Miron ja Ronin siskolle nimiehdotuksia.
Nelikirjaiminen nimi on tarkoitus antaa myös tytölle.Sofia ollaan vähän mietitty tai Annia.Mitä mieltä näistä?
Kommentit (52)
Minä tunnen useampiakin koiria, joiden nimenä on joko Miro tai Roni. Olisiko sisko sitten Tessu tai Bella?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:11"]Minä tunnen useampiakin koiria, joiden nimenä on joko Miro tai Roni. Olisiko sisko sitten Tessu tai Bella?
[/quote] niitä on kuule koirilla ihan vaikka Pentti ja Seppo ja tellervokin nimiä! Iät ja ajat tällä palstalla on haukuttu Miro ja Roni nimiä. Minkähän nimisiä lapsia teillä haukkujat on?!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:11"]Minä tunnen useampiakin koiria, joiden nimenä on joko Miro tai Roni. Olisiko sisko sitten Tessu tai Bella? [/quote] niitä on kuule koirilla ihan vaikka Pentti ja Seppo ja tellervokin nimiä! Iät ja ajat tällä palstalla on haukuttu Miro ja Roni nimiä. Minkähän nimisiä lapsia teillä haukkujat on?!
[/quote]
Minkähän takia? :D
Sara Hannele
Siri Johanna
Taru Anniina
Irja Sofiella
Auri Silvia
Eira Josefiina
Kira Mariella
Nora Katariina
Vera Estelle
Nin ja Luna myös ollu mietinnässä.
Sara voiskin olla tosi kiva.Sointuis tosi hyvin veljien nimen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:54"]Sara voiskin olla tosi kiva.Sointuis tosi hyvin veljien nimen kanssa.
[/quote] ja kerran veljien nimissä on r-kirjaimet niin myös siskolle
Ronja, vaik on 5 kirjainta. Olis kaikilla yhtä rumat nimet.
Hyvä nimimaku teillä nro:7.Onko teillä muita lapsia kun nuo kaksi.Ajattelin jos sulla ois jotain vinkkiä antaa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:58"]Ronja, vaik on 5 kirjainta. Olis kaikilla yhtä rumat nimet. [/quote] Oi, miten arvostaisit meidän lasten nimiä :) T. Miron, Saran ja Ronjan äiti - Ronia ei kyl oo, eikä tulis, mutta muuten.
[/quote]
Sara on nätti. Eli ei nyt mee kolmikko kokonaan läpi.