Mitä vaaditaan, jotta nainen olisi mielestäsi kaunis?
Esim parisuhdetta varten. Naiset usein kuvittelevat, että vain täydellisyys riittää mutta yleensä miehet pitää varsin epätäydellisiä naisia viehättävinä.
Mitkä ovat sinulle kriteerit, että pitäisit naista kauniina esim parisuhdemielessä?
Kommentit (69)
Olin joskus tosi hoikka ja nätti. Se kaikki johti vain kipuun, särkyyn ja suruun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- isot silmät
- pyörät kasvot
- isohko nenä
- sopusuhtainen vartalo
- pitkät hiukset
Hei, tää olen minä! En kyllä taida oikeasti olla kenenkään mielestä kaunis.
Symmetriset kasvot unohtui listasta. Jos olet tumma Suomessa, niin saattaa olla vähän vähemmän kysyntää, mutta parisuhdemielessä pitäisi kysyntä ja tarjonta tasoittua.
No siinäpä se totuus tuli. Muuten ihan listan kriteerit täyttävä, mutta brune. Nope, ei jatkoon!
Kuten sanoin, parisuhdemielessä pitäisi kysynnän ja tarjonnan tasoittua. Ja meikkivoiteet pois, jos sellaisia käytät.
😂 Juu ei. Mielummin olen ilman miestä, kuin luovun meikkivoiteesta.
No se lienee todennäköisin syy sinkkuuteesi.
Normaalipainoinen, ei liian laiha, sporttinen, vyötärö-lantio-suhde kohdillaan, kasvoissa riittävästi symmetriaa, hoidetut hampaat, pehmeä ääni ja eleet
Kiintoisa kysymys.
En oikein osaa sanoa, mikä asiat tarkalleen ovat edellytyksiä kauneudelle. Monet ketjussa mainitut asiat, kuten hiuksien pituus, silmien koko, nenän koko, tatuoinnit, lävistykset, meikittömyys tai meikin määrä ylipäätänsä, rintojen koko, tupakoimattomuus, huulten paksuus, "luonnollisuus" eli ei plastiikkakirurgiaa tai tekoripsiä tai -kynsiä tai edes iloisuus ja hymyily eivät ole minusta kauneuden edellytyksiä, eivätkä edes usein kauneuteen liittyviä tekijöitä. Ihminen voi myös mielestäni olla käytös- tai elämäntavoiltaan huono, mutta silti kaunis. Nätit kasvot tai hyvä kroppa voisivat ehkä kuulua kauneuden edellytyksiin, mutta on epäselvää, mitä ne käytännössä tarkoittavat. En todellakaan osaa määritellä sitä, millaiset kasvot ovat nätit.
Voi olla, että suoraan ulkonäköön liittymättömät asiat voivat vaikuttaa jonkin verran kauneuteen, eli esimerkiksi saatan ehkä pitää jotain henkilöä hieman kauniimpana, jos luulen hänen olevan tosi älykäs ja symppis. Henkilön viehättävyys kuitenkin minusta koostuu kauneudesta ja hänen muista piirteistään, eli voin pitää jotain henkilöä kauniina, mutta en kuitenkaan hirveän viehättävänä, ja myös vähemmän kaunis henkilö voi olla muiden piirteidensä ansiosta viehättävä.
Sanoisin, että ylipäätänsä kaupungilla kun kävelee, niin aika suuri nuorista tai nuorehkoista naisista on mielestäni ihan kauniita. En ole hirveästi reissannut ulkomailla, joten en osaa verrata muihin maihin, mutta itse sanoisin, että ainakin nuorehkot helsinkiläisnaiset ovat keskimäärin aika kauniita.
Isot silmät, korkeat poskipäät, söpö hymy. Hyväkuntoiset hiukset.
Olen tosin nainen itsekin, mutta bi, joten vastasin.
S.B. kirjoitti:
Kiintoisa kysymys.
En oikein osaa sanoa, mikä asiat tarkalleen ovat edellytyksiä kauneudelle. Monet ketjussa mainitut asiat, kuten hiuksien pituus, silmien koko, nenän koko, tatuoinnit, lävistykset, meikittömyys tai meikin määrä ylipäätänsä, rintojen koko, tupakoimattomuus, huulten paksuus, "luonnollisuus" eli ei plastiikkakirurgiaa tai tekoripsiä tai -kynsiä tai edes iloisuus ja hymyily eivät ole minusta kauneuden edellytyksiä, eivätkä edes usein kauneuteen liittyviä tekijöitä. Ihminen voi myös mielestäni olla käytös- tai elämäntavoiltaan huono, mutta silti kaunis. Nätit kasvot tai hyvä kroppa voisivat ehkä kuulua kauneuden edellytyksiin, mutta on epäselvää, mitä ne käytännössä tarkoittavat. En todellakaan osaa määritellä sitä, millaiset kasvot ovat nätit.
Voi olla, että suoraan ulkonäköön liittymättömät asiat voivat vaikuttaa jonkin verran kauneuteen, eli esimerkiksi saatan ehkä pitää jotain henkilöä hieman kauniimpana, jos luulen hänen olevan tosi älykäs ja symppis. Henkilön viehättävyys kuitenkin minusta koostuu kauneudesta ja hänen muista piirteistään, eli voin pitää jotain henkilöä kauniina, mutta en kuitenkaan hirveän viehättävänä, ja myös vähemmän kaunis henkilö voi olla muiden piirteidensä ansiosta viehättävä.
Sanoisin, että ylipäätänsä kaupungilla kun kävelee, niin aika suuri nuorista tai nuorehkoista naisista on mielestäni ihan kauniita. En ole hirveästi reissannut ulkomailla, joten en osaa verrata muihin maihin, mutta itse sanoisin, että ainakin nuorehkot helsinkiläisnaiset ovat keskimäärin aika kauniita.
Eli vain nuorehko nainen voi olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
S.B. kirjoitti:
Kiintoisa kysymys.
Eli vain nuorehko nainen voi olla kaunis.
Nuoremmat naiset ovat minusta keskimääräisesti kauniimpia, mutta en sanonut, että vain nuorehko nainen voi olla kaunis.
Sara Siepin lookalike.