Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän myötähäpeä noita Facebook kirppareiden ylläpitäjien puolesta...

Vierailija
12.06.2015 |

Aina kauhee vittumainen valitus, jos joku vahingossa huom vahingossa lisää kuvan väärin. Sen jälkeen raamatun kokoinen teksti, mitä saa ja mitä ei saa tehdä... Erosin itse juuri kaikista noista kirppareista, ihan vaan noiden paskantärkeiden ylläpitäjien takia :D

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:55"]Joo, HML alueella aivan uskomattomia:D vissiin uran kohokohta;)
[/quote]

Näinpä :D

Vierailija
22/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse muualla pätemään niin pitäähän se tuonne purkaa :D jos miehelle kotona pätemistä ei lasketa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo en tajua minkä tähden täytyy olla niin veemäisiä... Olin myymässä lapsen haalaria, joka ei aiemmin ollut mennyt kaupan torissa, laitoin kommentteihin että myynnissä myös muualla. Siitäkös piti sitten oikeen juurikin raamatun kokoinen teksti laittaa oikeen yv:nä ettei niin saa tehdä.... Piiiiiiiip mitä touhua...

Vierailija
24/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:37"]No joo en tajua minkä tähden täytyy olla niin veemäisiä... Olin myymässä lapsen haalaria, joka ei aiemmin ollut mennyt kaupan torissa, laitoin kommentteihin että myynnissä myös muualla. Siitäkös piti sitten oikeen juurikin raamatun kokoinen teksti laittaa oikeen yv:nä ettei niin saa tehdä.... Piiiiiiiip mitä touhua...
[/quote]

No just... Mä oon siirtyny ihan oikeisiin kirppiksiin takas. Ap

Vierailija
25/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo paikka missä saa olla ns. "Johtaja" :D kotona varmaan sovinistin tossun alla

Vierailija
26/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran unohtanut poistaa kuvan tavarasta, joka oli myyty. Yp oli laittanut kommenttia siihen kuvaan " lue säännöt. Poista jo jos on myyty"
Vittu että vitutti!!

Vierailija
27/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä haki töihinkin yks mamma jonka meriiteissä luki Facebook-kirpputoriryhmän ylläpitäjä.

Vierailija
28/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:43"]Mun kaveri, tai no hyvänpäivän tuttu ryhtyi ylläpitäjäksi ja pissi kilahti päähän, suu vaahdossa kertoi mulle kuinka oli taas poistanut "idioottikusipäiden" myyntikuvia :D
[/quote]
Sun kaverilla varmaan on muutenki sitten joku ruuvi löysällä. Minäkin olen ylläpitäjänä meidän paikkakunnan kirpparilla, eikä meillä nipoteta ja vielä vähemmän on kusi noussu päähän :D Meillä on tasan yksi syy miksi tehtiin sääntö miten kuvat laitetaan ja mihin, ja syy on se että MONET sitä pyysivät jotta olisi selkeämpää etsiä jotain tiettyä.

Vierailija
29/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luoja oikeestikko joku oli hakemassa sillä töihin... :D

Vierailija
30/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että huuto.net lähtee uuteen nousuun, ei noita ohareita jaksa kohta kukaan. Ja tuotteeseen voisi laittaa hinnan ja koon lisäksi, että onko loppuunkäytetty...

Vierailija
32/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama Joensuussa. Ei kun hei, tuo feissarimoka oli just sieltä. Loppui tuo fb-kirppis. Samat tappelut kirppiksellä kun kirppiksellä ja joka kaupungissa. Ei niissä oikeen viiti pyöriä.

Vierailija
33/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:25"]http://www.feissarimokat.com/2014/09/kahakka-kirpputorilla-osa-16/ Lukekaas tää :D
[/quote]

Oi Kristus :D

Vierailija
34/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne olis paljon kivempia ne ryhmät ilman niitä kuspäitä :D

Vierailija
35/35 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaljunga-kirppis on ihan ykkönen :D Kaikki on kielletty, ja suunnilleen pilkusta väärässä kohdassa huomautetaan. Ei saa mainita mitään, mikä edes vähän sivuaa Emmaljungasta, eikä suositella toisia rattaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä