Pulssi istuessa 90-100, seistessä 120 luokkaa, onko normaalia 18 vuotiaalle?
18v, istuessa pulssi 90-100 ja seistessä 120. En ole urheilullinen. Onko normaalia? Pitäisikö käydä lääkärillä? Päivittäin on vähän sekava olo, mutta en tiedä onko tällä pulsilla mitään tekemistä sen kanssa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tolla sykkeellä haudassa 22 vuotiaana viimeistään. Taitaa olla ylipainoakin reilusti? Kyllä taas kehopositiivisuus niittää uhreja...
Minulla on ollut aina korkea leposyke, ylipainoa ei ole ikinä ollut grammaakaan. Verenpaineet ovat sitten taas liian matalat. Nuo molemmat on onneksi alkaneet vähän tasoittua iän myötä. Inha vaiva, teininä tuli pyörryttyä muutamaan otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tuo ongelma kun oli matalat ferritiini arvot, mutta normaali hemoglobiini. Voiko olla raudan puutoksesta kyse?
Minulla taitaa olla parasta aikaa sama ongelma, paitsi että hemoglobiinikin oli laskenut. Tosin olen raskaana, joten leposyke on jo senkin takia korkeampi, mutta tuo tokkurainen olo kuvaa hyvin olotilaani. Aloitin rautalisän, saa nähdä auttaako.
Minulla oli nuorempana 90 pulssi ihan istuessa. Kova olin jännittämään ja kahviakin join, ja tupakoin. Vedenjuonti taisi olla riittämätöntä myös
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on sama lisäksi silmissä sumenee jos nousen nopeasti ja välillä lähtee jalat alta. Kunto on myös kehno, vaikka olen juossut joka päivä 1,5 vuotta.
Ihminen tarvitsee myös lepopäiviä. Miksi juokset joka päivä? Lihakset kuihtuvat ja rasitut suotta.
Ei ole normaalia. Käytätkö energiajuomia?
Korkea on. Itse hölkkäilen tyhjällä mahalla tunnin 120 keskisykkeellä, eikä työpäivän aikana syke yleensä ylitä missään vaiheessa sataa.