Millainen paikka Mikkeli on asua?
Millaisia ihmisiä mikkeliläiset ovat? Mitä asuinalueita suosittelette sinkulle (ei ole lapsia)? Harrastusmahdollisuudet? Kuntosalit, kansalaisopiston kurssit jne.? Kulttuuri? Ravintolat? Kuppilat (en kovin usein tosin käy)?
Kommentit (64)
Mikkelihän on tunnetusti Euroopan sateekaaripääkaupunki.
Sukupuolijakauma riippuu suuresti viikonpäivästä ja yleisestä valtavirroista.
Heteroita siellä ei ole, ellei joku savonlinnalainen ole sattumalta eksynyt paikkakunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Heteroita siellä ei ole, ellei joku savonlinnalainen ole sattumalta eksynyt paikkakunnalle.
Mistähän junttilan perärööristä sinä olet lähtöisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän junttilan perärööristä sinä olet lähtöisin?
Miten sulle tuli ensimmäisenä mieleen perärööri??? Outoa näin heterona.
Kysy äidiltäsi, joka on tänään nimeltään Heikki.
TÄÄLÄKIN VAARA TIEDOTUS KOKOOMUSLAISIA NÄHTY MIKKELIN TORILLA.....ÄLKÄÄ USKOKO MITÄ PUHUVAT...
-VALHEET ON YKKÖS ASIA MITÄ LEVITTÄVÄT NYT...
-VIEVÄT SUOMEA KOHTI VENÄJÄÄ....
-HEILLÄ TARKOITUS VARASTAA DUUNARILTA KAIKEN MINKÄ IRTISAA...JOTTA ITSE PÄRJÄÄVÄT HYVIN..
Vierailija kirjoitti:
TÄÄLÄKIN VAARA TIEDOTUS KOKOOMUSLAISIA NÄHTY MIKKELIN TORILLA.....ÄLKÄÄ USKOKO MITÄ PUHUVAT...
-VALHEET ON YKKÖS ASIA MITÄ LEVITTÄVÄT NYT...
-VIEVÄT SUOMEA KOHTI VENÄJÄÄ....
-HEILLÄ TARKOITUS VARASTAA DUUNARILTA KAIKEN MINKÄ IRTISAA...JOTTA ITSE PÄRJÄÄVÄT HYVIN..
No voihan vitalis... Loistavaa vassarilogiikkaa.
Siis mitä teiltä vassareilta voi varastaa?...ajan sosiaalitoimistoon?
Mikkeliläiset on juuri näin kun tämän kommettiosion viestit. Kaunis paikka jonne on laitettu kaikkialle muualle sopeutumattomat kylähullut.
Joka kerran kun sanot olevasi kotoisin sieltä, joku sanoo sen K:lla alkavan sanan eikä Mikkeli. Pääseekö sieltä maaseudulle vai pelkkää lähiötä?
Mikkeli, Mikkeli, sotapojan karvainen mikkeli.
olen monesti ajanut mikkelin keskustan läpi eri vuorokaudenaikoina (en yöllä kuitenkaan) ja aina on pistänyt silmään se, että ihmisiä ei näy keskustassa missään. Aina olen miettinyt, että missä mikkeliläiset oikein aikaansa viettävät ja sitäkin, että millaisia työmahdollisuuksia siellä on. Ilmeisesti metsäala on aika suuressa roolissa ja varmaan sosiaali-ja terveyssektori, mutta mitä muuta siellä on?
Ihan siis mielenkiinnosta kysyn, kun se ihmisten puuttuminen katukuvasta on jotenkin niin silmiinpistävää.
Vierailija kirjoitti:
olen monesti ajanut mikkelin keskustan läpi eri vuorokaudenaikoina (en yöllä kuitenkaan) ja aina on pistänyt silmään se, että ihmisiä ei näy keskustassa missään. Aina olen miettinyt, että missä mikkeliläiset oikein aikaansa viettävät ja sitäkin, että millaisia työmahdollisuuksia siellä on. Ilmeisesti metsäala on aika suuressa roolissa ja varmaan sosiaali-ja terveyssektori, mutta mitä muuta siellä on?
Ihan siis mielenkiinnosta kysyn, kun se ihmisten puuttuminen katukuvasta on jotenkin niin silmiinpistävää.
Klo 17 jälkeen on kuollutta kesät talvet. Ne on kotonaan tai baarissa.
Hiljainen mutta ihan mukava paikka. Ihmiset ovat mielestäni ihan normaaleja. Kaukola, Nuijamies, Saksala, Graani, Emola, Lähemäki, Emola, Keskustan alue on ainakin ihan kivoja kaupunginosia. Laajalammelle, Tuppuralaan tai Tuskuun en muuttaisi.
Kuntosaleja on, kansalaisopisto on :D en tiedä niistä sen enempää. Kulttuuritarjonta ei varmaan ole mikään suurin, on täällä sodan ja rauhan keskus Muisti, kesäteatteri ja teatteria muutenkin, joskus jotain tapahtumia, esim. festareita jopa. Varmaan muutakin jos tutustuu paremmin kuin minä.
Muutama yökerho on, muutama pienempi baari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 17 jälkeen on kuollutta kesät talvet. Ne on kotonaan tai baarissa.
On siellä keskustassa porukkaa uutenavuotena, vappuna ja +30 asteisina kesäiltoina terasseilla ja kirkkopuistossa :D
Mikähän paikkakunta se olisi näille ikuisille naukujille se maaiman napa?
Mikkelistä Kuopioon muuttaneena oli järkytys ihmisten erilaisuus. Mikkelissä ihmiset avoimempia ja jotenkin rehellisempiä. Tuppurala on ihan kiva paikka, mainettaan parempi, koulu ja prisma lähellä.
miksi ylipäätään mennä mikkeliin
suosittelen leivonmäkeä taikka rutalahtea, lähellä isoja vesiä naapurit kaukana ei baareja
taitaa kanaali koskinenkin olla jo 2 feet under.