Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaaditaan, jotta nainen olisi mielestäsi kaunis?

Vierailija
04.02.2022 |

Esim parisuhdetta varten. Naiset usein kuvittelevat, että vain täydellisyys riittää mutta yleensä miehet pitää varsin epätäydellisiä naisia viehättävinä.

Mitkä ovat sinulle kriteerit, että pitäisit naista kauniina esim parisuhdemielessä?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikka

- sopivan pienet ja kiinteät sporttirinnat

- ei tatuointeja, eikä lävistyksiä

- ei tekoripsiä-, hiuksia, kynsiä

- ei tupakaa

- hyvin hoidetut hampaat

- siisti habitus/ pukeutuminen

- hyvä käytös

Saattaa olla hankala löytää.

Normi näky Puolassa ja muualla päin Itä-Eurooppaa.

Vierailija
22/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikka

- ei tupakaa

- hyvin hoidetut hampaat

- hyvä käytös

Saattaa olla hankala löytää.

Millaisissa ympyröissä pyörit...

Missään ympyröissä pyöri. Akat on vaan nykyään kehittäneet ihan päinvastaisen mielestään kauneusihanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuitenkin, että vaikka liputetaan luonnollisuuden puolesta niin aika monet miehet tykkää tyyliin Siepistä ja Torpasta. Pidennykset, ripset, tatuoidut (tai mickroblading), kynnet..en tiedä onko muuta tehty, mutta kuitenkin...

Tosi monella julkkiksella on muuten vähintään tuuhennokset tai sit ihan pidennykset.

Vierailija
24/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tatuoidut kulmat tai microblading.

T. Edellinen

Vierailija
25/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuitenkin, että vaikka liputetaan luonnollisuuden puolesta niin aika monet miehet tykkää tyyliin Siepistä ja Torpasta. Pidennykset, ripset, tatuoidut (tai mickroblading), kynnet..en tiedä onko muuta tehty, mutta kuitenkin...

Tosi monella julkkiksella on muuten vähintään tuuhennokset tai sit ihan pidennykset.

Aika monet miehet, joo. Mutta mitä väliä mitä sellaiset miehet on mieltä? Ei mua ainakaan kiinnosta miehet, jotka on kiinnostuneita tuosta naaistyypistä. Ei meillä olisi mitään yhteistä. Kukin tykkää mistä tykkää.

Vierailija
26/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta nainen olisi mieleltään kaunis, hänellä tulisi olla järki ja tunteet tasapainossa ja ymmärtää käyttää molempia arjessa.

Vierailija
27/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jännää tuossa on? Kyllähän noiden tyrkkyjen näköiset kelpaa petipuuhiin, mutta vaimomatskua ne ei ole. Ovat vähän kuin sen Kurvisen seksinuket.

Vierailija
28/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D kuppi A perse

Ei helvetissä! Ei tarvitse olla isot tissit, mutta muotoja saa olla, kyllä kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
29/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet miehet, joo. Mutta mitä väliä mitä sellaiset miehet on mieltä? Ei mua ainakaan kiinnosta miehet, jotka on kiinnostuneita tuosta naaistyypistä. Ei meillä olisi mitään yhteistä. Kukin tykkää mistä tykkää.

Juu, tää on ihan totta. Moni ei vaan varmaan tajua edes, mitä kaikkea feikkiä joissakin julkkiksissa esim on ;)

Vierailija
30/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää verratko itseänne julkkiksiin tai heidän suosioon. Jos 90% ei pidä jonkun julkkiksen ulkonäöstä ja 10% pitää, niin todennäköisesti nämä 10% asiasta mölyää ja muita ei kiinnosta.

Itseänikin viehättää lähinnä luonnolliset naiset, tai tarkemmin vielä meikkiäkin voi olla, kunhan se on sopivan hillittyä. Suurin osa naisista on kauniita minun silmääni jos vain pitävät itsensä suunnilleen kunnossa.

Juuri mikään muu ei kuitenkaan ratkaise niin paljon kuin luonne.

Vierailija
31/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vähän vanhempana naisena annan naisen kannan tähän: pitää olla luonnonkaunis, ei mikään tekoripsibimbo. Ei paljoa meikkiä. Symmetriset kasvot, hyvä iho, terveet, mieluiten luonnontilassa olevat pitkät hiukset. Kunnossa pidetty kroppa, sopusuhtainen. Jotain tuollaista.

Mutta tämä oli tosiaan naisen mielipide, en tiedä, mitä miehet sanovat.

Hyvä iho, juu.

"Huonoihoisena" naisena olen saanut olla aika yksin. Huh, kai tässä pitää mennä plastiikkakirurgille korjauttamaan arvet, jotta saisi edes tuntea olevansa normaali ihminen.

Vierailija
32/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyä, kohtalaista hoikkuutta, kohtuullisuutta laittautumisessa, ei juoruile, eikä wokeile.

Vierailija
33/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen, ei kauneuskirurgialla tehty.

Minulla on ystävä, joka on ehkä enemmän persoonallisen näköinen kuin ns kaunis.

Hänellä on kuitenkin niin valloittava, kaiken ”valaiseva”, ihana ja kaunis hymy; kun hän hymyilee; ikäänkuin kaikki siinä lähiympäristössä kaunistuu ja se hymy tarttuu muihinkin...

Vierailija
34/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- hoikka

- ei tupakaa

- hyvin hoidetut hampaat

- hyvä käytös

Minä tiedän yhden n. 30-vuotiaan (ikäistään vanhemman näköisen) naisen, joka on hoikka ja rinnat sopivat yllä mainittuihin kriteereihin (vaatteiden päällä ollessa katsottuna). Mutta kaikki muut ovatkin päinvastoin ja silti miehiä pörrää ympärillä niin, että häätää saa pois. 

On tatuointeja, isojakin. Kynnet, ripset tekojuttuja, huulia ei vielä onneksi ole alkanut turvottaa. Röökiä palaa lähes aski päivässä ja varmaan tupakan ja kahvin myötä hampaat keltaiset, osittain jo rusehtavat. Alkoholia kuluu viikonloppuisin ihan tarpeeksi. No, kyllä pukeutuu ihan puhtaisiin vaatteisiin, mutta pari numeroa liian pieniin ja vaikka on hoikka, niin ei näytä hyvältä hänenkään päällä.

Käytös; töykeää, itsekästä, ylimielistä, töksähtelevää (ei osaa sensuroida joitakin sanomisiaan), näyttää selkeästi muille millä tuulella tänään ollaan (ja usein huonolla tuulella). Ja kaikista näistä huolimatta saisi lähes kenet tahansa miehen itselleen. Kun on hoikka, hyvä beba ja kivat rinnat, niin millään muulla ei ole miehille väliä. 

Ja olen vähän katkera ja kateellinen, kun itse ei saa huomiota, vaikka olen ihan nätti (mutta taas vähän ylipainoa) ja käytös muita ihmisiä kohtaan kunnossa. En polta, en juo, ei ole tatuointeja, ei lävistyksiä, ei tekohärpäkkeitä, eikä värjättyjä hiuksia. Hampaat suorat, puhtaat ja valkoiset. 

Vierailija
35/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikka

- ei tupakaa

- hyvin hoidetut hampaat

- hyvä käytös

Minä tiedän yhden n. 30-vuotiaan (ikäistään vanhemman näköisen) naisen, joka on hoikka ja rinnat sopivat yllä mainittuihin kriteereihin (vaatteiden päällä ollessa katsottuna). Mutta kaikki muut ovatkin päinvastoin ja silti miehiä pörrää ympärillä niin, että häätää saa pois. 

On tatuointeja, isojakin. Kynnet, ripset tekojuttuja, huulia ei vielä onneksi ole alkanut turvottaa. Röökiä palaa lähes aski päivässä ja varmaan tupakan ja kahvin myötä hampaat keltaiset, osittain jo rusehtavat. Alkoholia kuluu viikonloppuisin ihan tarpeeksi. No, kyllä pukeutuu ihan puhtaisiin vaatteisiin, mutta pari numeroa liian pieniin ja vaikka on hoikka, niin ei näytä hyvältä hänenkään päällä.

Käytös; töykeää, itsekästä, ylimielistä, töksähtelevää (ei osaa sensuroida joitakin sanomisiaan), näyttää selkeästi muille millä tuulella tänään ollaan (ja usein huonolla tuulella). Ja kaikista näistä huolimatta saisi lähes kenet tahansa miehen itselleen. Kun on hoikka, hyvä beba ja kivat rinnat, niin millään muulla ei ole miehille väliä. 

Ja olen vähän katkera ja kateellinen, kun itse ei saa huomiota, vaikka olen ihan nätti (mutta taas vähän ylipainoa) ja käytös muita ihmisiä kohtaan kunnossa. En polta, en juo, ei ole tatuointeja, ei lävistyksiä, ei tekohärpäkkeitä, eikä värjättyjä hiuksia. Hampaat suorat, puhtaat ja valkoiset. 

Jos nainen on ok-näköinen, niin eipä siinä paina käytöstavat, tupakointi eikä viinan juonti, kunhan vaan on helppo kellistettävä.

Vierailija
36/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikka

- ei tupakaa

- hyvin hoidetut hampaat

- hyvä käytös

Katkeruus on kyllä äärimmäinen kiinnostuksen táppaja. Ja ainahan voit laihduttaa uhriutumisen sijaan. Tähtää siihen, että painoindeksisi on 18-20.

Tosin sitten kun saisit miehiltä huomiota, olisit todennäköisesti katkera, kun miehet huomasivat sinut vasta hoikkana ja miehet ovat niin hirveän pinnallisia sikoja.

Vierailija
37/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla isot silmät, isot symmetriset huulet ja pieni nenä. Kasvojen iho pitää olla kostea.

Vierailija
38/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht symmetriset kasvot (saa olla persoonallisetkin), hampaat ja iho kunnossa, ei niin lihava, että olisi kasvoista lihonut. Tuohon kun lyö hyvin tehdyt meikit päälle, niin on useimpien mielestä kaunis tai vähintään nätti.

Vierailija
39/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikka

- ei tupakaa

- hyvin hoidetut hampaat

- hyvä käytös

Sitten on meitäkin hoikkia, jotka eivät saa miehiltä mitään huomiota ruman naaman takia. Hiljainen introverttiluonne karkottaa miehiä entisestään. Veikkaan, että useimmat miehet pitäisivät enemmän sinusta kuin minusta.

Vierailija
40/69 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- hoikka

- ei tupakaa

- hyvin hoidetut hampaat

- hyvä käytös

Itse naisena tykkään kun miehellä on jämäkkä, jäntevä, pitkä ja paksu sporttipenis. Sen kanssa on kiva urheilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi