Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmoittaa poliisille!!

Vierailija
12.06.2015 |

Olen siis tietoinen erään henkilön kannabiksen kasvatuksesta, käytöstä ja jakamisesta. Miten käräytän hänet poliisille? En tiedä hänen osoitettaan tai numeroaan (ei löydy Fonectata). Soitanko vihjepuhelimeen vai jotain muuta? Haluan käräyttää tyypin koska hän työskentelee lasten kanssa ja tuntee muutaman kaverini. Olen kuullut että hän on tarjonnut muitakin huumeita enkä halua häntä tuttujeni lähelle enkä kyllä lastenkaan lähelle. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:17"]Olen siis tietoinen erään henkilön kannabiksen kasvatuksesta, käytöstä ja jakamisesta. Miten käräytän hänet poliisille? En tiedä hänen osoitettaan tai numeroaan (ei löydy Fonectata). Soitanko vihjepuhelimeen vai jotain muuta? Haluan käräyttää tyypin koska hän työskentelee lasten kanssa ja tuntee muutaman kaverini. Olen kuullut että hän on tarjonnut muitakin huumeita enkä halua häntä tuttujeni lähelle enkä kyllä lastenkaan lähelle. 
[/quote]
Pidä huoli omista asioista. Ei kannata rupee lavertelee poliisille koska hän saa varmasti tietoon sen kuka laverteli.

Vierailija
22/29 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai kannattaa ja pitää poliisille ilmottaa jos joku tuttava tai kaveri ym käyttää huumeita ei välttämättä saa selville jos sanoo poliisille että ei saa kertoa kuka ilmotti niillä on vaitiolo velvollisuus olla kertomatta ilmoita vain poliisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta pitää ilmoitus poliisille tehdä jos tietää jonku viljelevän huumekasveja tai käyttää huumeita ei ne sitä välttämättä tietää saa jos sanoo poliisille että ei saa paljastaa kuka heille ilmiantoi mä oo ittekki joskus poliisille ilmottanu yhdestä nististä joka käyttää ja myy huumeita ei tierä kyseinen tyyppi tänä päivänäkää kuka ilmi antoi hänet ja muutenki kannattaa ilmoittaa ennenkö itse menöö sanomaan mä ilmotan joka ainoan huume diiledin poliisille sama on rattijupon kans jos näen kännis ajelevan tai lähtevän autolla kännis välittömästi soitan poliisit

Vierailija
24/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei tutki anonyymisti jätettyjä vihjeitä

Vierailija
25/29 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi ei tutki anonyymisti jätettyjä vihjeitä

Tietysti tutkii.

Vierailija
26/29 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti pitää poliisille ilmoittaa jos tietää että joku käyttää tai myy huumeita itse en ole tälläisiin pilviveikkoihin törmänny ja toivottavasti en törmääkkää mä soitan poliisit välittömästi jos saan tietää vaikka tuttava piirissäni olevasta narkkarista ja rattijuopot myös niistä teen ilmoituksen ennekö ajaa jonkun lapsen päälle tai viattoman ohi kulkijan

Vierailija
27/29 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/29 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliiseissakin isoja eroja kun oli joku maininnut kahdelle poliisille tietävänsä kasvattamo oli ensimmäinen vaan tuhahtanut "no niitähän nyt aina on", mutta nuori poliisi oli suorastaanalkanut tiukkaamaan että MISSÄ ?

Katsokaa siis sopiva poliisi myös sillä kaikki eivät enää hoida nykyään virkavelvollisuuksiaaan ja se on jo ihan maana tapana.

Vierailija
29/29 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nasse setä kirjoitti:

tietysti pitää poliisille ilmoittaa jos tietää että joku käyttää tai myy huumeita itse en ole tälläisiin pilviveikkoihin törmänny ja toivottavasti en törmääkkää mä soitan poliisit välittömästi jos saan tietää vaikka tuttava piirissäni olevasta narkkarista ja rattijuopot myös niistä teen ilmoituksen ennekö ajaa jonkun lapsen päälle tai viattoman ohi kulkijan

No et vai? Yksi tubettajakin vetää livenä kannabista eikä ole saanut mitään. Sanoo vielä siinä suoraan. Ei nuo poliiseja kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi