Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihminen päästää itsensä lihoamaan?

Vierailija
04.02.2022 |

Kuka tahansa meistä voi syödä vain sen verran kuin kuluttaa.. Harvoin edes rikkaat syövät enemmän kuin kuluttavat. Esim. Toivo Sukari ja Hjallis ovat edelleen solakoita vaikka rahaa heillä olisi kyllä syödä itsensä lihavaksi. Sama juttu vaikkapa Victoria Beckhamilla joka pysyy hoikkana.

Kommentit (172)

Vierailija
21/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masennus, uupumus

Uupuneena jaksaa kuitenkin syödä liikaa?

Et ole ikinä ollut???

Vierailija
22/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tilanne mikä hyvänsä elämässä niin itsensä lihottaminen on kyllä niin sairasta mutta sairashan sellanen on. Oli sairaus mikä tahansa. Ja niitä nähtävästi piisaa.

Mä pakotin itseni pitkille lenkeille kun vartalo alkoi kasvattaa kyseenalaista karismaa vyötärölle ja puntari kiljaisi. Olo parani muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihminen kirjoittaa "lihoamaan"?

Tyhmyys. Mikä siihen auttaisi?

Vierailija
24/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en jaksa kituuttaa ja kontrolloida. Se vaatisi aika paljon ylimääräistä energiaa jota ei ole. En ole näitä ns. läpipaskoja joten ei auttaisi pelkkä "no älä mussuta pullaa sipsiä ja siideriä joka päivä kaksin käsin" mitä yleensä hoetaan. Nimittäin en mussuta.

Vierailija
25/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fokus varmaan jossain tärkeämmässä kuin omassa perseenympäryksessä? Esimerkiksi univaje lihottaa, koska stressihormonia erittyy liikaa ja univajeisena keskittyy pakollisiin, kuten hoivaamaan läheistään.

Vierailija
26/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset eivät opi kirjoittamaan lihomista oikein?

Vierailija
27/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy oikeasti sääliksi aloittajaa. Elämän ainut sisältö on muiden ylipaino, ei edes oma.

Vierailija
28/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tilanne mikä hyvänsä elämässä niin itsensä lihottaminen on kyllä niin sairasta mutta sairashan sellanen on. Oli sairaus mikä tahansa. Ja niitä nähtävästi piisaa.

Mä pakotin itseni pitkille lenkeille kun vartalo alkoi kasvattaa kyseenalaista karismaa vyötärölle ja puntari kiljaisi. Olo parani muutenkin.

Onneksi olkoon erinomaisuudestasi, olet paljon täydellisempi kuin me muut. Haluaisitko vaikka selleriä tai vettä palkinnoksi?

Vierailija
29/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus, uupumus, emotionaaliset ongelmat, traumat, suoliston/koko kehon dysbioosi, lihottava lääke jne. kyllä niitä syitä on.

Vierailija
30/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen genomi suosii lihomista. Jos ennen oli niin tyhmä ettei tajunnut syödä varastoon kun ruokaa sai, kuoli nälkään.

Nykyään nämä tyhmät jäävät riesaksemme kun ruokapulaa ei Suomessa ole.

Vierailija
31/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ruoka on kallista ja itse syön 1200 kcal eikä laihdu grammaakaan.

Vierailija
32/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennusta,uupumusta,lääkkeitä, onhan nuita ollut ennenkin,mutta ei koskaan niin paljon lihavia kuin nyt.

Vierailija
33/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan opiskelematta tietää, miten paljon kaloreita sekaruoka sisältää? Voi tietysti syödä varalta alle tarpeen. Nuokin on kovin teoreettisia ohjeita, että kun vähennät yhden voinapin päivässä, säästyy vuodessa tämä kcal-määrä. Pitäisi olla siis joka päivä aika lailla samantyyppiset ruoat, niin vähennyslasku onnaa.

Vierailija
34/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Mummo on lihava, äiti on lihava, isä oli normaalipainoinen, mutta suurin osa hänenkin perheestään lihavia. Sisaruksenikin ovat ylipainoisia, ei auta lääketieteen tohtorin koulutus eikä jatkuva syömistensä kyttääminen. Meidän suvun vitsaus on joku häiriö kylläisyyshormonien määrässä, voidaan vaan syödä ihan älyttömiä määriä ilman ähkyä. Jopa poikani, jota olen apinan raivolla yrittänyt ohjata kevyemmän syömisen polulle, veteli jo 2 v vanhana rekkamiehen annoksia. Painoni pysyy melkein normaalipainon lukemissa sillä, että olen tosi tiukkana syömieni ruokien ja liikunnan suhteen. Väitän kuitenkin, että joudun tekemään ihan hulluna töitä, etten pullahda ihan täysin. Ei kuitenkaan tarvitse mitään kovin isoa kriisiä, että homma repeää, siihen riittää kova stressi, unenpuute, suru tms.

Vierailija
35/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan haittaa vaikka on muutama kilo ylimääräistä. Ennemmin näin kuin kärsiä nälissään....

Vierailija
36/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot geenit. Tulevaisuudessa voidaan jalostaa heikot pois niin läskit häviävät pysyvästi.

Vierailija
37/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten arvostelu on ylipainoa suurempi epäkohta.

Vierailija
38/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihoaminen on yliarvostettua.

Vierailija
39/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että n 15v. sitten tapasin miehen, joka osaa laittaa ruokaa, minä en. Joka vuosi hiljalleen tuli kilo lisää. Sitten sain lapsen ja heti perään toisen. En jaksanut (siis kirjaimellisesti, koska pienet lapset) alkaa laihduttamaan ja ne kilot on jääneet tiukasti.

Edelleen painoa on liikaa ja laihdutuksen aloittaminen vaikeaa. Äitini ja siskoni ovat ylipainoisia, joten voin kai syyttää geenejäkin.

Olen ymmärtänyt, että lihavuuteen vaikuttaa enemmän liikkumattomuus kuin ruokavalio.

Vierailija
40/172 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ei kiinnosta vettujakaan mikään, ulkonäkö, mitä muut ajattelee, tulevaisuus.. Miksi sua kiinnostaa jonkun lihominen? 

T. BMI21 (vielä, mut jokapäivä 200-300g suklaata/sipsiä mitä vaan koska masennus)

Miten masentuneena muka jaksaa syödä jos ei kerran jaksa liikkua? Sitäpaitsi on muotia olla masentunut, nykyään joka toinen on masentunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän