Lähden Lontooseen YKSIN
Kotiin jää ihana mies ja ihanat (rasittavat) lapset, omaa aikaa 24/7 kahden yön ja kolmen päivän ajan. Saa nähdä iskeekö hirmunen ikävä ja yksinäisyys vai osaako sitä vielä olla itsekseen.
Ja älkää huoliko, miehellä kans oma reissu tiedossa tälle kesää!
Saa kertoa vinkkejä Lontooseen, aiemmin olen siellä teininä ollut vuonna 04.
Kommentit (48)
Minä olen päättänyt lähteä syksyllä yksin Firenzeen. Haluan luuhata museoissa just niin kauan kuin vain viitsin, istuskella kirjan kanssa puistoissa ja kahviloissa jne. Ei onnistu kuin yksin.
Mukavaa matkaa! Lontoo on kiva kaupunki ja ajanvietettä löytyy joka lähtöön. Mene vaikka teatteriin tai musikaaliin kun kerran pääset ilman mankuvia lapsia ja miestä :) Ja tietty shoppailemaan. Käy Camden Marketissa!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:55"]Miksi et halua matkustaa miehes kans?
[/quote]
Miksi pitäis olla miehen kanssa jokapaikassa yhdessä? En tajua näitä tyyppejä.
Lontoo on ihana! En osaa muita vinkkejä kuin fish&chips, Harrods ja M&M -kauppa :D Johonkin musikaaliin menisin itse kyllä mielelläni.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:57"]
Eikö sulla ole yhtään ystävää, vai miksi ihmeessä matkustat YKSIN?
[/quote]
On muuten jännä, että tätä kysytään usein. Mä matkustan aina yksin, ja tämä on suunnilleen eka kysymys kun kerron lähteväni reissuun: kenen kanssa? Ai yksin, eikö sulla ole ketään kenen kanssa lähteä? Kiitos kysymästä, mulla on sekä mies että ystäviä, mutta matkustan kaikkein mieluiten yksin. Se vapaus on niin ihanaa! Ei tarvitse tehdä mitään kompromisseja aikatauluista tai menoista, saa viipyä missä haluaa niin kauan kuin haluaa, syödä mitä haluaa koska haluaa ja nukkua kun nukuttaa. Ei tule kinaa kenenkään kanssa, kukaan ei ole vieressä stressaamassa ja valittamassa tai sairaana hoivattavana. Saa olla hiljaa itsekseen tai tutustua uusiin ihmisiin, ihan miltä tuntuu. Vähintään kerran vuodessa teen kunnon matkan yksinäni, viimeksi olin Laosissa ja Vietnamissa kiertomatkalla.
Ehdottomasti Oopperan kummitus-musikaali! Ja Notting Hillissä sijaitsevan Portobello Roadin lauantai aamun markkinat/kirpputori. Myös Oxford Streetillä shoppailu ja eri puolilla Lontoota ruokailu.
Parhainta Lontoossa ehdottomasti on musikaalit ja katujen kauneus.
Minusta hauskinta Lontoossa oli katsella ihmisiä eri puolilta maailmaa, upeita autoja. ja sitä hulinaa, sekä kauniita rakennuksia ja mielenkiintoisia kujia. Ihmisetkin oli mukavia ja hauskoja, suurkaupunki sentään. Kannattaa ihan rohkeasti liikkua, myös ydinkeskustan ulkopuolelle.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:57"]Eikö sulla ole yhtään ystävää, vai miksi ihmeessä matkustat YKSIN?
[/quote]
Lueppa kommentit 5 & 13. Ystäviä kyllä löytyy - tällä kertaa päätin vain yrittää pitkästä aikaa yksikseen matkustamista. Ap