Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten unohtaa huono seksikokemus?

Vierailija
04.02.2022 |

Kokeilin toteuttaa fantasiani, koska tinderissä tuli vastaan vanhempi mies, joka sitä ehotti. Uskaltauduin näkemään, nähtiin autossa ja hän kopeloi mua paidan ja hameen alta ja päätin keskeyttää tämän, koska ei ollutkaan enää kivaa.

Nyt viikko sen jälkeen vieläkin harmittelen asiaa enkä saa unohdettua tätä.

Mitä teen?

N.23

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M54Tku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä tapaamisessa sitten meni vikaan, lähdetään purkamaan siitä sun pahaa oloa🧐

Se tuntui ahdistavalta.

Ja toi oli eka kerta mun suhteen jälkeen, joten ehkä vähän tuntu siltä, että petin exääni, vaik erost on 5kk aikaa.

Hienoa, että tunnistit tunteen, mistä pahamieli tuli.

Vaikuttaisi siltä, että et ole käsitellyt eroa mielessäsi vielä riittävästi ja et ole vielä valmis uuteen suhteeseen tai seksiin.

Toisilla ero voi mennä nopeasti ohi ja joillan siihen voi mennä koko loppu elämä, joten yritä työstää mielessäsi tuota eroa ja saattaa "surutyö" loppuun.

Voit löytää "oppaita" työstää eroasi sivuilta jotka suunnattu leskille puolison kuoltua, prosessi on psyykkeessä samankaltainen ja etenee portaittain.

Tämän prosessin ajan, jos sulla seksi himoja, niin paras tyydyttää itse itseäsi ja vasta, kun olet valmis, niin sitten varovasti rakkaus edellä seksiin.🧐

Tässä vielä sivu jossa asiasta (löytyy muitakin)🧐 lue juttu ja pohdi oletko jo missä vaiheessa prosessia vai olisiko syytä aloittaa alusta...

https://www.mielipalvelut.fi/artikkelit/mita-suru-on/

Ap täs.

Kiitos sinulle avusta! Kiitos kun ymmärrät! Kiitos!

Olet ihan oikeassa!

Vierailija
22/25 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajat, muistakaa ap on meitä monta vuotta nuorempi. Joten hänen käsitys ja tunteet ovat herkempiä kuin meillä. Joten ette voi käsittää miltä hänestä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osmo Kontulan Mielen seksuaalisuus kirjassa viitataan seksuaalisuuden ydinteeman fantasioiden heijastavan lapsuuden ja nuoruuden kokemuksia. Fantasiaa tarkastelemalla voidaan löytää jotain syvempää ja ne on usein hyvä pitää fantasioina kunnes löytää turvallisen ympäristön niitä halutessaan jonain päivänä toteuttaa.

Ehkä APn syvin kaipuu ei ole tyydyttää ja tulla tyydytetyksi vanhemman mieshenkilön suhteen, vaan todellisuudessa kokea tulevansa nähdyksi ja kuulluksi ja kokea olevansa tärkeä. Ehkä taustalla on kokemuksia huomiota vaille jäämisestä tai hylkäämisestä, mikä ehkä jotenkin linkittyi myös edelliseen parisuhteeseen. Näitä on hyvä pohtia ja ehkä sitä kautta oppia tuntemaan itseä paremmin. Asiaa voi olla hyvä käsitellä myös esim terapeutin kanssa. APlle haluaisin sanoa että teit oikein kun keskeytit homman, suojelit itseäsi etkä edennyt pidemmälle johonkin mikä ei tuntunut oikealta.

Vierailija
24/25 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n fantasia törmäsi siihen, ettei ollut mieheen mitään kemiaa ja henkistä yhteyttä. Itse ollut pitkässä parisuhteessa ja fantasioinut vieraista naisista ja työkavereista. Mutta kun olen ollut halutun naisen vieressä ja jututkin lähentyneet jo seksiä ja olisi ollut mahdollista päästä panemaan, ei vain ole ollut yhtään kiimaa ja halua. Ei mitään henkistä yhteyttä, joten jäänyt aina toteuttamatta.

Vierailija
25/25 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä seksikokemus? Kopelointi ei ole seksiä.

Esileikkikö ei ole seksiä? Ei seksiin aina yhdyntä kuulu..

No sanoisitko että tosta menettää neitsyyden? Itse ainakin laskin neitsyyden menettämiseksi ekan kerran, kun oli yhdyntää eli toi ei oo seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän