Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvein työ mitä olet tehnyt?

Vierailija
04.02.2022 |

Mikä on hirvein työ mitä olet tehnyt?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työskennellyt mm. rappu- ja teollisuussiivoojana ja festareiden bäkkäreillä huumeiden ja alkoholin huuruisten artistien seassa, mutta pahinta on ollut yksityisen päiväkodin opettajan työ. P#ska palkka, epäeettinen toiminta, epäpätevä johtaja ja totaalinen riittämättömyys lasten tarpeiden edessä. Never again.

Tämä, epäpätevä mikromanageeraava wannabe-johtaja, jonka mies oli ihan insinööri ja se olikin sitten jotain ihan huimaa. Not.

Vierailija
82/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisen avustajan työ ja siivous ovat kammokkilistan kärjessä. Samoin monotoniset fyysiset työt kuten postinjakaminen ja perusroudaus. Henkilökohtaisista mieltymyksistähän kokemus kustakin työstä on pitkälti kiinni, joten joillekin varmasti mielekkäitä vaikken minä innostukaan kyseisistä tehtävistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille varmasti hyvä työ mutta itselleni pahin oli R-kioskin kassa.

Työ sisälsi järjettömän vastuualueen; veikkaus, pitkäveto, dvd-vuokraus, paketit, passien luovuttaminen, siivous, hyllytys, paistopisteen tuotteiden valmistus... Lisäksi vielä piti olla kioskilla yksin eikä vessaan päässyt ilman että kioski tyhjä ja ehtii laittaa oveen lapun. Jos tulee ryöstötilanne niin ohjeistus että kaikki vaadittu pitää luovuttaa ja vasta tilanteen mentyä ohi voi hälyttää apua.

Kerrossiivous ja rappusiivous oli yhtä lauleskelua tuohon stressiin verrattuna.

Vierailija
84/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ruumiinavaus. Olin patologialla kesätöissä. Ala ei ollut minulle sopiva, huomasin sen kesän aikana. Työkaverit olivat kylläkin todella mukavia.

Vierailija
85/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajan työ työterv.huollossa. Aivan järkyttävää p...aaa. Asiakkaina isojen yritysten väkeä. Hankalia asiakkaita paljon ja tiettyjen firmojen työntekijät järjestäen hankalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi