Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpötila + 20 ja naisilla minihameet ja kaula-aukot esillä

Vierailija
13.06.2015 |

Moni nainen perustelee minihameiden ja lyhkästen paitojen käyttämistä sillä, että kun on kuuma niin näissä asuissa on parempi olla, mutta tänään on 20 astetta lämmintä ja kadulla näkyy jo paljon naisia joilla on pientäkin pienemmät minihameet. Yksi sellainen oli pienen poikansa kanssa liikkeellä ollut parikymppinen nainen, jolla vielä kaula-aukkoakin mukavasti näkyvissä vaikka hänellä ei näyttänyt hirveästi edes olevan mitä esitellä sieltä. Selkeästi moni oli odottanut sitä että tulisi helteet ja pääsisi esittelemään itseään, mutta kun helteet ei näytä tulevan niin + 20 riitti siihen että nyt minihameet vihdoinkin näytille.

Eli myönnättekö, naiset, että käytätte oikeasti tuollaisia vaatteita koska haluatte nähdä miesten reaktion? Haluatte oikeasti vain nähdä miesten katsovan teitä, koska se nostaa itsetuntoanne, ja olette sen jälkeen varmempia kropastanne. Ei + 20 ole niin kuuma sää että tuollainen vaatetus olisi tarpeen hikoilun välttämiseksi.

Ei tuollaisessa pukeutumisessa siis sinällään mitään väärää ole, onhan se ihan kivaa katsoa kun lähekkäin kävelee kaksi naista, joista toinen näyttää paljasta pintaa niin paljon kuin vain voi, ja toisella vastaavasti hihallinen paita ja farkut, eli pyrkii peittämään mahdollisimman paljon ihostaan.....mutta toisaalta tuollainen paljastava pukeutuminen on mielestäni todella selkeää huomion kaipuuta, vaikka muuta väitettäisiin. Pistää aina miettimään naisen motiivia.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan, kunhan tulee heinäkuun helteet ja elokuun helteet. Sitten sitä paljastavaa pukeutumista vasta näkeekin.

Vierailija
2/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tullut ajatelleeksi, että ihmiset kokevat lämpötilan aika eri tavoin? Toiselle 15c on shortsikeli, toinen taas ei luovu päällystakistakaan, ennenkuin helleraja rikkoutuu.

Meillä esimerkiksi mies saattaa viihtyä mainiosti t-paitasillaan samaan aikaan, kun itse valittelen ettei tullut laitettua takin alle paksumpaa paitaa. Toisaalta mies taas ei oikein kestä helteitä, kun taas minua ei haittaisi vaikka olisi jatkuvasti 30c. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeellä oli paljon miehiä hihattomissa paidoissa ja shortseissa. Eräs kaljamahainen ukko oli ahtautunut hyvin tiukkaan paitaan, mahtaako myöntää tekevänsä sen siksi että tykkää kun naiset katsovat?

Oli siellä kyllä myös lihaksikkaita käsivarsia joita ihailla, varsinkin eräällä pojalla bussissa. Mahtoiko olla edes 18-vuotias? Itse olen yli 30.

Vierailija
4/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee helposti kuuma. Yleensä pukeudun yhtä lämpimästi kuin muut ja sitten olen ihan hiessä. Joskus teen sen virheen, että jätän vaikka takin laittamatta kun on 10-15 astetta. Minulla on silloin helppo olla, mutta kaikki tuijottaa. Enkä halua huomiota, voi kun ette tuijottaisi!

Vierailija
5/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin jo miehen ilman paitaa ulkona. Haluskohan huomiota

Vierailija
6/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun puolesta naiset sais liikkua tissit ja perseet paljaana koko kesän. olis ihanaa katseltavaa.

Vierailija
7/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten "ihmetyttää" se, että pitää mauttomasti paljastaa joka kohtaa. Nyrkkisääntönä on, että jos paljastaa paljon esim jalkoja, niin sitten peittävämpi yläosa. Ei siksi etteikö nainen saisi itseään esitellä, vaan siksi että on tyylikkäämpää kun joka kohdasta ei ole ihoa esillä. Pätee kyllä miehiinkin, mauttomuuden huippu olla ilman paitaa julkisella paikalla, ellei kyseessä ole ranta...

No joo, onneksi en vietäkään tätä kesää Suomessa.

Vierailija
8/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, monetko pakit olet saanut naiselta? Miten usein saat jonkun mukaasi yökerhosta? Tuleeko usein kaverikorttia ekojen treffien jälkeen? Saatko vastauksia nettideitissä?

Niinpä.

Naisia nyt vain ei kiinnosta niin kovin paljon. Koomista, että kuitenkin uskot naisten suunnittelevan jopa pukeutumisensa sinua varten.

Vierailija
9/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:18"]

Eniten "ihmetyttää" se, että pitää mauttomasti paljastaa joka kohtaa. Nyrkkisääntönä on, että jos paljastaa paljon esim jalkoja, niin sitten peittävämpi yläosa. Ei siksi etteikö nainen saisi itseään esitellä, vaan siksi että on tyylikkäämpää kun joka kohdasta ei ole ihoa esillä. Pätee kyllä miehiinkin, mauttomuuden huippu olla ilman paitaa julkisella paikalla, ellei kyseessä ole ranta...

[/quote]

Missä sitten, Pohjoisnavalla? Kyllä niitä tyylittömiä ihmisiä on kaikkialla.

Vierailija
10/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on minihame ja levee kaula aukko, on mauton. Mut siis ""mä pukeudun ittee varten kateelliset läskit!!!1""

Vierailija
11/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:24"]

[/quote]

[/quote]

No en sentään. Ja tyylittömiä on toki, mutta tuolla paljastelutavalla tyylittömiä täälläpäin harvemmin näkee. Yleensä paljastellaan vain sääriä, ja yläkroppa peitetään. Eivätkä miehet kulje ilman paitaa, todellakaan. Paljastettua yläkroppaa näkee oikeastaan vain ulkomaalaisilla.

Vierailija
12/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on miesten suosima väite, että naiset käyttävät kuumalla kevyitä vaatteita jotta miehet katsoisivat. Se antaa näille miehille tekosyyn kuolata silmät lasittuneina. Mitä vastenmielisempi mies, sitä varmempi tyyppi on siitä että naiset janoavat hänen huomiotaan.

Vierailija
13/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole mitään muuta tekosyytä kuin että mulla on paljon kauniita vaatteita, kokonainen vaaterekki täynnä pelkkiä mekkoja, niin kyllä haluan päästä käyttämään niitä heti kun tarkenee. Vastaavasti farkkuja mulla on vain kahdet. Pukeudun aina hameisiin ja mekkoihin, koska ne sopii mun kropalle ja on kivan näköisiä. En yhtäkään miestä varten. :D Enkä koska on kuuma, muuten käyttäisin jo kymmenessä asteessa, kun oon tosi lämminverinen. Ei mun vaatteet mitään paljastavia ole. Nytkin mulla on päällä jumpsuit, jossa on suht pieni v-pääntie ja ihan säädyllisen pituiset lahkeet.

Vierailija
14/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:37"]

[/quote]

[/quote]

No en sentään. Ja tyylittömiä on toki, mutta tuolla paljastelutavalla tyylittömiä täälläpäin harvemmin näkee. Yleensä paljastellaan vain sääriä, ja yläkroppa peitetään. Eivätkä miehet kulje ilman paitaa, todellakaan. Paljastettua yläkroppaa näkee oikeastaan vain ulkomaalaisilla.

[/quote]

Kyllä ne miehet täällä Suomessakin pitävät paidan päällä. Ne harvat jotka eivät pidä ovat varmaan ulkomaalaisia. Teineillä on minishortseja ja pikkutoppeja, mutta he ovatkin vasta lapsia. Pitääkö aina olla haukkumassa suomalaisia, kaikki on aina hienompaa Ulkomailla?

Vierailija
15/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en halua huomiota.Tänään olin vissiin laittanut liian ison kaula-aukon ja sain tuijotuksia.Hävetti,nolotti,ahdisti.

Vierailija
16/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mekkoja enkä koskaan katso, katsovatko miehet minua. Keskityn omiin asioihini.

Vierailija
17/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä ne miehet täällä Suomessakin pitävät paidan päällä. Ne harvat jotka eivät pidä ovat varmaan ulkomaalaisia. Teineillä on minishortseja ja pikkutoppeja, mutta he ovatkin vasta lapsia. Pitääkö aina olla haukkumassa suomalaisia, kaikki on aina hienompaa Ulkomailla?

[/quote]

Kyllä täällä on moni asia päin persettä ja kokonaisuudessaan Suomi on minusta parempi maa, mutta mitä tulee mauttomasti pukeutumiseen, niin vähemmän näkee täällä kuin Suomessa. Jaa, mutta minulla on varmaan käynyt vain huono tuuri sitten, kun olen Suomessa esim. terasseilla nähnyt usein miehiä ilman paitaa kaljoittelemassa... Täällä ei näy teineilläkään paljaita pakaroita eikä puoliksi paljastettuja tissejä.

Vierailija
18/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:50"]Eli myönnättekö, naiset, että käytätte oikeasti tuollaisia vaatteita koska haluatte nähdä miesten reaktion? Haluatte oikeasti vain nähdä miesten katsovan teitä, koska se nostaa itsetuntoanne, ja olette sen jälkeen varmempia kropastanne. Ei + 20 ole niin kuuma sää että tuollainen vaatetus olisi tarpeen hikoilun välttämiseksi.

[/quote]

Lol olen lesbo ja pukeudun välillä noin :D Enkä todellakaan välitä miesten mielipiteistä pätkän vertaa. Minkä teorian keksit siihen?

Vierailija
19/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:12"]

Liikkeellä oli paljon miehiä hihattomissa paidoissa ja shortseissa. Eräs kaljamahainen ukko oli ahtautunut hyvin tiukkaan paitaan, mahtaako myöntää tekevänsä sen siksi että tykkää kun naiset katsovat?

Oli siellä kyllä myös lihaksikkaita käsivarsia joita ihailla, varsinkin eräällä pojalla bussissa. Mahtoiko olla edes 18-vuotias? Itse olen yli 30.

[/quote]

Ei jumalauta nää sun jutut on säälittäviä.

Tosiasiassa et ole tainnut edes poistua kotoasi koko päivänä?

Vierailija
20/52 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastava pinta on hyvän maun rajoissa ok, mutta jos mennään erotiikan puolelle niin kyllä muakin motiivit silloin epäilyttää. Itse tykkäsin nuorena "esitellä itseäni" nykyään en tykkää näyttää paljasta pintaa kuin harvoille valituille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan