Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkunen nukahti. Kaaos vallitsee asunnossa.

Vierailija
11.06.2015 |

Siskoni 3v nukahti äsken (on siis meillä hoidossa), ja asunto on täynnä leluja. Kissojen viereen nukahti tyytyväisenä, ja nyt olisi aikaa olla poikaystävän kanssa, mutta poikaystäväkin nukahti. Ei jaksa siivota, ja huomenna pitää lähteä heti aamulla kuvauksiin. Poikaystävä saa pärjätä yksin tuon ipanan kanssa... Voisi rueta itsekin nukkumaan, mutta ei nukuta tarpeeksi. Miten te vanhemmat tykkäätte tälläisestä elämästä? Voi tietysti olla että en vain itse ole lapsenhoitaja-ainesta, koska en ole ollenkaan lapsi-ihminen. Olisin halunnut maalata,piirtää ja vaikka vähän sekstaillakin (köh köh) poikaystävän kanssa, mutta eihän se onnistunut kun sisko on täällä. Nyt tajusin että en osaa olla ollenkaan edes oman siskoni kanssa. Lasten kanssa olo tuntuu oudolta ja vastenmieliseltä. Olen varmaan tosi omituinen, kun kaikki kaverini haaveilee jo lapsista. Minä en kestäisi. Oikeasti äidit, propsit teille siitä että jaksatte.
N17

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sitten jatkaa ihanaa nuoren naisen elämääsi, kun ipana on lähtenyt:) itse sain lapsen 37-vuotiaana ja siihen mennessä olin saanut mennä ja tulla enemmän kuin tarpeeksi. Lapsi oli odotettu ja rakastettu. 

Vierailija
2/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien hoito on rankkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan hoidossa?

Vierailija
4/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:27"]Kuinka kauan hoidossa?
[/quote]

Huomiseen iltaan asti. Vanhemmilleni tuli tärkeä meno, ja minä ainoana sisareni jouduin ottamaan siskon hoitoon. Äitini ei tajua että en tykkää lapsista, joka tekee tästä erittäin raskasta. En halua kuullostaa valittavalta pikkuprinsessalta, mutta en vaan osaa/halua olla lasten kanssa.
Ap

Vierailija
5/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt kestää, pienenpieni aika sinulle, mutta korvaamaton vanhemmillesi ja siskollesi. Älä ainakaan näytä pienelle harmiasi.

Vierailija
6/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:27"]Kuinka kauan hoidossa?
[/quote]

Huomiseen iltaan asti. Vanhemmilleni tuli tärkeä meno, ja minä ainoana sisareni jouduin ottamaan siskon hoitoon. Äitini ei tajua että en tykkää lapsista, joka tekee tästä erittäin raskasta. En halua kuullostaa valittavalta pikkuprinsessalta, mutta en vaan osaa/halua olla lasten kanssa.
Ap
[/quote]

Minusta vähän hassua että olet oman siskosi kanssa noin vieras? Etkö ole koskaan hänen kanssaan missään tekemisissä?

Vierailija
7/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:27"]Kuinka kauan hoidossa?
[/quote]

Ap
[/quote]

Minusta vähän hassua että olet oman siskosi kanssa noin vieras? Etkö ole koskaan hänen kanssaan missään tekemisissä?
[/quote]

Olen asunut omillani jo yli 2v, ja siskon ollessa ihan pieni en juurikaan viihtynyt kotona vaan oleilin poikaystävällä. Siksi kai ei ole kunnon tunnesidettä muodostunut. Minulla on yhtä "kylmät" välit ollut aina myös vanhempiini.
Ap

Vierailija
8/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:32"]Koita nyt kestää, pienenpieni aika sinulle, mutta korvaamaton vanhemmillesi ja siskollesi. Älä ainakaan näytä pienelle harmiasi.
[/quote]

En näytäkään, mutta sisko taitaa aistia että en osaa olla luontevasti..:/
Ap

Vierailija
9/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äitis haluaa varmistaa ettet sikiä liian nuorena :D

Vierailija
10/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v on jo aika helppohoitoinen ja mikset piirrellyt siskon kanssa? Olisit voinut pyytää sitä piirtämään sun kuvan tai olisitte maalannut yhdessä, suti lapsen käteen ja ohjailet sitä sitten.

Vierailija
11/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muutaman vuoden vanhempi kuin ap, ja tuossa vieressä 9 kk poika pyörii. Kohta nukahtaa ja huomenna taas uusi päivä kaaosta :) Rakastan tätä! Kotiäitinä en opiskelujen vuoksi aio paria vuotta pidempään olla, mutta nautin nyt tästä elämänvaiheesta täysin rinnoin. Lapsi oli hartaasti toivottu.

Paras kaverini on kuin sinä, ap. Täysin tolaltaan menee jo ajatuksestakin, että täytyisi lasten kanssa olla :) Ei se mitään, ymmärrän hyvin teitä molempia.

Hienoa, että olet kuitenkin nyt tämän päivän siskosi kanssa jaksanut. Kannattaa kyllä jatkossa viettää enemmän aikaa hänen kanssaan, koska pikkusiskolle olet aina se idoli.

Terv. Kuopus (jonka isosiskot ovat n. 15 v. vanhempia)

Vierailija
12/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinulla on ainutlaatuinen tilaisuus lähentyä ainoaan sisareesi. Älä tosiaan hänelle näytä sitä, ettet pidä lapsista, hän on viaton ja syytön tilanteeseen. Ja muista, että hänestä voi ajan myötä tulle sinulle hyvinkin tärkeä ihminen. Kun hän on aikuinen, ikäeronne ei tunnu missään.

Vierailija
13/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama, joka kyseli lastenhoitovinkkejä tässä vähän aikaa sitten?

Vierailija
14/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin sama ap.

Vierailija
15/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:26"]Voit sitten jatkaa ihanaa nuoren naisen elämääsi, kun ipana on lähtenyt:) itse sain lapsen 37-vuotiaana ja siihen mennessä olin saanut mennä ja tulla enemmän kuin tarpeeksi. Lapsi oli odotettu ja rakastettu. 
[/quote]
Kun mä oon 37, on mun lapsi jo 17. Kiva näinkin päin.
N21

Vierailija
16/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:45"]Mä olen muutaman vuoden vanhempi kuin ap, ja tuossa vieressä 9 kk poika pyörii. Kohta nukahtaa ja huomenna taas uusi päivä kaaosta :) Rakastan tätä! Kotiäitinä en opiskelujen vuoksi aio paria vuotta pidempään olla, mutta nautin nyt tästä elämänvaiheesta täysin rinnoin. Lapsi oli hartaasti toivottu.

Paras kaverini on kuin sinä, ap. Täysin tolaltaan menee jo ajatuksestakin, että täytyisi lasten kanssa olla :) Ei se mitään, ymmärrän hyvin teitä molempia.

Hienoa, että olet kuitenkin nyt tämän päivän siskosi kanssa jaksanut. Kannattaa kyllä jatkossa viettää enemmän aikaa hänen kanssaan, koska pikkusiskolle olet aina se idoli.

Terv. Kuopus (jonka isosiskot ovat n. 15 v. vanhempia)
[/quote]

Minä myös ymmärrän että jotkut rakastaa lapsia ja haluaa niitä, mutta itse en vaan tunne niin. En ole koskaan tykännyt lapsista, en edes kun itse olin lapsi. Kaikkia ei vain kai ole tarkoitettu samaan muottiin.
Ap

Vierailija
17/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:23"]

Miten te vanhemmat tykkäätte tälläisestä elämästä?

[/quote]

Minä olen kolmikymppinen ja mietin ihan samaa. Maailmassa on loputon määrä asioita, joita tekisin mieluummin kuin hoitaisin lasta.

Vierailija
18/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:45"]Sun äitis haluaa varmistaa ettet sikiä liian nuorena :D
[/quote]

En sikiä ollenkaan. Sitä ei tarvitse äidin pelätä, koska se on ollut aika selvää jo pienestä lähtien :D
Ap

Vierailija
19/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:48"]Oletko sama, joka kyseli lastenhoitovinkkejä tässä vähän aikaa sitten?
[/quote]

Juu olen.
Ap

Vierailija
20/45 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsen kanssa on erilaista kuin toisten lasten. Omassa perheessä on syntynyt tietyt rutiinit ja tietää, miten toimia. Toisen lapsesta on myös erilainen huoli, sitä vahtii melkein tarkemmin