Lämpötila + 20 ja naisilla minihameet ja kaula-aukot esillä
Moni nainen perustelee minihameiden ja lyhkästen paitojen käyttämistä sillä, että kun on kuuma niin näissä asuissa on parempi olla, mutta tänään on 20 astetta lämmintä ja kadulla näkyy jo paljon naisia joilla on pientäkin pienemmät minihameet. Yksi sellainen oli pienen poikansa kanssa liikkeellä ollut parikymppinen nainen, jolla vielä kaula-aukkoakin mukavasti näkyvissä vaikka hänellä ei näyttänyt hirveästi edes olevan mitä esitellä sieltä. Selkeästi moni oli odottanut sitä että tulisi helteet ja pääsisi esittelemään itseään, mutta kun helteet ei näytä tulevan niin + 20 riitti siihen että nyt minihameet vihdoinkin näytille.
Eli myönnättekö, naiset, että käytätte oikeasti tuollaisia vaatteita koska haluatte nähdä miesten reaktion? Haluatte oikeasti vain nähdä miesten katsovan teitä, koska se nostaa itsetuntoanne, ja olette sen jälkeen varmempia kropastanne. Ei + 20 ole niin kuuma sää että tuollainen vaatetus olisi tarpeen hikoilun välttämiseksi.
Ei tuollaisessa pukeutumisessa siis sinällään mitään väärää ole, onhan se ihan kivaa katsoa kun lähekkäin kävelee kaksi naista, joista toinen näyttää paljasta pintaa niin paljon kuin vain voi, ja toisella vastaavasti hihallinen paita ja farkut, eli pyrkii peittämään mahdollisimman paljon ihostaan.....mutta toisaalta tuollainen paljastava pukeutuminen on mielestäni todella selkeää huomion kaipuuta, vaikka muuta väitettäisiin. Pistää aina miettimään naisen motiivia.
Kommentit (52)
Ikävä juttu teille miehet, mutta mä en koskaan mieti pukeutuessani ketään muita kuin itseäni.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:26"]
Mä oon niin helvetin kaunis et saan miesten huomion ilman paljasteluakin..
[/quote]
Kauniillakin naisilla voi tulla kuuma kesähelteillä, ihan tiedokses.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:28"]
Ikävä juttu teille miehet, mutta mä en koskaan mieti pukeutuessani ketään muita kuin itseäni.
[/quote]
Naiset uhraavat mielettömiä summia ja aikoja kosmetiikkaan, vaatteisiin, vartalon muokkaamiseen, laukkuihin ja ties mihin, mitä vain sillä hetkellä haluttavana pidetään. Mutta silti aina vain kuulemma ajatellaan itseä. ;)
Täällä on lämmintä +32 ja minä tyttö se killutan terassilla iha ilkosillani.
Joo'o
Aaamulla plus 14 astetta ja tytöilllä minihameet ja narutopit päällä kadulla liikkuessa.
Ei vaan voi ymmärtää.
Samat kissat on talvella takuulla villasukissa ja vilttiin kääriytyneinä kodissaan jos huoneen lämpötila on alle 22 astetta.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:46"]
[/quote]
Thaimaassa? tai saunassa? Suomessa ei ole tainnut koskaan olla noin lämmintä tähän aikaan vuodesta. ylipäätään yli 30 asteen ylitykset on harvinaista "herkua". (kamalaahan se on jos on noin kuumaa)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:39"]
[/quote]
Jotain rajaa pitäsii pitää myös oman navan ajattelussa.
Naiset uhraavat mielettömiä summia ja aikoja kosmetiikkaan, vaatteisiin, vartalon muokkaamiseen, laukkuihin ja ties mihin, mitä vain sillä hetkellä haluttavana pidetään. Mutta silti aina vain kuulemma ajatellaan itseä. ;)
[/quote]
Näin jo huhtikuussa naisen minisortseissa paljain reisin kulkemassa kaupungilla, silloin oli tuulista ja lämpötila +9'C. Kyllä mua vähän ihmetytti, vaikka yleensä en viitsi vaivata päätäni muiden valinnoilla.
Ihan kuin ihmiset alkaisivat nyt jo vähän turhautua, kun kalenterin mukaan on kesä ja on vihreää ja lomakin monella, niin pukeudutaan sitten sen mukaisesti vaikkei niin lämmin olisikaan. Tai sitten ne on ne joiden mielestä nyt on jo "sortsi-ilma". Mieheni kulkee jo t-paitasillaan ja minä siinä vieressä takki päällä.
Ihanahan hyvän pyöreitä piukkoja peppuja ja terhakoita rintoja on katsella miehenä. Ja moni nainen tykkää itsekin huomiosta. Elämän suola.
Se on vaan elämää. Eiköhän nautita.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:12"]
Liikkeellä oli paljon miehiä hihattomissa paidoissa ja shortseissa. Eräs kaljamahainen ukko oli ahtautunut hyvin tiukkaan paitaan, mahtaako myöntää tekevänsä sen siksi että tykkää kun naiset katsovat?
Oli siellä kyllä myös lihaksikkaita käsivarsia joita ihailla, varsinkin eräällä pojalla bussissa. Mahtoiko olla edes 18-vuotias? Itse olen yli 30.
[/quote]
Alle 18-vuotiaan pojan käsivarsia voi rauhassa "ihailla", ja se on vain hienoa ja suositeltavaa. Yläpeukkua sataa. Mitenkäs sitten, kun M30 kertoo ihailleensa teinitytön tissejä? Yllättäen ääni muuttuu kellossa...
Mä en ymmärrä kuvailemiasi naisia. Itse pukeudun sään mukaan vaikka aika muodokas olenkin en kuitenkaan mikään läski eli jos on todella kuuma niin voin jättää ihoa näkyviin, kun haluaisin myös ruskettua, mutta jos tuulee vähääkään niin olen siihen myös varautunut, 20 asteessa pidän pitkiä housuja ja pitkähiaisia. Ei me kaikki olla sellaisia.
N21
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:39"]
[/quote]
[/quote]
Se on aivan sama mitä paskaa sä kuvittelet pitäväsi totena :) Edelleen pukeudun ja laittaudun itseäni varten. En ole koskaan edes ollut parisuhteessa enkä sellaiseen pyri pääseväni, yleistä huomiota miehiltä en myöskään etsi.
Jos sitä ny yhen päivän on lämmintä, niin pitää siitä nauttia - täysin rinnoin.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:28"]Ikävä juttu teille miehet, mutta mä en koskaan mieti pukeutuessani ketään muita kuin itseäni.
[/quote] Samoin. Pukeutumisessani en mieti muuta kuin sitä, että itselläni olisi mahdollisimman hyvä olla. Ihan sama, mitä jotkut äijän kuvatukset ajattelevat. En kiinnitä heihin mitään huomiota.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:46"]
[/quote]
Thaimaassa? tai saunassa? Suomessa ei ole tainnut koskaan olla noin lämmintä tähän aikaan vuodesta. ylipäätään yli 30 asteen ylitykset on harvinaista "herkua". (kamalaahan se on jos on noin kuumaa)
[/quote]
Espanjassa Torreviejassa :)
Kävin kaupassa ja kyllä vaan! Monta miestä oli jo shortseissa. Mä en olisi tarennut, mulla oli ne farkut ja topin päällä ohut neuletakki. Ei noissa miehissä kyllä hirveästi silmänruokaa ollut, enimmäkseen olivat keski-ikäisiä harmaahapsia ja lihaksista ei tietokaan. Yksi ehkä n. 25 v mies oli, joka kohtuullisen komea, erityisesti peppu kiinnitti huomioni :). Naapurin setä leikkasi nurtsia ilman paitaa, mutta se tissit on melkein yhtä isot kuin mulla, että ei niin kiva.
Kesällä meillä on ystävien kanssa tapana mennä erääseen puistoon istuskelemaan ja bongailemaan komistuksia, annetaan joskus leikkimielisesti pisteitäkin paidattomille miehille. Vanhojen akkojen huveja ;).
No minulla taas oli polvimittainen hame ja olkaimeto toppi. Atooppinen iho, pukeudun ilmavasti ja kevyesti heti kun sää vain sallii !
En oikein ymmärrä miten naisella on kaulassa aukko. Tarkoitatko hengitysputkea tai muuta apuvälinettä?
Mä oon niin helvetin kaunis et saan miesten huomion ilman paljasteluakin..