Köriläs, atleetti vai hippiäinen?
Mikä miestyyppi viehättää sinua eniten vai onko tärkeintä miehen tyyli eikä ulkonäkö?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tiedä tuosta miesmausta mutta itse edustan semmoista Bud Spencermäistä körilästä. Onneksi on jollekin kelvannut.
täällä toinen pituutta 189cm masua hiukan (omasta mielestä liikaa) hartialeveys 86cm. olen huomannut että naiset katsoo hieman "erilailla".
Vierailija kirjoitti:
Olen keskimittainen muodokas nainen enkä halua tuntea oloani isoksi miehen vierellä.
Siis läski.
Köriläs edustaa viikinkiä/fysiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä tuosta miesmausta mutta itse edustan semmoista Bud Spencermäistä körilästä. Onneksi on jollekin kelvannut.
täällä toinen pituutta 189cm masua hiukan (omasta mielestä liikaa) hartialeveys 86cm. olen huomannut että naiset katsoo hieman "erilailla".
😃 😄 😁tämän takia rakastan mammoja. Hartialeveys meni monelle täyde4stä..on ne semmosia tyttöjä, että oksat pois.
mies54v
Atleetti varmaan.
Ihannekroppa on keskipitkä-pitkä ja laihahko. Köriläät ja muskelimiehet ei viehätä.
Ihanne ei kuitenkaan tarkoita, ettei muukin kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen keskimittainen muodokas nainen enkä halua tuntea oloani isoksi miehen vierellä.
Siis läski.
Arvasin tämän fiksun kommentin tulevan :D Ylipainoinen juu, mutta rinnat kokoa 80K ja kivankokoinen pylly, eli kilot pääasiassa ihan miehiä miellyttävissä kohdissa.
Vierailija kirjoitti:
Köriläs tulee voittamaan, se on varma.
Mitäs minä sanoin. Köriläs-turilas voittaa.
Eka vaihtoehto olisi ollut oikea valinta. "Urheilullisuus" ei välttämätöntä eli urheilullinen (atleettinenkin) kuuluu tähän vaihtoehtoon. Siis joko köriläs urheilullisena tai ei-urheilullisena.