Miksi miehet eivät ymmärrä että tärkeintä parinvalinnassa on elämäntapojen samankaltaisuus
Eikä ulkonäkö. Jos toinen haluaa vaikka matkustella, käydä ulkona syömässä ja harrastaa politiikkaa, niin ei siihen mikään metsäläinen sovi.
Kommentit (257)
Eli jos nainen harrastaa koruompelua ja balettia niin ei mitään mahdollisuutta löytää miestä?722
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat laskelmoivia rakkausasioissa. Naiset rakastuvat enemmän siihen hyötyyn mitä mies tarjoaa kuin itse mieheen. Miehet taas rakastuvat naiseen henkilökohtaisesti. Ulkonäköön, luonteeseen ja naiselliseen olemukseen. Harrastuksilla ja samankaltaisuudella ei ole miehille väliä.
Okei. No kun noin kerran on, niin miten se on vaikuttanut omiin parisuhdehaaveisiisi, -tavoitteisiisi, toimintaasi jne?
Ei mitenkään, koska olen vetänyt puoleeni naisia, jotka arvostavat älykkyyttä. Sen sijaan sellaisille miehille, joilla ei ole mitään erityistä ominaisuutta, on tilanne todella raadollinen. He joutuvat tekemään valtavasti töitä, jotta saisivat edes beta-naisen.
Tärkeintä parisuhteessa on molemminpuolinen seksuaalinen vetovoima. Jos se puuttuu, niin sen kumppanin muilla hyvillä ominaisuuksilla ei käytännössä ole mitään arvoa.
Monien ihmisten kanssa menee kyllä elämäntavat ja huumorintaju yksiin, mutta näistä enää todella harvan kanssa on lisäksi myös sitä molemminpuolista seksuaalista kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat laskelmoivia rakkausasioissa. Naiset rakastuvat enemmän siihen hyötyyn mitä mies tarjoaa kuin itse mieheen. Miehet taas rakastuvat naiseen henkilökohtaisesti. Ulkonäköön, luonteeseen ja naiselliseen olemukseen. Harrastuksilla ja samankaltaisuudella ei ole miehille väliä.
Jep, miehet ihastuvat ensimmäisenä ulkonäköön. Mieluummin sen vähän nuoremman ja itseään piirua tasokkaamman. Yhtään miestä ei ole ensimmäisenä kiinnostanut luonne, eikä yleensä toisenakaan. Ihastutaan ulkonäköön ja ehkä jonkun pinnallisen luonteenpiirteen antamaan mielikuvaan, mutta se erittäin harvoin johtaa siihen että mies alkaa kiinnostumaan siitä mitä toinen ajattelee, mitkä ovat arvot jne. Mielenkiintoista, että kolmesta mainitsemastasi asiasta kaksi oli suoraan ulkonäköön liittyviä:D
Naiset käyvät nykyään itsekin töissä. Siinä vaiheessa, kun perhettä perustetaan on talousasioilla jonkin verran väliä tyyliin miehellä on edes välttävät tulot ja eikä ole päihdeongelmia. Sitten on joitain jotka rikkaudet sokaisevat, enkä ole nähnyt sen miljonäärin potkivan sugarbabeaan poiskaan. Itse otan sata kertaa mieluummin kivan, kivannäköisen samanikäisen miehen kuin jonkun epäkiinnostavan vanhemman plösön jolla on ns. talous kunnossa.
Kyllä lempeä naisellinen luonne on todella tärkeä miehelle, jos naista ajattelee naista vakavaan suhteen. Vaikka nainen olisi huippukaunis, mutta joka omaa puutteita luonteessa, niin suhde ei kestä kovin kauan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä parisuhteessa on molemminpuolinen seksuaalinen vetovoima. Jos se puuttuu, niin sen kumppanin muilla hyvillä ominaisuuksilla ei käytännössä ole mitään arvoa.
Monien ihmisten kanssa menee kyllä elämäntavat ja huumorintaju yksiin, mutta näistä enää todella harvan kanssa on lisäksi myös sitä molemminpuolista seksuaalista kemiaa.
Vastaavasti pelkällä seksuaalisella kemialle ei pitkälle pötki.
Elämäntavoilla ei ole mitään merkitystä siinä vaiheessa kun on tarpeeksi painetta pankkitilillä
Vierailija kirjoitti:
Samaa olin tulossa sanomaan. Pienistä elintapaeroista pääsee yli, fyysisen kemian puutteesta ei. Seksi on ainut asia jota ei voi tehdä kenenkään muun kanssa. Leffaan tai oopperaan voi ottaa kaverinkin seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olin tulossa sanomaan. Pienistä elintapaeroista pääsee yli, fyysisen kemian puutteesta ei. Seksi on ainut asia jota ei voi tehdä kenenkään muun kanssa. Leffaan tai oopperaan voi ottaa kaverinkin seuraksi.
No, jos se on jatkuva tilanne, että mitään muuta ei elämässä ole yhteistä kuin seksi, niin ei se suhde kanna. Mitä sitä yhteenkään muuttamaan, jos yhteistä on 20min kerran viikossa. Hyvin nopsaan ei viitsi senkään takia tapailla, kun sen seksin saa jo muualtakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta harvemmin se on niin mustavalkoista että suhteessa on pelkkä seksuaalinen kemia kunnossa ja kaikki muu pielessä. Mutta melko suuria kompromisseja olen valmis tekemään ja tehnytkin seksuualisen vetovoiman edessä. Yli kymmenen vuotta ja kolme lasta kestänyt tämä resepti enkä päivääkään vaihtaisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos se on jatkuva tilanne, että mitään muuta ei elämässä ole yhteistä kuin seksi, niin ei se suhde kanna. Mitä sitä yhteenkään muuttamaan, jos yhteistä on 20min kerran viikossa. Hyvin nopsaan ei viitsi senkään takia tapailla, kun sen seksin saa jo muualtakin.
Samaa mieltä, että harvalle parille se riittää JOS se on ainut yhteinen asia. Mutta aika usein ne valinnat ei ole ääripäiden väliltä, vaan monia samoja asioita elämältä haluavan mutta vähemmän vetävän, ja osittain eri juttuja haluavan mutta vahvasti puoleensavetävän kumppanin välillä. Ensimmäinen on minusta varmasti tuhoon tuomittu. Toinen voi ihmisestä ja tilanteesta riippuen toimia, ellei ne eroavaisuudet ole mahdottomilla osa-alueilla. Esim. suhde jossa toinen haluaa ehdottomasti lapsia ja toinen ei missään nimessä ei tietenkään voi toimia. Aika monista pienemmistä jutuista voi sen sijaan päästä yli jos tahtoa löytyy.
Ymmärsinkö oikein? Palstamiehille vaimo on verrattavissa palkalliseen työntekijään 🤔
Eipä ihme jos tuonnit jättää jossain vaiheessa. Ei kukaan halua olla hyödyke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on totta. Hain tuolla kommentillani lähinnä siis sitä että se molemminpuolinen seksuaalinen kemia on paljon harvinaisempi juttu, kuin se että muut asiat kuten huumorintaju kohtaisi.
On ainakin itselleni aika yleistä ja helppoa löytää ihminen jolla on samankaltainen huumorintaju ja elämänkatsomus kuin minulla, mutta on äärimmäisen vaikeaa löytää ihminen jota minä pidän seksuaalisesti kiinnostavana, ja joka tuntee samoin minua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta sataa maalia sirpa selänne laukoi NHL peleissä ?
Ainakin on monta sataa kertaa pitänyt aukaista reitensä, ettei Selänne mene hakeman muualta. Itse sanoi, ettei ole kieltäytynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä todella tärkeää. Luulen, että osin tästä syystä itselleni pariutuminen on osoittautunut lähes mahdottomaksi. Haluaisin miespuoleisen version itsestäni, mutta samantapaista elämää eläviä miehiä ei yksinkertaisesti ole.
Minua kauhistuttaisi ajatuskin esim. miehestä, joka on jatkuvasti menossa ja jolla on valtava kaveriporukka. Tai toisaalta miehestä, jolle liikunta ei olisi elämäntapa, jota ulkonäkö ei voisi vähempää kiinnostaa ja joka viettää päivänsä mieluiten istumalla koneella pelaamassa.
Mistä päin Suomea olet ja minkä ikäinen?
Alle 30 enkä mistään pienestä kaupungista. Tämän tarkempaa vastausta et saa.
Harmi, koska tämän viestisi perusteella kuulostaisit täydellisen sopivalta minulle.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä todella tärkeää. Luulen, että osin tästä syystä itselleni pariutuminen on osoittautunut lähes mahdottomaksi. Haluaisin miespuoleisen version itsestäni, mutta samantapaista elämää eläviä miehiä ei yksinkertaisesti ole.
Minua kauhistuttaisi ajatuskin esim. miehestä, joka on jatkuvasti menossa ja jolla on valtava kaveriporukka. Tai toisaalta miehestä, jolle liikunta ei olisi elämäntapa, jota ulkonäkö ei voisi vähempää kiinnostaa ja joka viettää päivänsä mieluiten istumalla koneella pelaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. No kun noin kerran on, niin miten se on vaikuttanut omiin parisuhdehaaveisiisi, -tavoitteisiisi, toimintaasi jne?
Ei mitenkään, koska olen vetänyt puoleeni naisia, jotka arvostavat älykkyyttä. Sen sijaan sellaisille miehille, joilla ei ole mitään erityistä ominaisuutta, on tilanne todella raadollinen. He joutuvat tekemään valtavasti töitä, jotta saisivat edes beta-naisen.
Niin no ajattelepa omilla aivoilla kuka haluaa elämäänsä ulkoisesti sekä sisäisesti ruman miehen jonka mielestä vielä hänet kelpuuttanut nainen on "beta". XD Vähän veikkaan, että aika monella on parempaa tekemistä elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein? Palstamiehille vaimo on verrattavissa palkalliseen työntekijään 🤔
Eipä ihme jos tuonnit jättää jossain vaiheessa. Ei kukaan halua olla hyödyke.
Mille ihmeen palstamiehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten niin moni nainen ottaa väkivaltaisin miehen?
Mun mies ei lyö.
Googlaa läheisriippuvuus ja Tukholma sydrooma, jos et tiedä taustasyitä.Miksi naiset eivät laita asioitaan kuntoon ennen kuin astuvat parisuhteeseen?
Etkö vieläkään tajua miksi naisia ei juurikaan näy Tinderissä tai minkä takia lesboilu on nousevana trendinä? Aivan. Kyllä me tajutaan.
Lesboilu trendinä??? Minulle on 20 vuotta opetettu että homoseksuaalisuus on biologista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten niin moni nainen ottaa väkivaltaisin miehen?
Mun mies ei lyö.
Googlaa läheisriippuvuus ja Tukholma sydrooma, jos et tiedä taustasyitä.Miksi naiset eivät laita asioitaan kuntoon ennen kuin astuvat parisuhteeseen?
Etkö vieläkään tajua miksi naisia ei juurikaan näy Tinderissä tai minkä takia lesboilu on nousevana trendinä? Aivan. Kyllä me tajutaan.
Lesboilu trendinä??? Minulle on 20 vuotta opetettu että homoseksuaalisuus on biologista.
Jos se olisi biologista, sehän olisi sitten hoidettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen pitkälti samanlaiset taustat ja arvot vaikuttaa. Tästä sitten tulee ne samanlaiset elämäntavat ja tavoittet.
Jep, samoin yhteiset harrastukset ja haaveet. Niillä on kasvettu yhteen ja ollaan onnellisia vielä perhe-elämän jälkeenkin.
Erittäin tärkeää on yhteinen arvomaailma. Jos mies tai nainen on materialisti, toisenkin pitää olla.
Nykyiset naistenlehdet ovat tosiaan kovin pinnallisia ja eivät kovinkaan suuresti eroa miestenlehdistä (kummassakin on kauniita naisia kuvattuna ihmeellisiin asentoihin ja usein vähissä vaatteissa),