Vähän myötähäpeä noita Facebook kirppareiden ylläpitäjien puolesta...
Aina kauhee vittumainen valitus, jos joku vahingossa huom vahingossa lisää kuvan väärin. Sen jälkeen raamatun kokoinen teksti, mitä saa ja mitä ei saa tehdä... Erosin itse juuri kaikista noista kirppareista, ihan vaan noiden paskantärkeiden ylläpitäjien takia :D
Kommentit (35)
Marimekko kirppis on myös viihdyttävä. Ikänä en uskaltaisi siellä mitään myydä
Minkä perähikiän ryhmissä te olette? Mä kuulun kolmeen eikä yhdessäkään tommosta ole.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:46"]Meillä haki töihinkin yks mamma jonka meriiteissä luki Facebook-kirpputoriryhmän ylläpitäjä.
[/quote]
No tuliko valituksi? Taidan itse seuraavaan työhakemukseeni laittaa linkkejä av:lle kirjoittamiini provoavauksiin.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:46"]Meillä haki töihinkin yks mamma jonka meriiteissä luki Facebook-kirpputoriryhmän ylläpitäjä.
[/quote]
No tuliko valituksi? Taidan itse seuraavaan työhakemukseeni laittaa linkkejä av:lle kirjoittamiini provoavauksiin.
[/quote]
[/quote]
Äidinkielenopettajalle toi ois hyvä, varsinkin jos hommaan liittyy paljon luovan kirjoittamisen ohjausta.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:18"]Minkä perähikiän ryhmissä te olette? Mä kuulun kolmeen eikä yhdessäkään tommosta ole.
[/quote]
Te jotka olette löytäneet hyviä ryhmiä, viitsittekö vinkata?
Muutama ylläpitäjä linjoilla, alapeukuista päätellen ;)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 07:47"]Muutama ylläpitäjä linjoilla, alapeukuista päätellen ;)
[/quote]
Itse kuulun parin miehen ylläpitämään kirppikseen, jossa ei ole mitään sääntöjä! Toimii!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:18"]Itse kuulun parin miehen ylläpitämään kirppikseen, jossa ei ole mitään sääntöjä! Toimii!
[/quote]
Nonii-in!!! Naiset on susia :(
Meillä sama... Mutta silti vielä olen ryhmässä... Täälläpäin ainakin yksi luulee omistavansa koko Vaasan kun on ylläpitäjä jossain fb kirppiksellä.... Huoh nolous.
Ylläpitäjänä vituttaisi olla jatkuvasti poistamassa epämääräisiä kuvia ja vanhoja ilmoituksia joita kukaan ei viitsi itse poistaa. Onneksi en ole ylläpitäjänä missään ryhmässä, mutta ärsyttää jäsenen selata esim. myytäviä vaatteita kun kansiossa on sata kuvaa joissa lukee vain "myyty! Saa poistaa!". Poistakaa helvetti sentään itse ne ilmoituksenne, ei ole iso homma.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:37"]Ylläpitäjänä vituttaisi olla jatkuvasti poistamassa epämääräisiä kuvia ja vanhoja ilmoituksia joita kukaan ei viitsi itse poistaa. Onneksi en ole ylläpitäjänä missään ryhmässä, mutta ärsyttää jäsenen selata esim. myytäviä vaatteita kun kansiossa on sata kuvaa joissa lukee vain "myyty! Saa poistaa!". Poistakaa helvetti sentään itse ne ilmoituksenne, ei ole iso homma.
[/quote]
Varmasti!! Ei riittäisi mulla kärsivällisyys siihen! :D ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:37"]Meillä sama... Mutta silti vielä olen ryhmässä... Täälläpäin ainakin yksi luulee omistavansa koko Vaasan kun on ylläpitäjä jossain fb kirppiksellä.... Huoh nolous.
[/quote]
Hui.... Myös Vaasan jäsen ;)
Juu jostain kumman syystä niillä nousee pissi päähän :D varmaan luulee saavansa cv:hen maininnan ;D
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:37"]Meillä sama... Mutta silti vielä olen ryhmässä... Täälläpäin ainakin yksi luulee omistavansa koko Vaasan kun on ylläpitäjä jossain fb kirppiksellä.... Huoh nolous.
[/quote]
Ennenkuin luin että Vaasan niin mietin vaan heti muutaman sanan jälkeen että sama Vaasassa :D joo, pätee pitää kai jossaki edes :)
Mun kaveri, tai no hyvänpäivän tuttu ryhtyi ylläpitäjäksi ja pissi kilahti päähän, suu vaahdossa kertoi mulle kuinka oli taas poistanut "idioottikusipäiden" myyntikuvia :D
Joo, HML alueella aivan uskomattomia:D vissiin uran kohokohta;)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:46"]Meillä haki töihinkin yks mamma jonka meriiteissä luki Facebook-kirpputoriryhmän ylläpitäjä.
[/quote]