Mitä epätavallista napostelet?
Minä otan paahdettua sipulia suoraan purkista ja syön sellaisenaan. On se vaan hyvää! Eikä voi syödä liiaksi kun sipulin maku puskee nopeasti läpi.
Kommentit (29)
Auringonkukansiemeniä päivittäin.
Vauvojen maissinaksuja oltermannin tai edamin kanssa. Once you pop, you can't stop.
Mulla on paheena ostaa silloin tällöin kaupasta paketti jotain Snellmannin palvikinkkua tai vastaavaa, siis tyypillisesti leivän päälle laitettavaa lihaa ja napostella sitä huomaamattani koko rasian kerrallaan X_x
Kuivattuja luumuja. Joku ihme himo ollut jo varmaan vuoden. Oikein ahdistaa jos meinaa loppua ja kauppapäivään on vielä aikaa.
Miksi on olemassa sana napostelu? Tarkoittaako se että joku liikuttaa sormia kipon ja suun välillä.
Napostelu on sitä, kun otetaan pikkunaukkuja jostain alkoholipitoisesta juomasta... Tissuttelusta puhuvat toiset.
Kuivattuja, maustettuja merileväsiivuja. Makua on eivätkä lihota.
Ai, mulla taas ihan päinvastainen kokemus. 😁 Ihmiset joita olen tuntenut ja jotka animea katsovat, ovat naisia. Miinus oma miesystävä, joka kerran avautuikin siitä, miten joutui pitämään asian salassa teini-ikäisenä koska olisi muuten saanut "nolon maineen".