Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein värjäät hiukset?

Vierailija
12.06.2015 |

Itse 2kk välein mutta on liian pitkä aika, juurikasvu aikamoinen jo..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää :P

Vierailija
2/16 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää värjää ollenkaan. Silloin, kun värjäsin, niin väli oli n. 6 kk, koska väri oli hyvin lähellä omaani, niin ei juurikasvua tullut. Harmaita yritin piilottaa, mutta nyt ei ne enää häiritse ja en halua enää vahingoittaa hiuksiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2-3 kuukauden välein. Mun hiukset kasvaa nykyään aika hitaasti niin ei ole paljon juyrikasvuakaan.

Vierailija
4/16 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kolmessa viikossa, jotta säilyy ihanainen kiilto!

Vierailija
5/16 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väh. kerran kuussa. Hiukseni ulottuvat melkein napaan asti ja ne kasvavat niin hillitöntä vauhtia että pakko. Tosin värjään itse koska parturissa se maksaisi varmaan yli 150€ eikä opiskelijana ole kauheesti sellaseen varaa...

Vierailija
6/16 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 2 viikon välein. Käytän suoraväriä.

Vierailija
7/16 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa, 5 viikkoa on maksimi väli ja silloin on jo jurikasvu aika paha ja väri haalistunut ikävästi.

Vierailija
8/16 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:49"]

Kerran kolmessa viikossa, jotta säilyy ihanainen kiilto!

[/quote] entäs cassia tai colormaski?

Vierailija
9/16 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 viikon välein. Oon tosta aikavälistä tosi tarkka, koska vihaan juurikasvua ja jos annan ton ajan yli mennä niin se alkaa näkyä ainakin omaan silmääni häiritsevästi.

Vierailija
10/16 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 viikon välein. Oma väri vaaleahko maantienharmaa, värjätty musta, joten pakko värjätä noin usein, muuten on kyllä jakauksen kohdalta häijyn näköinen.

Vierailija
11/16 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Tuskimpa värjäisi moni muukaanjos hiukan viitsisi ensin selvittää mitä kemikaaleja noihin väreihin tungetaan.

Vierailija
12/16 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tyviväri 6-8 vkon välein. Nyt olen raskaana rv 26 ja yhden kerran on laitettu tänä aikana muutamia raitoja.

Vierailija
13/16 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-8 viikkoa ja sitten on ihan pakko. Kampaajalla olen käynyt aika monta kertaa, mutta nyt löysin aika kivan värin kaupan paketeistakin. Aloin harmaantumaan 25 vuotiaana ja en voi kuvitellakaan, että olisin ruma harmaavarpunen vielä vuosiin, nyt ikää on 41 vuotta. Uusi väri hiuksissa piristää kauan.

Vierailija
14/16 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Hiusvärini on luomuna täydellinen. Jos olisin muunvärinen ja värjäisin hiuksiani, värjäisin ne juuri tämänväriseksi kuin hiukseni nyt ovat. Täydellistä ei voi enää parannella ;)

Vierailija
15/16 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 16:30"]

6-8 viikkoa ja sitten on ihan pakko. Kampaajalla olen käynyt aika monta kertaa, mutta nyt löysin aika kivan värin kaupan paketeistakin. Aloin harmaantumaan 25 vuotiaana ja en voi kuvitellakaan, että olisin ruma harmaavarpunen vielä vuosiin, nyt ikää on 41 vuotta. Uusi väri hiuksissa piristää kauan.

[/quote]

Ei tod ole pakko.

Vierailija
16/16 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti 6-8 viikkoa, nyt raskaana ja ajattelin kohta värjätä, saa olla ainoa kerta (värjään siis puolivälissä raskautta) raskauden aikana, mutta en silti ajatellut palata vanhaan tahtiini, vaan yrittää värjätä hiukset puolen vuoden välein. Värjään punaiseksi, ja hiukset haalistuvat punaruskeiksi, tyvikasvu on tummaa.