Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävät raksamiehet

Vierailija
12.06.2015 |

Meillä on siis taloyhtiössä parvekeremontti meneillään(ei meidän talossa vielä kuitenkaan), mutta mua ällöttää nuo raksamiehet, jotka tuolla viheltää perään, huutaa törkeyksiä, seuraa mua(vaikka olisin lapsen kanssa) ja tivaa missä asun, haluaa mun numeron yms. Ei tämä vielä ole niin kamalaa, mutta viimeviikolla ne sitten tuli liftin kanssa kyttäämään ilta 9 aikaan meijän ikkunan taakse, ja siis ne tuijotti siinä keittiönikkunan takana jonkun vartin verran. Ja tosiaan, meidän talossa tuota remonttia ei ole vielä edes alotettu vaan alottavat vasta 3kk:n kuluttua. Mies on jo ihan kiehumispisteessä noitten remppamiesten kanssa ja sanoi menevänsä tekemään valituksen niistä. Kysynkin nyt, että onko järkevää tehdä tuollaisesta valitusta?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama ällöttävä ja oikea esmerkki elävästä elämästä, eli ei nettisatua kuten aloitus:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015061219852111_uu.shtml

Vierailija
22/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:28"]

Meidän taloyhtiössä vaihdettiin kolme kertaa rakennusliikettä. Eivät rakennusmiehet pystyneet tekemään töitään muna pystyssä tai olivat sairaslomalla kun muna rupesi sinertämään. Syy siihen olin minä. Lopulta minulle maksettiin hotelli remontin ajaksi.

[/quote]

Meillä päin kuule sama, mutta remontti jouduttiin keskeyttämään, kun jokaikinen tulevaa urakkaa paikalle saapunut rakenusliikkeen johtajakin minut nähdessään sekosi kiihottumisesta ja juoksi pois. Nyt ollaan täällä sementtipaloja putoilevien seinien keskellä ja viemäristön putketkin saattavat haljeta koska tahansa. Taloyhtiön hallitus yrittää savustaa minua muuttamaan täältä pois, mutta hähhäh, minähän en mihinkään tästä lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:28"]Meidän taloyhtiössä vaihdettiin kolme kertaa rakennusliikettä. Eivät rakennusmiehet pystyneet tekemään töitään muna pystyssä tai olivat sairaslomalla kun muna rupesi sinertämään. Syy siihen olin minä. Lopulta minulle maksettiin hotelli remontin ajaksi.
[/quote]

:D Loistava !

Vierailija
24/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No duunarimiehet on parhaita, ei siitä mihinkään pääse! Ainoastaan ne osaa antaa kunnolla!

Vierailija
25/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamiehillä on puolen tunnin välein lakisääteinen runkkaustauko jos eivät saa jotain pesää. Runkkausta ei saisi tehdä julkisesti eikä homostellen, mutta sitä sääntöä kierretään sanoen etten huomannut että joku näkee ja että luulin että tuo jätkä, joka ottaa minulta suihin on nainen.

Sellaista se on meno aivan perussuomalaisilla rakennuksilla.

Vierailija
26/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:06"]

Tässä muutama ällöttävä ja oikea esmerkki elävästä elämästä, eli ei nettisatua kuten aloitus:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015061219852111_uu.shtml

[/quote]

Propagandaa!

Vierailija
27/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma duunari raksa mies on kyllä niin hyvässä kuosissa että nuoremmatkin kalpenee. Ei hänen kroppaa millään bodaamisella ja proteiinipatukoilla saa, se lihas on tullut ihan rehellisellä työn teolla.

Kaverin saman ikäinen inssi ukko on aika löysä pullukka koska istuu vaan toimistossa.....

Vierailija
28/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:19"]

Raksamiehillä on puolen tunnin välein lakisääteinen runkkaustauko jos eivät saa jotain pesää. Runkkausta ei saisi tehdä julkisesti eikä homostellen, mutta sitä sääntöä kierretään sanoen etten huomannut että joku näkee ja että luulin että tuo jätkä, joka ottaa minulta suihin on nainen.

Sellaista se on meno aivan perussuomalaisilla rakennuksilla.

[/quote]

No mitäs sitten? Silloin pannaan kun panettaa. Taitaa sullakin herätä se pieni homo sisälläsi ja häpeilet sitä. Voidaan me sulle bukkaket järjestää ja pistetään betonimylly pyörimään poika!

Vierailija
29/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av mammat puolustaa omia raksamiehiään :) Onko kurjaa, kun ette saaneet sivistynyttä akateemistä?

Vierailija
30/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä sen päivän kun mies tekee valituksrn siitä että joku nainen tuijottaa ja viheltelee.

Vierailija
31/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksalla kun täytyy pitää kypärää päässä, niin eihän se raksamies näe että onko siinä hänen edessään polvillaan suihin ottamassa mies vai nainen. Hän näkee vain kypärän väristä että onko kyseessä työmies, pomo tai sähkömies. Eikä kai sillä ole mitään väliä jos se tuntuu hyvältä, jos nautinto käy läpi kehon sekä saa siinä kaiken ankeuden keskellä purkautua. Sitten on hyvä jatkaa tyytyväisenä näpertelyä.

Vierailija
32/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mitään valitusta halua tehdä. Jos oikeasti haluaisit, olisit jo tehnyt.
Oikeasti vain nautit huomiosta kuten kuka tahansa muukin nauttisi. Tämä oli vain yksi tapa tulla leijumaan asialla. Moni ei viitsi suoraan leijua vaan tekee juuri tällä tavalla - että muka niin hirveästi ärsyttää.
No viihdearvoa näillä traagisilla tarinoilla ainakin on.
Jatkakaa.

Vierailija
33/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:23"]Av mammat puolustaa omia raksamiehiään :) Onko kurjaa, kun ette saaneet sivistynyttä akateemistä?
[/quote]
Moi. Mites sun rak.insinöörimies tänään voi. Tekeekö sinulle pilvilinnaa. Tais tulla yllätyksenä miehes 3500 tonnin kuukausipalkka. Kadehtiko rakennusmiehet tänäänkin teidän mersua.

Vierailija
34/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:23"]

Av mammat puolustaa omia raksamiehiään :) Onko kurjaa, kun ette saaneet sivistynyttä akateemistä?

[/quote]

Akateemiset työttömät seisoo leipäjonoissa...

Vierailija
35/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaisi jatkaa näiden fantasioidensa kirjoittelua vaikkapa täällä =

http://www.herkku.net/tarinat/tekstit/tarina10079.html

Vierailija
36/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:23"]Av mammat puolustaa omia raksamiehiään :) Onko kurjaa, kun ette saaneet sivistynyttä akateemistä?
[/quote]
Moi. Mites sun rak.insinöörimies tänään voi. Tekeekö sinulle pilvilinnaa. Tais tulla yllätyksenä miehes 3500 tonnin kuukausipalkka. Kadehtiko rakennusmiehet tänäänkin teidän mersua.
[/quote]
onko tämä ämmä täälläkin minun rak.insinöörimies. Salli minun nauraa rak.narri taas käskyttää voi voi

Vierailija
37/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörit sekä rakennusmestarit jäävät osattomiksi sekstailusta. Ei heitä oteta kimppaan eikä kukaan ota heiltä suihin eikä kukaan anna heidän ottaa. He joutuvat katsomaan sivusta sekä runkkaamaan katsellen kun raksamies laukeaa toisen suuhun. Joku hutsu rakennusnainen voi hetken mielijohteesta heidän kanssaan sekstailla, mutta se laitetaan ammattiliiton kautta aika pian ojennukseen. Kyllä raksalla sentään on kuri ja järjestys siinä asiassa sekä liiton miehet heti asialla jos mestarit sekä insinöörit alkavat nauttimaan raksamiesten luontaiseduista. Siitä voi tulla jopa työnseisaus.

Vierailija
38/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyt vittu :D

Ainoastaan suomalainen nainen voi loukkaantua, jos hänelle viheltelee ja osoittaa suosiota. Muualla naiset ottaisivat kohteliasuutena ja punastuisivat mielihyvästä pöksyt kosteina.

Vierailija
39/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha joo tee valitus. Mä en kans tykkää saada huomioo. Se on iha vitun ahdistavaa!!! Ei tälläst tajuu kukaan joka ei saa huomioo. Ette tiekään kuinka raskasta tällänen on.

Vierailija
40/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:55"]

No voi nyt vittu :D

Ainoastaan suomalainen nainen voi loukkaantua, jos hänelle viheltelee ja osoittaa suosiota. Muualla naiset ottaisivat kohteliasuutena ja punastuisivat mielihyvästä pöksyt kosteina.

[/quote]

Turkin rantapojat ja Gambian poikaystävät ovat vain ihania, naiskauneutta arvostavia veijareita , kun vislailevat suomileidien perään. Kuuluu niiden ihanan rentoon tyyliin! Mutta suomalainen mies jos tekee saman , niin hyi helvetti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme