Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pervo

Vierailija
27.05.2015 |

kun tykkään piirtää vähäpukeisia/alastomia naisia? :/ Olen itsekin nainen; enkä edes ole lesbo. Naisen keho on mielestäni vain niin kaunis, kuin taideteos

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hirvee pervo, hyi saatana! Nyt sä joudut helvettiin.

Vierailija
2/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:31"]Oot hirvee pervo, hyi saatana! Nyt sä joudut helvettiin.
[/quote]
Voi voi, niinpä se taitaa olla :(( Elämä on julmaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä teen samaa.
Koska nainen on helpompi piirtää kun olen itse nainen.

Vierailija
4/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:31"]Oot hirvee pervo, hyi saatana! Nyt sä joudut helvettiin.
[/quote]
Voi voi, niinpä se taitaa olla :(( Elämä on julmaa
[/quote]

On se perkele.

Vierailija
5/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan samaa! Naisen vartalo kaikkine kurveineen ja sopukoineen on niin kaunis. :)

Vierailija
6/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:33"]Harrastan samaa! Naisen vartalo kaikkine kurveineen ja sopukoineen on niin kaunis. :)
[/quote]
Jei, kiva tietää etten ole ainoa joka tätä "outoutta' harrastaa ^u^

Vierailija
7/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin taidan minäkin olla, ostin vastikään taulun, jossa on alaston nainen! Onneksi hiilityö, ei esitä yksityiskohtia, mutta silti! Sait silmäni: en taidakaan åitää taiteesta, vaan pervoilusta!

Vierailija
8/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sii[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:36"]Niin taidan minäkin olla, ostin vastikään taulun, jossa on alaston nainen! Onneksi hiilityö, ei esitä yksityiskohtia, mutta silti! Sait silmäni: en taidakaan åitää taiteesta, vaan pervoilusta!
[/quote]

Siis sait silmäni avautumaan...

Vierailija
9/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:33"]

Harrastan samaa! Naisen vartalo kaikkine kurveineen ja sopukoineen on niin kaunis. :)

[/quote]

Riittää kun hahmottelee ensin omenan tai päärynän ja lisää raajat.

Vierailija
10/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:36"]Niin taidan minäkin olla, ostin vastikään taulun, jossa on alaston nainen! Onneksi hiilityö, ei esitä yksityiskohtia, mutta silti! Sait silmäni: en taidakaan åitää taiteesta, vaan pervoilusta!
[/quote]
:D Onnee sullekkin

Vierailija
11/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin omia teoksiani sanoa pervoksi. Olen piirtänyt ja maalannut alastomia mies/mies ja nainen/nainen kuvia. Suutelua, makoilua, seksiä yms yms. En kyllä ikinä ajatellut niitä tehdessäni että olen jotenkin pervo... Yståväni väittivät että saan jotain seksuaalista nautintoa ja kiksejä niiden tekemisestä. Ja se ei ole totta... :"D nykyisin pidän niitä tekeleitä vähän pervoina koska nykyisin en taiteile vastaavaa.

Vierailija
12/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:45"]Voisin omia teoksiani sanoa pervoksi. Olen piirtänyt ja maalannut alastomia mies/mies ja nainen/nainen kuvia. Suutelua, makoilua, seksiä yms yms. En kyllä ikinä ajatellut niitä tehdessäni että olen jotenkin pervo... Yståväni väittivät että saan jotain seksuaalista nautintoa ja kiksejä niiden tekemisestä. Ja se ei ole totta... :"D nykyisin pidän niitä tekeleitä vähän pervoina koska nykyisin en taiteile vastaavaa.
[/quote]
:DDD
Itte en ole sentään tommosia piirelly, onneks. Vaan tyyliin tyttöjä joilla hiukset peittää nännipihat niin ettei mitään "sopimatonta" edes näy. Joskus kyllä rinnat näkyvät kokonaan, nännipihoineen päivineen

Vierailija
13/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on yleisesti hyväksyttyä. Minulla on eräs lesbotuttava joka on ihastunut miesvartaloihin. Hän aina ihmettelee kun ihmiset kauhistelevat sitä ja toteaa: "ei sitäkään pidetä ihmeellisenä jos heteronainen pitää naisvartaloista".

Vierailija
14/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pervoa. Ihmisvartalo on kaunis!

Vierailija
15/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:45"]Voisin omia teoksiani sanoa pervoksi. Olen piirtänyt ja maalannut alastomia mies/mies ja nainen/nainen kuvia. Suutelua, makoilua, seksiä yms yms. En kyllä ikinä ajatellut niitä tehdessäni että olen jotenkin pervo... Yståväni väittivät että saan jotain seksuaalista nautintoa ja kiksejä niiden tekemisestä. Ja se ei ole totta... :"D nykyisin pidän niitä tekeleitä vähän pervoina koska nykyisin en taiteile vastaavaa.
[/quote]
Itte en ole sentään tommosia piirelly, onneks. Vaan tyyliin tyttöjä joilla hiukset peittää nännipihat niin ettei mitään "sopimatonta" edes näy. Joskus kyllä rinnat näkyvät kokonaan, nännipihoineen päivineen
[/quote]

Ei perkkkk.... Pitäiskö teidän teinien oikeasti mennä demiin? Tää palsta on ihan pilalla teidän ja "hihihi"-juttujen takia. Ja jos vastauksena on: "Demissä on lapsellisia juttuja", niin USKON, nyt nää lapselliset jutut on nimittäin siirtynyt tänne (ja olette siis itse niitä lapsellisia myös). Käykää vaikka lukemassa täällä juttuja, mutta nää tällaset alotukset ja kommentit on tosi typeriä ja naiiveja.

Vierailija
16/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:45"]Voisin omia teoksiani sanoa pervoksi. Olen piirtänyt ja maalannut alastomia mies/mies ja nainen/nainen kuvia. Suutelua, makoilua, seksiä yms yms. En kyllä ikinä ajatellut niitä tehdessäni että olen jotenkin pervo... Yståväni väittivät että saan jotain seksuaalista nautintoa ja kiksejä niiden tekemisestä. Ja se ei ole totta... :"D nykyisin pidän niitä tekeleitä vähän pervoina koska nykyisin en taiteile vastaavaa.
[/quote]
[/quote]

Ei perkkkk.... Pitäiskö teidän teinien oikeasti mennä demiin? Tää palsta on ihan pilalla teidän ja "hihihi"-juttujen takia. Ja jos vastauksena on: "Demissä on lapsellisia juttuja", niin USKON, nyt nää lapselliset jutut on nimittäin siirtynyt tänne (ja olette siis itse niitä lapsellisia myös). Käykää vaikka lukemassa täällä juttuja, mutta nää tällaset alotukset ja kommentit on tosi typeriä ja naiiveja.
[/quote]
Mistä päättelet että olisin teini? Mikä tässä nyt muka niin lapsellista on?

Vierailija
17/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vartalo on kaunein luojan luomuksista. (Tämä näin vertauskuvallisesti, en ole uskovainen.)

Pervous on sitten katsojan mielessä (tai taiteilijan).

Vierailija
18/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston nainen on ehkä kauneinta mailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi