Riita miehen kanssa
Meillä ei ole seksiä ja läheisyyttä tarpeeksi ja kaipaan sitä. Mies on alusta asti sanonut ettei seksi ole hänelle tärkeää ja alussa sitä ei huomannut, sillä seksiä oli pitkän aikaa monta kertaa päivässä. No, esim tammikuu-kesäkuu välillä olemme harrastaneet seksiä 2-3 kertaa ja suhdetta kestänyt alle 3v ja olemme n. 30-vuotiaita.
Yritin eilen puhua asiasta ja mies alkoi itkemään. Että tuntuu pahalta kun hän ei riitä ja hänelle suhde on niin paljon kaikkea muutakin kuin seksiä.
Muuten hän on juuri sellainen mies mitä olen toivonut. Hän on se joka meillä imuroi ja laittaa ruokaa. Kissojen hiekkalaatikostakin hän on se joka heittää kakat pois ja vaihtaa hiekat. Joka päivä hän kehuu kauniiksi heti töistä tullessaan, halailee ja antaa pusuja. Ja myös joka ikinen päivä hän kysyy haluanko hartia- tai jalkahieronnan.
Edellisestä suhteesta lähdin, koska en halunnut seksiä niin paljon kuin mies, joten meni halut ristiin. Muutenkin mies ei ollut sellainen kuin haluaisin. Nyt olen löytänyt miehen, joka on kaikkea sitä mitä olen halunnut, paitsi nyt meillä olen se joka ei saa tarpeeksi :(
Ilmeisesti kaikkea ei voi saada samassa paketissa! Vtuttaa vaan omat ajatukset että haluaisin lähteä tästä suhteesta ja miksi? Seksin takia. Miksi ihminen ei voi koskaan olla täysin tyytyväinen?? Kiitos kun sain avautua
Kommentit (22)
Hankkikaa lapsi niin sullakin menee halut.
Joku syy noin totaaliseen seksin vähenemiseen täytyy olla. Mun mielestä kylläkään montaa kertaa päivässä ei normaali ihminen edes tarvitse. Pari, kolme kertaa kk:ssakin on vielä ihan jees, jolloin ei voi syyttää vähyydestä. Kerran, kaksi viikossa taitaa olla aika tavallinen määrä, ainakin av:n gallupeista olen lukenut.
Jos miehes pärähtää itkemään, niin hän tietää jotain mitä sinä et. Jatka juttelua, pakkohan sen on avautua. Ja kysyä voi myös nätisti, ei se tarvitse mitään painostamista olla. Voithan sanoa, että kaipaat aikoja, jolloin olitte niin kovin läheisiä toisillenne, ilman että syyttelet.
No mulla ainakin nämä mielialalääkkeet vie kyvyt ja halut.
Voisiko olla erektiovaikeudet? Miehesi kannattaisi käydä testauttamassa testosteronitasot, meillä tuo oli syy. Mutta jotkut vaan ei "pidä" seksistä niin paljon, ja pienikin stressi tai muu häiriö aiheuttaa helposti haluttomuutta.
Älä valita tilaa jelly.
Jos olis toisinpäin niin ei olis ongelmaa, eikä asiasta oilsi edes keskusteltu
Kesity miehesi muihin puoliin! Kuulostaa ihanan huomaavaiselta ja sellaiselta ihmiseltä, jonka kanssa vaikeudetkin (vakava sairaus tms) on helpompi kohdata. Nautiskele itsestäsi :) Onko sinulla aikaa "hoidella" itsesi? Se on joskus parempaa kuin seksi... Sitten voit aina välillä kuiskata miehen korvaan ehdotuksen ja olen varma, että toisinaan tarttuu siihen. Kuten sanoit, kaikki ei ikinä ole "täydellisesti". Teillekin saattaa vielä tulla noita kausia, jolloin seksiä on enemmän. Nyt on vaan se välivaihe :) Rakastatko miestäsi?
Yrittäkää jutella aiheesta avoimesti ja syyttelemättä. Jos seksiä on joskus ollut noin paljon, ei mies kuitenkaan ole aseksuaali, enemmän kuulostaa siltä että pitkässä suhteessa hänen halut syystä tai toisesta vähenee. Ehkä ihan fyysisiä ongelmia tai mikä mun mielestä ehkä todennäköisempää, ehkä joku henkinen juttu jota ei halua myöntää ja siksi alkoi itkeä. Intohimo hänen puoleltaan vähentynyt ja näkee sinut kumppanina/kaverina, ei seksuaalisesti? Halaatteko noin muuten, suuteletteko, kosketatteko toisianne? Vai onko kaikenlainen fyysinen läheisyys (noita hierontoja lukuunottamatta) vähentynyt/loppunut?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:35"]
Älä valita tilaa jelly. Jos olis toisinpäin niin ei olis ongelmaa, eikä asiasta oilsi edes keskusteltu
[/quote]
Juuri näin, naisen ei tule avata saksia miehelleen! Muuten on alistaja-raiskaaja-mies! Vulvodynia!
Mikset voi hyväksyä tosiasiaa että miehesi on homoseksuaali? Sitten voit siitä tehdä johtopäätöksesi ja pohtia ratkaisua.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:48"]
Mikä riita?!
[/quote]
Aloittajan jakomielisyydessä. Edellinen halusi liikaa seksiä, ja nyt on UHRI koska nykyinen ei halua yhtä paljon seksiä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:47"]
Mikset voi hyväksyä tosiasiaa että miehesi on homoseksuaali? Sitten voit siitä tehdä johtopäätöksesi ja pohtia ratkaisua.
[/quote]
Mä en voi uskoa että kukaan homo tuhlaisi elämäänsä naisen kanssa. Sitäpaitsi kyllä se on niin päin että nussia voisi mutta hellittelyt ja höpinät ei luontuisi ei sitten millään. (Olin ennen kaappihomo)
Onko pakko tyytyä siihen yhteen mieheen, hän on tyytyväinen ja itsekin olet muuten tyytyväinen.
Hanki ihmeessä salarakas, se on niin helppoa nettiaikana, suosittelen että otat sellaisen ukkomiehen jolla on lapsia, näin suhde pysyy helpoiten salassa ja pelkkänä kiihkeänä lemmenleikkinä. Sinkkuun älä sekaanu jos haluat kuitenkin jatkaa tän siivoojan kanssa.
Voi kai se mies sinut hoidella sormilla ja suulla jos ei muuten itse halua, ihan samahan se on naistenkin avata koipia miehen halutessa. Siinä voi itseään alkaa haluttamaan tai jos ei, niin sitten hoitaa vain naiselle orkut. Asian ei mielestäni pitäisi olla miehelle ongelmallinen ollenkaan ja kun mies tila teen nyt tietää, niin luulisi sen olevan myös erittäin helppo toteuttaa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:31"]
Nainen on AINA uhri! AINA!
[/quote]
Voi saatanan papukaija, mees nyt perseeseen täältä. -.-
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:53"]
Onko pakko tyytyä siihen yhteen mieheen, hän on tyytyväinen ja itsekin olet muuten tyytyväinen. Hanki ihmeessä salarakas, se on niin helppoa nettiaikana, suosittelen että otat sellaisen ukkomiehen jolla on lapsia, näin suhde pysyy helpoiten salassa ja pelkkänä kiihkeänä lemmenleikkinä. Sinkkuun älä sekaanu jos haluat kuitenkin jatkaa tän siivoojan kanssa.
[/quote]
Erittäin huono neuvo. Pettäminen on aina väärin, oli pettäjä sitten mies tai nainen.
Jos rauhallisella keskustelulla ette saa tilannetta tyydyttävästi ratkaistua, sinä mietit mitä oikeasti haluat. Jos seksi tai sen puute painaa vaakakupissa enemmän kuin nuo muut asiat, eroatte. Jos pystyt elämään tilanteen kanssa, pysytte yhdessä ja sinä alat "vetää käteen". Simple as that.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:31"]
Nainen on AINA uhri! AINA!
[/quote]
Voi saatanan papukaija, mees nyt perseeseen täältä. -.-
[/quote]
ALOITAJAHAN ON UHRI!!!!!! Miksi en sitä saisi sanoa ääneen?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:27"]Voisiko olla erektiovaikeudet? Miehesi kannattaisi käydä testauttamassa testosteronitasot, meillä tuo oli syy. Mutta jotkut vaan ei "pidä" seksistä niin paljon, ja pienikin stressi tai muu häiriö aiheuttaa helposti haluttomuutta.
[/quote]
On ollut ongelmia ennen, pään sisällä ja siksi ei ole koskaan esim harrastanut yhden yön juttuja koska on pelännyt ettei siihen kuitenkaan kykene. Meilläkin oli aluksi ongelmamme, mies ei pystynyt ensimmäiseen puoleen vuoteen laukeamaan ja luuli että on jotakin vikaa hänessä, tilasi jo ajan lääkäriinkin. Lopulta yhdessä saatiin vaikeudet voitettua ja mies pystyi normaaliin seksiin.
Tammikuussa minulla toki oli terveydellisiä ongelmia ja seksi jäi. Ehkä hänellä on nyt taas se sama pelko kuin suhteen alussakin mutta ei kehtaa myöntää..
Joka päivä hän siis haluaa helliä muuten mutta sanoo että ei seksi ole tärkeintä, tärkeintä on että muuten välittää ja haluaa olla toisen kanssa.
-ap
Up