Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävät raksamiehet

Vierailija
12.06.2015 |

Meillä on siis taloyhtiössä parvekeremontti meneillään(ei meidän talossa vielä kuitenkaan), mutta mua ällöttää nuo raksamiehet, jotka tuolla viheltää perään, huutaa törkeyksiä, seuraa mua(vaikka olisin lapsen kanssa) ja tivaa missä asun, haluaa mun numeron yms. Ei tämä vielä ole niin kamalaa, mutta viimeviikolla ne sitten tuli liftin kanssa kyttäämään ilta 9 aikaan meijän ikkunan taakse, ja siis ne tuijotti siinä keittiönikkunan takana jonkun vartin verran. Ja tosiaan, meidän talossa tuota remonttia ei ole vielä edes alotettu vaan alottavat vasta 3kk:n kuluttua. Mies on jo ihan kiehumispisteessä noitten remppamiesten kanssa ja sanoi menevänsä tekemään valituksen niistä. Kysynkin nyt, että onko järkevää tehdä tuollaisesta valitusta?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:23"]

Haluaisin nähdä sen päivän kun mies tekee valituksrn siitä että joku nainen tuijottaa ja viheltelee.

[/quote] Ymmärtäkää nyt tämä. Ei ole sopiva vertailukohde. Sopiva verrokki miehelle on helskutin iso raavas kiimainen törkeä suvereeni homo, josta olisi miehelle todellinen fyysinen uhka ja mies jäisi erittäin alakynteen jos homo niin päättäisi. Esim joku bull mentula, mutta kiimaisena homona. Koko lauma näitä homoja huutelemaan, kun mies on vaan viattomasti matkalla rassaamaan Corollaansa.

[/quote]

Mitä, onko olemassa törkeän suvereeneja kiimaisia homoja, jotka pyrkivät panemaan tuntemattomia? Tilaisin heti yhden sellaisen, just bull mentula -tyyppisen eksälle käymään. Mistä niitä löytäisi?

[/quote] Olisikin, voisi palkata ne strategisiin paikkoihin vähän huutelemaan ukkoloille. Myös vähän läpsimään kourimaan ja nipistelemään <3 vähän vaan.

Vierailija
2/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kyllä ole suomalisia duunareita. Suomalainen rakennusmies on enemmän munan perään kuon tortun perään. Asiasta ei paljon puhuta. Monet vuodet byggalla on opettanut että KY:t on aina hyvä pitää mukanat että ei tarvi käyttää Swarfegaa kun paineet yllättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Munanvilautuksia"

Vierailija
4/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä sen päivän kun mies tekee valituksrn siitä että joku nainen tuijottaa ja viheltelee.

[/quote] Ymmärtäkää nyt tämä. Ei ole sopiva vertailukohde. Sopiva verrokki miehelle on helskutin iso raavas kiimainen törkeä suvereeni homo, josta olisi miehelle todellinen fyysinen uhka ja mies jäisi erittäin alakynteen jos homo niin päättäisi. Esim joku bull mentula, mutta kiimaisena homona. Koko lauma näitä homoja huutelemaan, kun mies on vaan viattomasti matkalla rassaamaan Corollaansa.

Vierailija
5/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai teet ilmoituksen firmaan että minkälaisia apinoita niillä on töissä. Tuohan on kotirauhan häirintää, ikkunan takana kyttäily ja kaikki mikä tapahtuu  omalla piha-alueella ja parkkipaikalla kuuluu KOTIRAUHAN PIIRIIN ja tuo on todellakin kotirauhan häirintää. Nämä apinat ei sitä tajua ellei niille tee asiaa selväksi.

Ja yleensä näillä on samantasoinen älynlahjoiltaan oleva muija kotona, siis kumpikin on niin wt ja kouluja käymättömiä.

Vierailija
6/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:49"]

[/quote]

Mitä, onko olemassa törkeän suvereeneja kiimaisia homoja, jotka pyrkivät panemaan tuntemattomia? Tilaisin heti yhden sellaisen, just bull mentula -tyyppisen eksälle käymään. Mistä niitä löytäisi?

Vierailija
7/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä törmännyt tälläseen vaikka olen raksalla töissä.

Vierailija
8/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
9/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista saastaa kaikki duunarimiehet, kouluttautumatonta roskasakkia.

Vierailija
10/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vitun virolaisia?

Suomalaiset raksaäijät ei todellakaan kulje minkään mamman perässä kärttämässä missä se asuu. Vihellellä saattavat. 

Vierailija
11/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti teette valituksen ainakin raksafirmaan ja mahdollisesti myös taloyhtiölle/isännöitsijälle. Kuulostaa ihan joltain pikkufirman touhulta, eikä tuollainen ole normaalia edes niissä. Ei noin toimita muutenkaan, mutta ei varsinkaan asiakasta kohtaan, jos yhtään järkeä on päässä.

T. Nainen rakennusalalta

Vierailija
12/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän vasta pimu olet. Ei ole helppoa miehelläsi. jätä se vätys. Saat raksamiehiltä tai saat kyllä muutenkin

Vierailija
13/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urakalla tekevät hommia ja on muka aikaa soittaa suutaan jollekkin pissiswannabeelle?

Kuivuneen kapakalan luulosairaita vuodatuksia. Valehtelua mahtuu nettiin yllättävän paljon!

Vierailija
14/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä vaihdettiin kolme kertaa rakennusliikettä. Eivät rakennusmiehet pystyneet tekemään töitään muna pystyssä tai olivat sairaslomalla kun muna rupesi sinertämään. Syy siihen olin minä. Lopulta minulle maksettiin hotelli remontin ajaksi.

Vierailija
15/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:19"]

[/quote]

Jos kaikki ihmiset olisivat jotain ylikoulutettuja heikkoluisia akaateemikkoja, joilla on aina pilviä päässä, niin maailma tuhoutuisi.

Vierailija
16/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:19"]

[/quote]

Jos kaikki ihmiset olisivat jotain ylikoulutettuja heikkoluisia akaateemikkoja, joilla on aina pilviä päässä, niin maailma tuhoutuisi.
[/quote]
Ja ne parhaat kyydit olen saanut duunareilta. Ei noi nörtti miehet osaa ottaa vaikka opastaa

Vierailija
17/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:28"]

Meidän taloyhtiössä vaihdettiin kolme kertaa rakennusliikettä. Eivät rakennusmiehet pystyneet tekemään töitään muna pystyssä tai olivat sairaslomalla kun muna rupesi sinertämään. Syy siihen olin minä. Lopulta minulle maksettiin hotelli remontin ajaksi.

[/quote]

Kiitos nauruista :D :D

Vierailija
18/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:19"] Samanlaista saastaa kaikki duunarimiehet, kouluttautumatonta roskasakkia. [/quote] Jos kaikki ihmiset olisivat jotain ylikoulutettuja heikkoluisia akaateemikkoja, joilla on aina pilviä päässä, niin maailma tuhoutuisi. [/quote] Ja ne parhaat kyydit olen saanut duunareilta. Ei noi nörtti miehet osaa ottaa vaikka opastaa

[/quote]Sellanen rasvanahkako muka kunniallinen mies?

Vierailija
19/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:19"] Samanlaista saastaa kaikki duunarimiehet, kouluttautumatonta roskasakkia. [/quote] Jos kaikki ihmiset olisivat jotain ylikoulutettuja heikkoluisia akaateemikkoja, joilla on aina pilviä päässä, niin maailma tuhoutuisi. [/quote] Ja ne parhaat kyydit olen saanut duunareilta. Ei noi nörtti miehet osaa ottaa vaikka opastaa

[/quote]Sellanen rasvanahkako muka kunniallinen mies?
[/quote]
No eiköhän raskaantyönraataja ole melko hyvässä kunnossa. Jaksaa painaa pitkään ja kovaa

Vierailija
20/47 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsit ja päästit kissan ulos?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi