Lähden Lontooseen YKSIN
Kotiin jää ihana mies ja ihanat (rasittavat) lapset, omaa aikaa 24/7 kahden yön ja kolmen päivän ajan. Saa nähdä iskeekö hirmunen ikävä ja yksinäisyys vai osaako sitä vielä olla itsekseen.
Ja älkää huoliko, miehellä kans oma reissu tiedossa tälle kesää!
Saa kertoa vinkkejä Lontooseen, aiemmin olen siellä teininä ollut vuonna 04.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:05"]
Haluaisin käydä katsomassa jonkun musikaalin, mutta mikä siellä on pukukoodi? :O En kai voi käppäillä sisään farkuissa, hupparissa ja tennareissa,
[/quote]
Kyllä voit. Jos ei ole kyseessä ensi-ilta, voit mennä ihan tavallisissa vaatteissa.
[/quote]
Ok, kiitos! :)
Kävely Hyde Parkin läpi, Tate-museo, shoppailu sydämensä kyllyydestä ja ihanat pitkät herkkuhetket lounaalla tai kahviloissa. Nauti! :)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:08"]Ei ole omaa aikaa 24/7 jos olet siellä vain muutaman päivän.
Anteeksianteeksianteeksi, oli pakko! Hauskaa reissua!
[/quote]
HAH totta, en ite tuota edes hoksannu :D Kiitos! Ap
uinkas vanha nuorimmaises on jos kerta uskallat hänet jo isälleen jättää? Itse haluaisin kanssa lomalle mutta en raaski koska lapset on vielä niin nuoria etteivät pärjää ilman minua.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:41"]uinkas vanha nuorimmaises on jos kerta uskallat hänet jo isälleen jättää? Itse haluaisin kanssa lomalle mutta en raaski koska lapset on vielä niin nuoria etteivät pärjää ilman minua.
[/quote]
Meidän lapset on siinä mielessä kummallisia tapauksia että pärjäävät ihan yhtä hyvin niin isänsä kun minun kanssa :) Nuorimmainen on hieman yli vuoden. Ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:57"]
Eikö sulla ole yhtään ystävää, vai miksi ihmeessä matkustat YKSIN?
[/quote]
Kummallinen kysymys. Yksin matkustaminenkin on kivaa. Oon reissannut paljon yksin vaikka on kavereita ja mies olemassa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:26"]
Vain nolot turistit pyörii kesällä lontoossa
[/quote]
Ok, valistaisitko meitä juntteja siitä missä kaltaisesi älyköt pyörivät kesällä, jotta osaamme varoa?
[/quote]
Suomessa. Pohjolan kesä on kaunis. Lontoo on kesällä hikinen. (En ole kirjoittanut tuota nolo turisti-juttua mutta olen 100% samaa mieltä.)
Olen kateellinen, nauti munkin puolesta!
Mikset pyytänyt ketään kaveria mukaan? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Hyvää matkaa :)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:05"]Mikset pyytänyt ketään kaveria mukaan? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Hyvää matkaa :)
[/quote]
Halusin testata kunnolla yksin olemista ekaa kertaa vuosikausiin, katsoa että selviääkö siitä vielä. Ennen rakastin yksin reissaamista. Ja "parhaimmat" kaverit ovat kaikki vielä muutenkin töissä ja lomailevat vasta loppukesästä. Kiitos! Ap
Ihanaa, mukavaa matkaa!
Jos olet lauantaina Lontoossa, niin Notting Hillin markkinat (Portobello Road). Joku musikaali kenties.
Nauti!
Lontoossa on vaikka mitä. Jos mää oisin yksin, niin varmaan hommaisin jonkun teatteri/ musikaali lipun.
Oma suosikkini on British Museum, siellä menee aina usampi tunti ihan huomaamatta (ja on myös ilmainen, vain vapaaehtoinen lahjoitus).
Oikein hyvaa matkaa! Lontoo on kesaisin ihana kaupunki, toivottavasti saa on myos silloin kesainen! (Aina ei tasta ole taalla pienella saarella takeita...)
Suosittelisin katsastamaan timeout.com/london sivuston. Sielta voi katsella kaikenlaista menoa ja meininkia. Voit esimerkiksi syottaa matkasi paivamaarat sinne ja katsoa, mita kyseisena aikana taalla oikein tapahtuu.
Monet museot ovat ilmaisia (ns. yleisnayttelyt), joskus naissa museoissa voi olla osa maksullisena ns. erikoisnayttelya varten. Esimerkkeina: V&A, National History Museum, National Gallery, Tate (Britain ja Modern)... Oxford Streetilta lahtevalla pikkukadulla (ihan Oxford Circuksen lahella) on myos Photographer's Gallery. Suosittelen myos Wellcome Centrea Euston aseman vieressa.
Kaikissa ylla mainituissa on myos kahviloita ja/tai ruokaravintoloita ja/tai baareja.
Ostoksille: Westfield Stratfordin aseman kyljessa (Jubilee line metrossa, n. 15 minuuttia London Bridgelta)
Muuta ilmaista tekemista: Borough Market pe tai la aamuna, Thamesin varrella kavely (siisti kavelytie, et ole autojen seassa seikkailemassa...), Notting Hillin alue, Camden on ihan hauska (mutta aika "teini"), idassa esim. Shoreditch on mielenkiintoinen alue.
Taalla on taatusti kaikille jotain. Tekemisten suosittelu riippuu vahan omista mielenkiinnon kohteistasi! :)
Vain nolot turistit pyörii kesällä lontoossa
Miksi et halua matkustaa miehes kans?
Eikö sulla ole yhtään ystävää, vai miksi ihmeessä matkustat YKSIN?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:55"]Miksi et halua matkustaa miehes kans?
[/quote]
Haluan testata että vieläkö yksikseen matkustaminen onnistuu - ennen miestä ja lapsia se oli minun lempparihommaa. Ja muutenkin meidän nuorimmainen on vielä niin pieni ettei häntä raaski laittaa mummolaan noin "pitkäksi" aikaa hoitoon. Matkustellaan loppukesästä sitten yhdessä perheenäki, miehen kanssa kahdestaan matkustaminen saa vielä odottaa hetken - ootellaan ensin että tuo nuorimmainenkin hieman kasvaa :) Ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:05"]
Haluaisin käydä katsomassa jonkun musikaalin, mutta mikä siellä on pukukoodi? :O En kai voi käppäillä sisään farkuissa, hupparissa ja tennareissa,
[/quote]
Kyllä voit. Jos ei ole kyseessä ensi-ilta, voit mennä ihan tavallisissa vaatteissa.