Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaaditaan, jotta nainen olisi mielestäsi kaunis?

Vierailija
04.02.2022 |

Esim parisuhdetta varten. Naiset usein kuvittelevat, että vain täydellisyys riittää mutta yleensä miehet pitää varsin epätäydellisiä naisia viehättävinä.

Mitkä ovat sinulle kriteerit, että pitäisit naista kauniina esim parisuhdemielessä?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikka

- sopivan pienet ja kiinteät sporttirinnat

- ei tatuointeja, eikä lävistyksiä

- ei tekoripsiä-, hiuksia, kynsiä

- ei tupakaa

- hyvin hoidetut hampaat

- siisti habitus/ pukeutuminen

- hyvä käytös

Saattaa olla hankala löytää.

Normi näky Puolassa ja muualla päin Itä-Eurooppaa.

Et selvästi ole käynyt Puolassa. Siellä naiset käyttävät todella paljon rahaa noihin listaamiisi tekojuttuihin ja kauneushoitoihin. Ja ihan eri sarjaa ovatkin kun suominaiset, joille kauneudenhoito tarkoittaa saunaa ja huulirasvaa.

Vierailija
42/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla isot silmät, isot symmetriset huulet ja pieni nenä. Kasvojen iho pitää olla kostea.

Kostea? Hiki päässäkö pitää painaa menemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on isolta osin synnynnäistä, ja loppu riippuu hyvistä elämäntavoista.

Parisuhteeseen ei onneksi kauneutta tarvita, riittää että suurin piirtein pitää itsestään huolta.

Vierailija
44/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Noemi oli ärsyttävä piipittäjä. Ja se ei ole kovin viehättävää

Vierailija
45/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikka

- ei tupakaa

- hyvin hoidetut hampaat

- hyvä käytös

Saattaa olla hankala löytää.

Täälläpä olisi yksi tuollainen! Miksi siis olen sinkku? Ei olla kohdattu, missä olet mies?

Vierailija
46/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikka

- ei tupakaa

- hyvin hoidetut hampaat

- hyvä käytös

Minä tiedän yhden n. 30-vuotiaan (ikäistään vanhemman näköisen) naisen, joka on hoikka ja rinnat sopivat yllä mainittuihin kriteereihin (vaatteiden päällä ollessa katsottuna). Mutta kaikki muut ovatkin päinvastoin ja silti miehiä pörrää ympärillä niin, että häätää saa pois. 

On tatuointeja, isojakin. Kynnet, ripset tekojuttuja, huulia ei vielä onneksi ole alkanut turvottaa. Röökiä palaa lähes aski päivässä ja varmaan tupakan ja kahvin myötä hampaat keltaiset, osittain jo rusehtavat. Alkoholia kuluu viikonloppuisin ihan tarpeeksi. No, kyllä pukeutuu ihan puhtaisiin vaatteisiin, mutta pari numeroa liian pieniin ja vaikka on hoikka, niin ei näytä hyvältä hänenkään päällä.

Käytös; töykeää, itsekästä, ylimielistä, töksähtelevää (ei osaa sensuroida joitakin sanomisiaan), näyttää selkeästi muille millä tuulella tänään ollaan (ja usein huonolla tuulella). Ja kaikista näistä huolimatta saisi lähes kenet tahansa miehen itselleen. Kun on hoikka, hyvä beba ja kivat rinnat, niin millään muulla ei ole miehille väliä. 

Ja olen vähän katkera ja kateellinen, kun itse ei saa huomiota, vaikka olen ihan nätti (mutta taas vähän ylipainoa) ja käytös muita ihmisiä kohtaan kunnossa. En polta, en juo, ei ole tatuointeja, ei lävistyksiä, ei tekohärpäkkeitä, eikä värjättyjä hiuksia. Hampaat suorat, puhtaat ja valkoiset. 

Sitten on meitäkin hoikkia, jotka eivät saa miehiltä mitään huomiota ruman naaman takia. Hiljainen introverttiluonne karkottaa miehiä entisestään. Veikkaan, että useimmat miehet pitäisivät enemmän sinusta kuin minusta.

Niinpä. Ei auta edes vyötärölle ylettyvät hiukset.

Vierailija
47/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdemielessä ehdottomasti miellyttävät kasvonpiirteet. Valitettavasti naiset nykyään peittävät ne meikillä, eivätkä näin ollen erotu joukosta. Silmien ja hiusten värillä on myös väliä.

Vierailija
48/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei vaan kertakaikkiaan nappaa jos nainen on reippaasti pyöreä, oli naamaltaan mitä tahansa. Ainut juttu josta en vaan pääse yli.

Vierailija
49/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikka

- ei tupakaa

- hyvin hoidetut hampaat

- hyvä käytös

Minä tiedän yhden n. 30-vuotiaan (ikäistään vanhemman näköisen) naisen, joka on hoikka ja rinnat sopivat yllä mainittuihin kriteereihin (vaatteiden päällä ollessa katsottuna). Mutta kaikki muut ovatkin päinvastoin ja silti miehiä pörrää ympärillä niin, että häätää saa pois. 

On tatuointeja, isojakin. Kynnet, ripset tekojuttuja, huulia ei vielä onneksi ole alkanut turvottaa. Röökiä palaa lähes aski päivässä ja varmaan tupakan ja kahvin myötä hampaat keltaiset, osittain jo rusehtavat. Alkoholia kuluu viikonloppuisin ihan tarpeeksi. No, kyllä pukeutuu ihan puhtaisiin vaatteisiin, mutta pari numeroa liian pieniin ja vaikka on hoikka, niin ei näytä hyvältä hänenkään päällä.

Käytös; töykeää, itsekästä, ylimielistä, töksähtelevää (ei osaa sensuroida joitakin sanomisiaan), näyttää selkeästi muille millä tuulella tänään ollaan (ja usein huonolla tuulella). Ja kaikista näistä huolimatta saisi lähes kenet tahansa miehen itselleen. Kun on hoikka, hyvä beba ja kivat rinnat, niin millään muulla ei ole miehille väliä. 

Ja olen vähän katkera ja kateellinen, kun itse ei saa huomiota, vaikka olen ihan nätti (mutta taas vähän ylipainoa) ja käytös muita ihmisiä kohtaan kunnossa. En polta, en juo, ei ole tatuointeja, ei lävistyksiä, ei tekohärpäkkeitä, eikä värjättyjä hiuksia. Hampaat suorat, puhtaat ja valkoiset. 

Aloittaja puhuu kauniista parisuhdemielessä. Se on aikalailla eri juttu ja kohdistuu harvempiin naisiin. Edellämainitsemasi naiset vetoavat miehiin kepeässä mielessä. Teidän ongelmanne on naisten yliseksualisointi ja löyhä seksikulttuuri.

eri

Vierailija
50/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- isot silmät

- pyörät kasvot

- isohko nenä 

- sopusuhtainen vartalo 

- pitkät hiukset

Vierailija
51/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- isot silmät

- pyörät kasvot

- isohko nenä 

- sopusuhtainen vartalo 

- pitkät hiukset

Hei, tää olen minä! En kyllä taida oikeasti olla kenenkään mielestä kaunis.

Vierailija
52/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauskohtaista.

Rehellisesti...omassa ikäluokassa normaalipaino ja edes vähän naisellisen muotoinen kroppa. Normaalipaino ja kiva peppu, rintojen koolla ei väliä.

Ulkonäöllisesti eniten miellyttää pitkä ja tumma nainen jolla on tällainen nenä.

https://preview.redd.it/8hjy81f20k171.jpg?width=640&crop=smart&auto=web…

Tässä myös kaunis nainen:

https://media.glamour.com/photos/5a8eddfa1ff61f231cfe03e7/3:2/w_863,h_5…

Vierailija
53/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikka

- ei tupakaa

- hyvin hoidetut hampaat

- hyvä käytös

Hoikkuus ja hyvä peba ovat niin harvinaisia että niistä saa paljon pisteitä.

Mietihän jos suomalaisten miesten keskipituus olisi 155cm. Mahdollisesti 186cm mies saisi paljon anteeksi...

Vierailija
54/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- isot silmät

- pyörät kasvot

- isohko nenä 

- sopusuhtainen vartalo 

- pitkät hiukset

Symmetriset kasvot unohtui listasta. Jos olet tumma Suomessa, niin saattaa olla vähän vähemmän kysyntää, mutta parisuhdemielessä pitäisi kysyntä ja tarjonta tasoittua.

Vierailija
55/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä ulkonäkö tee kauniiksi "parisuhdemielessä". Älyllisesti tyhmä ja yleissivistymätön tuskin onnistuisi vetoamaan minuun, vaikka olisi kuinka ns. kaunis.

Yleisesti ottaen pidän kauniina sopusuhtaisuutta, mielellään hoikka eikä haittaa vaikka olisi urheilullinenkin.

Vaatetus vaikuttaa myös. Liian tällätty ja naisellinen look ei vetoa minuun, jos nyt ei mikään räjähtänyt olemuskaan tai miesmäisyyskään sytytä. Ehkä sellainen perus keskiluokkainen naapurintyttönaislook olisi todennäköisesti jees

Vierailija
56/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on sopusuhtainen vartalo? En ole koskaan tajunnut tätä.

Vierailija
57/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti pitää olla:

- Leveä lantio

- Kapea vyötärö

- B kupin tissit

- Pitkät luonnollisen vaaleat hiukset

- Kauniit, sirot, nuorekkaan ja naiselliset kasvot

- 165cm pitkä

- Paino alle 50kg

- Treenattu persikkapylly

- Virheetön iho

- Kaunis hymy

- Siniset silmät

- Käyttää kotona paljastavia ja eroottisia vaatteita minun iloksi, mutta ulos pukeutuu säädyllisiin ja peittäviin vaatteisiin

Luonteen pitää olla:

- Alistuva

- Miellyttämishaluinen

- Ujo

- Ihmiskammoinen (madaltaa riskiä muiden miesten matkaan lähtemisestä)

- Hiljainen

- Vaatimaton

- Läheisriippuvainen (ei uskalla jättää tai lähteä vaikka olisi onneton)

Siinäpä nuo.

Ja olis tiesti hyvä jos olisi jossain hyväpalkkaisessa työssä ja paljon säästöjä niin voisin itse olla oloneuvoksena kotona ja juoda kaljaa ja saada toosaa aina kun siltä tuntuu.

Vierailija
58/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- isot silmät

- pyörät kasvot

- isohko nenä 

- sopusuhtainen vartalo 

- pitkät hiukset

Symmetriset kasvot unohtui listasta. Jos olet tumma Suomessa, niin saattaa olla vähän vähemmän kysyntää, mutta parisuhdemielessä pitäisi kysyntä ja tarjonta tasoittua.

No siinäpä se totuus tuli. Muuten ihan listan kriteerit täyttävä, mutta brune. Nope, ei jatkoon!

Vierailija
59/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- isot silmät

- pyörät kasvot

- isohko nenä 

- sopusuhtainen vartalo 

- pitkät hiukset

No siinäpä se totuus tuli. Muuten ihan listan kriteerit täyttävä, mutta brune. Nope, ei jatkoon!

Kuten sanoin, parisuhdemielessä pitäisi kysynnän ja tarjonnan tasoittua. Ja meikkivoiteet pois, jos sellaisia käytät.

Vierailija
60/69 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- isot silmät

- pyörät kasvot

- isohko nenä 

- sopusuhtainen vartalo 

- pitkät hiukset

Kuten sanoin, parisuhdemielessä pitäisi kysynnän ja tarjonnan tasoittua. Ja meikkivoiteet pois, jos sellaisia käytät.

😂 Juu ei. Mielummin olen ilman miestä, kuin luovun meikkivoiteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi