Perkeleen ravitsemuspassi
Aloitin työt tiskaajana ja joudun suorittamaan pakollisen ravitsemuspassin vaikkei siitä ole mitään hyötyä. Joudun opettelemaan jotain vatun terveellistä ruokavaliota ja ravintoympyrää.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Et joudu.
Kyllä joudun koska työnantajani vaatii sitä kaikilta työntekijöiltä.
Mitä sitten? Vartin homma, älä valita.
En ole ikinä kuullutkaan ravitsemuspassista vaikka 30 vuotta alalla. Meillä ei tiskari tarvitse hygieniapassiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaaditaanko myös hygieniapassi?
Vaaditaan mutta sen olen suorittanut jo 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sen materiaalin opettelemiseen menee monta päivää. Siellä kysellään leipien suolapitoisuuksia ja margariinien tyydyttämättömien rasvojen osuutta jne. Osa firman tiskaajista on huonosti Suomea osaavia ulkomaalaisia joten heille testi on yhtä helvettiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen materiaalin opettelemiseen menee monta päivää. Siellä kysellään leipien suolapitoisuuksia ja margariinien tyydyttämättömien rasvojen osuutta jne. Osa firman tiskaajista on huonosti Suomea osaavia ulkomaalaisia joten heille testi on yhtä helvettiä.
Ap
Jospa huolehtisit vain ihan siitä oman testisi läpäisemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jospa huolehtisit vain ihan siitä oman testisi läpäisemisestä.
Kiipeäppä takaisin kotipuuhusi heittelemään kakkaasi ohikulkijoiden niskaan.
Tässä kokkiopiskelujen parissa sen oon suorittanut ja mielestäni oli naurettavan helppo saada läpi.
Ympäristöosaava oli sit jo hankalampi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kokkiopiskelujen parissa sen oon suorittanut ja mielestäni oli naurettavan helppo saada läpi.
Se on helppoa jos opiskelet sitä kyseistä aihetta monta tuntia koulussa. Mä joudun työssäkäyvänä ihmisenä palkatta opiskelemaan kyseistä aihetta vapaa-ajallani joten opiskelu ei kiinnosta pätkääkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on helppoa jos opiskelet sitä kyseistä aihetta monta tuntia koulussa. Mä joudun työssäkäyvänä ihmisenä palkatta opiskelemaan kyseistä aihetta vapaa-ajallani joten opiskelu ei kiinnosta pätkääkään.
Ap
Tiskarin työ ei taida olla niin vaativaa etteikö sen jälkeen jaksaisi opiskella saadakseen pitää työpaikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tiskarin työ ei taida olla niin vaativaa etteikö sen jälkeen jaksaisi opiskella saadakseen pitää työpaikkansa.
Sinäkö se olet Petteri Orpo? "Työssäkäyvien tulee opiskella palkatta vapaa-ajallaan jotta Suomi saadaan nousuun!"
Et joudu.