PEKINGIN OLYMPIALAISET 2022 OFFICIAL
Virallinen olympialaisketju julistetaan avatuksi!
Kuka katsoo avajaisia juuri nyt?
Kommentit (4456)
Suomalainen ottaa aina sijat 2 ja 4 ja pettymyksen.
Niskanen ja Mäki.
Älyttömän hienoa Suomelle!
Ps. Miksi niin moni kirjoittaa mitalin kahdella l-kirjaimella?
Kerttu on selvästi itse(kin) todella pettynyt ettei voittanut kultaa, vaikka yrittää puhua muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Johaug voitti taas, kun douppasi. Miksi tämän tunnetun douppaajan annetaan edes kisata?
Siinä mielessä Kerttu on todellinen voittaja ja pääsi noin lähellä. Kertulle vaikea syksykin.
Vierailija kirjoitti:
Niskanen ja Mäki.
Ja suomalaistyypillinen vähättely taas alkaa. On tämä omien "kannustaminen" tässäkin kommentissa huipussaan, sen negatiiviset suomalaiset osaavat kyllä. Omia voisi ihan kannustaa ja tukeakin, tämä tiedoksesi.
Ja PS. Sijat tänään olivat 2 ja 3.
Vierailija kirjoitti:
Kerttu on selvästi itse(kin) todella pettynyt ettei voittanut kultaa, vaikka yrittää puhua muuta.
Niin pitää ollakin. Haastatteluissa voi sanoa mitä haastattelija haluaa kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Niskanen ja Mäki.
Jospa viestissä tulisi kultaa?
Vierailija kirjoitti:
Kerttu ja Krista, tämä oli pettymys!
Kyllä, kahta kultaa lähdettiin hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin kunnollinen hiihtokilpailu väliaikalähdöllä. Nykyaikainen hiihto on pilattu massalähtöjen peesailulla ja kyttäilyllä. Jokaisen pitäisi hiihtää yksin kelloa vastaan.
Kaipaan miesten 50 km kisaa perinteisellä ja väliaikalähdöllä. Mukavan pitkä tv-elämys, jollaisia ei nykyään pahemmin näe. Sprintit yhtä koheltamista.
Lisään vielä, että kyllä yhteislähdötkin ovat mielenkiintoisia, mutta enemmän saisi olla väliaikalähtöjäkin. Lisäksi yhteislähtöjä hiihdetään usein niin kapeilla laduilla että hyvä jos se iso massa mahtuu sinne. Sitten tulee kolareita ja ylämäessä osa porukasta seisoo paikallaan.
En arvosta yhtäkään hiihtäjää, jonka taustalla on ollut D-valmentaja.
Huvittaa ylen ja valtamedian hehkutus mitaleista.
Alkuviikosta uhottiin hiihtokultaa, tuli 4. Sija.
Tänään tullee kuulemma kaksikin mitalia.. en usko millään.
Fakta on se että suomen taso hiihdossa ja yleusurheilussa on tosi matala ja taso ok romahtanut ihan täysin.
Koska valtio ei panosta urheiluun.
Siten mitaleita ei tule eikä voikaan tulla.
Mitalitaulukko kertoo totuuden, suomi ei vaan pärjää. Swe ja nor täysin ylivertaisia ja moni pikkumaa ja rupumaakin mennyt suomen ohi täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niskanen ja Mäki.Jospa viestissä tulisi kultaa?
Ei tule, sillä norjalainen vetää viimeisessä kaarteessa ohi. Kuten aina. Pikemminkin ihme on, jos kaatumatta ja kahdella sauvalla selviävät koko matkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se haastattelijakin halusi kuulla, että mikä siinä kisassa meni pieleen kun ei kultaan asti yltänyt…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi lumilautacrossi on kyllä hassu laji.. en edes tiennyt moista olevan.
Niin on. Tosin itse olen lajia seurannut paljonkin , kun maailmancuppia näytettiin. Suomella ei ole "tavallisten" puolella edustajaa, mutta paracrossissa on jo Matti Suur-Hamari on voittanut monta kultaa jo.
Se Ilkan hiihto kyllä jätti kysymyksiä, kun yleensä parhaita hiihdossa. Normaalisti olisi varmaan jaksanut paremmin. Ajattelin itse jo ainakin mitalia ja toivoin sitä. Toisaalta sanoi, että voimat jäi ladulle ja varmasti yritti parhaansa.
Itsekään en halua päteä ja en tiedä mitenkään niin paljon urheilusta. Seuraan vaan paljon lajeja ja tykkään urheilusta. Sen vuoksi kiva kirjoittaa. Täälläkin aika vähän ketjuja aiheeseen. Ampumahiihtoa katson niin paljon, että olisi saanut olla täällä jopa ketju esim maailmancup kisoihinkin liittyen.
Tehdään ampumahiihdolle oma ketju (voin tehdä jos vain muistan) kunhan MC olympialaisten jälkeen jatkuu. Official tietty! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se haastattelijakin halusi kuulla, että mikä siinä kisassa meni pieleen kun ei kultaan asti yltänyt…
No paukut loppu. Turha kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa Kerttu ja Krista. (Okei,nyt vähän Johaug ärsytti..)
Toi biisi on kyllä huono.. "anna mennä.." kenen lie.
Mä tykkään tosta biisistä. Ainakin siitä kohdasta, "kuka kuuseen kurkottaa, voi kaiken saavuttaa". Paljon kivempi kuin vanha sanonta.
Hienosti hiihdetty K&K, paljon onnea mitaleista!
Tietääkö kukaan pystyykö Suomen jääkiekkomatsin katsoa jostain sovelluksesta ilmaiseksi? Discovery+:lla on, mutta näköjään Suomen pelin nähdäkseen pitää olla maksettu paketti. Telkkaria ei täällä työpaikalla ole. :)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Johaug voitti taas, kun douppasi. Miksi tämän tunnetun douppaajan annetaan edes kisata?
Onhan se aivan mahtavaa, että vaikka koko hiihtoeliitti yrittää lyödä Therese Johaugin, niin hän kykenee silti voittamaan, ymmärrän sen riemun maalialueella, kun hän on ymmärtänyt, että voitto tuli nytkin, vaikka koko maailma oli vastaan, paskanjauhajilla ei ole helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan pystyykö Suomen jääkiekkomatsin katsoa jostain sovelluksesta ilmaiseksi? Discovery+:lla on, mutta näköjään Suomen pelin nähdäkseen pitää olla maksettu paketti. Telkkaria ei täällä työpaikalla ole. :)
En tiedä, mutta onko siellä radiota? Sieltä nyt ainakin tulee.
Hyvä Suomen naiset! Loistava saavutus!