsella naisvartaloita. En tykkää siitä, etten teistä saisi käyttäytyä näin.
itse tuijotan varmasti paljastavasti pukeutuvaa naista, mutta en sen takia, että paljaat sääret kiihottaisivat (ketä sellainen kiinnostaa 2000-luvulla), vaan nimenomaan sen takia, että hän erottuu massasta, niin täytyyhän sitä vähän ihmetellä että johas nyt on asuvalinta. -Mies-
Täällä on +17 ja tuli jo tsekattua parit sellureidet ja pölkkykoivet shortseissa, jotka oli täysin kantajansa vartalon mallille ja kunnolle julkisille paikoille sopimattomat.
Tuolla on aika lämmin ja mekko on ihanan mukava kun ei purista mistään ja leijuu tuulen mukana tuoden mukavasti viileyttä, siksi minä mekkoja käytän. En sen takia että joku tuntematon ihminen voisi tuijotella. Kyllä tottakai katsoa saa, mutta minun pukeutumiseni ei kenellekään kuulu eikä muiden mielipiteet sinällään paljoa kiinnosta.
Mun vaatekaapin sisältö on joko kuumat ja puristavat farkut tai sitten mukava liehuva mekko. Siinäpäs pahastutte, minä en halua kärsiä tukalasta olosta jotta teillä olisi mukavaa.
Ai se on nykyään jo kääntynyt niin päin että naisten täytyisi pukeutua farkkuihin (ei missään nimessä minihameeseen) ja miesten pinkkeihin mekkoihin (tai muuten olet suvaitsematon Lenni-vihaaja).
Sorry vaan mutta minä ainakin pukeudun miten haluan ja vaikka pukeutuisin minihameeseen niin se ei oikeuta miesten huonoa käytöstä ja ahdistelua! Haluan olla rauhassa.