Vähän myötähäpeä noita Facebook kirppareiden ylläpitäjien puolesta...
Aina kauhee vittumainen valitus, jos joku vahingossa huom vahingossa lisää kuvan väärin. Sen jälkeen raamatun kokoinen teksti, mitä saa ja mitä ei saa tehdä... Erosin itse juuri kaikista noista kirppareista, ihan vaan noiden paskantärkeiden ylläpitäjien takia :D
Kommentit (35)
Ei pääse muualla pätemään niin pitäähän se tuonne purkaa :D jos miehelle kotona pätemistä ei lasketa ;)
No joo en tajua minkä tähden täytyy olla niin veemäisiä... Olin myymässä lapsen haalaria, joka ei aiemmin ollut mennyt kaupan torissa, laitoin kommentteihin että myynnissä myös muualla. Siitäkös piti sitten oikeen juurikin raamatun kokoinen teksti laittaa oikeen yv:nä ettei niin saa tehdä.... Piiiiiiiip mitä touhua...
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:37"]No joo en tajua minkä tähden täytyy olla niin veemäisiä... Olin myymässä lapsen haalaria, joka ei aiemmin ollut mennyt kaupan torissa, laitoin kommentteihin että myynnissä myös muualla. Siitäkös piti sitten oikeen juurikin raamatun kokoinen teksti laittaa oikeen yv:nä ettei niin saa tehdä.... Piiiiiiiip mitä touhua...
[/quote]
No just... Mä oon siirtyny ihan oikeisiin kirppiksiin takas. Ap
Ainoo paikka missä saa olla ns. "Johtaja" :D kotona varmaan sovinistin tossun alla
Olin kerran unohtanut poistaa kuvan tavarasta, joka oli myyty. Yp oli laittanut kommenttia siihen kuvaan " lue säännöt. Poista jo jos on myyty"
Vittu että vitutti!!
Meillä haki töihinkin yks mamma jonka meriiteissä luki Facebook-kirpputoriryhmän ylläpitäjä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:43"]Mun kaveri, tai no hyvänpäivän tuttu ryhtyi ylläpitäjäksi ja pissi kilahti päähän, suu vaahdossa kertoi mulle kuinka oli taas poistanut "idioottikusipäiden" myyntikuvia :D
[/quote]
Sun kaverilla varmaan on muutenki sitten joku ruuvi löysällä. Minäkin olen ylläpitäjänä meidän paikkakunnan kirpparilla, eikä meillä nipoteta ja vielä vähemmän on kusi noussu päähän :D Meillä on tasan yksi syy miksi tehtiin sääntö miten kuvat laitetaan ja mihin, ja syy on se että MONET sitä pyysivät jotta olisi selkeämpää etsiä jotain tiettyä.
Ai luoja oikeestikko joku oli hakemassa sillä töihin... :D
Luulen, että huuto.net lähtee uuteen nousuun, ei noita ohareita jaksa kohta kukaan. Ja tuotteeseen voisi laittaa hinnan ja koon lisäksi, että onko loppuunkäytetty...
Sama Joensuussa. Ei kun hei, tuo feissarimoka oli just sieltä. Loppui tuo fb-kirppis. Samat tappelut kirppiksellä kun kirppiksellä ja joka kaupungissa. Ei niissä oikeen viiti pyöriä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:25"]http://www.feissarimokat.com/2014/09/kahakka-kirpputorilla-osa-16/ Lukekaas tää :D
[/quote]
Oi Kristus :D
Ne olis paljon kivempia ne ryhmät ilman niitä kuspäitä :D
Emmaljunga-kirppis on ihan ykkönen :D Kaikki on kielletty, ja suunnilleen pilkusta väärässä kohdassa huomautetaan. Ei saa mainita mitään, mikä edes vähän sivuaa Emmaljungasta, eikä suositella toisia rattaita.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:55"]Joo, HML alueella aivan uskomattomia:D vissiin uran kohokohta;)
[/quote]
Näinpä :D