Riita miehen kanssa
Meillä ei ole seksiä ja läheisyyttä tarpeeksi ja kaipaan sitä. Mies on alusta asti sanonut ettei seksi ole hänelle tärkeää ja alussa sitä ei huomannut, sillä seksiä oli pitkän aikaa monta kertaa päivässä. No, esim tammikuu-kesäkuu välillä olemme harrastaneet seksiä 2-3 kertaa ja suhdetta kestänyt alle 3v ja olemme n. 30-vuotiaita.
Yritin eilen puhua asiasta ja mies alkoi itkemään. Että tuntuu pahalta kun hän ei riitä ja hänelle suhde on niin paljon kaikkea muutakin kuin seksiä.
Muuten hän on juuri sellainen mies mitä olen toivonut. Hän on se joka meillä imuroi ja laittaa ruokaa. Kissojen hiekkalaatikostakin hän on se joka heittää kakat pois ja vaihtaa hiekat. Joka päivä hän kehuu kauniiksi heti töistä tullessaan, halailee ja antaa pusuja. Ja myös joka ikinen päivä hän kysyy haluanko hartia- tai jalkahieronnan.
Edellisestä suhteesta lähdin, koska en halunnut seksiä niin paljon kuin mies, joten meni halut ristiin. Muutenkin mies ei ollut sellainen kuin haluaisin. Nyt olen löytänyt miehen, joka on kaikkea sitä mitä olen halunnut, paitsi nyt meillä olen se joka ei saa tarpeeksi :(
Ilmeisesti kaikkea ei voi saada samassa paketissa! Vtuttaa vaan omat ajatukset että haluaisin lähteä tästä suhteesta ja miksi? Seksin takia. Miksi ihminen ei voi koskaan olla täysin tyytyväinen?? Kiitos kun sain avautua
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:31"]
Nainen on AINA uhri! AINA!
[/quote]
Voi saatanan papukaija, mees nyt perseeseen täältä. -.-
[/quote]
ALOITAJAHAN ON UHRI!!!!!! Miksi en sitä saisi sanoa ääneen?
[/quote]
Keksi nyt helvetti soikoon jotain uutta sanottavaa, ei kukaan jaksa tuota samaa mantraa ketjusta toiseen. Katsoisit nyt edes, sopiiko se yhtään millään lailla ketjun aiheeseen. Idiootti.
[/quote]
Aloittaja on UHRI! Ei saa seksiä omien itsekkäiden halujensa mukaista määrää! Tajuatko minkälaista henkistä ja fyysistä väkivaltaa se on naista kohtaan, jos vaatii seksiä liikaa tai antaa sitä liian vähän naiselle?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:31"]
Nainen on AINA uhri! AINA!
[/quote]
Voi saatanan papukaija, mees nyt perseeseen täältä. -.-
[/quote]
ALOITAJAHAN ON UHRI!!!!!! Miksi en sitä saisi sanoa ääneen?
[/quote]
Keksi nyt helvetti soikoon jotain uutta sanottavaa, ei kukaan jaksa tuota samaa mantraa ketjusta toiseen. Katsoisit nyt edes, sopiiko se yhtään millään lailla ketjun aiheeseen. Idiootti.