Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Mistä syystä olet poistanut tai rajoittanut Fb-kaverin?

Vierailija
11.06.2015 |

Lassukan rajoitin minä. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaajat ja muut hullut voin ja läskin syöjät!

Vierailija
2/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori kiusasi omaa lastani netissä. Rajitimme lapseltani ja myös minulta. Emme halua olla hönen kanssaan missään tekemisissä, eikä onneksi tarvitsekaan.

Vierailija
4/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistanut entisiä työkavereita joiden kanssa en ollut syvemmin tekemisissä edes silloin kun oltiin samassa työpaikassa.

Olen myös poistanut ex-poikaystävän joka laittoi yv:tä monesti ja humalassa kirjoitti julkiselle seinälleni (poisti aina tekstit seuraavana aamuna kun selvisi). En vaan jaksanut vastata hänelle mitään.

Vierailija
5/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui persuksi

Vierailija
6/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä ja inhottava ihminen

Vierailija
7/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti lyödä raamatulla päähän.

Vierailija
8/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin aiemmin ystävän, kun hän ei ollut vastannut mitään viesteihini (vuoteen), ei osoittanut enää minkäänlaista mielenkiintoa minua kohtaan ja omat päivityksensä olivat lähinnä kuvia joistain koirista kadulta. En halunnut, että hän tietää yksipuolisesti elämästäni. Enkä minä mitään hänen elämästään. Joskus nähtiin päivittäin. Tuli vahvasti sellainen olo, että hän ei erityisemmin halua olla tekemisissä. Tiedän, että nyt yhteydenotto on toki vaikeampaa, jos suhdetta haluaisi elvyttää. Mutta joku raja menee yhteydenpidon yksipuolisuudessakin.

Vierailija
9/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden rasististen vitsien ja vuodatuksien vuoksi, yhden uskonnolliseen julistamiseen kyllästyneenä sekä yhden poistin, koska hän käytti Facebookia avautumiseen kymmenen vuoden takaisesta erostaan, haukkui ex-miestään ja jopa heidän yhteisiä lapsiaan. Muuten asia olisi vielä joten kuten menetellyt, mutta hän oletti Facebook-kaveriensa tykkäävän näistä päivityksistä ja kommentoivan niitä.

Vierailija
10/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi!

Vierailija
11/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan poistanut ketään, sen sijaan moni on poistanut minut. Olenkin ottanut käytännön, etteivät nämä minut poistaneet voi enää nähdä minua koko Facessa. En ole mikään kiusaaja ja aika harvakseltaan siellä käyn tai kommentoin mitään. Siskoni exän olen estänyt näkemästä joitakin tietojani ihan vaan siskoni hermojen takia. Symppaan oikeasti exää enemmän.

Vierailija
12/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut olen poistanut.

Vierailija
13/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut, rasistit, naisvihaajat ja homofoobikot lähtee heti.

Vierailija
14/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistanut pari tyyppiä, jotka jakoivat jotain mvlehden linkkejä ja hörisivät jotain sekopäisiä juttuja maahanmuuttajista. Yksi persu on vielä kavereissa, mutta hän on ihan sisäsiisti.

Vierailija
15/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopään jalkapalloäidin, jonka kaikki postaukset olivat täynnä sitä, miten "poitsut" taas pelasivat niin hienosti, että kyllä "jojo" sai olla niiiiiiiiin ylpeä! Oksu...

Vierailija
16/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero :D

Vierailija
17/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:13"]

Karppaajat ja muut hullut voin ja läskin syöjät!

[/quote]

Mietin että en kai ketään, koska ihan rauhassa saa kavereissa pyöriä persuja ja rasisteja, mutta tästä tuli mieleen. Tosiaan on tullut poistettua muutama fitnesrahkaähkyihkubeibe sekä saman malliset miesvastineet pullisteluineen. Koska jopa persujen kanssa on mielenkiintoisempaa keskustella, kun freddypersesaliselfiehyypiöiden.

Vierailija
18/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistanut sellaisia ihmisiä, joita en uskonut enää tapaavani koskaan. Osaa olen kyllä tavannut vuosia jälkeenpäin ja ihan ok väleissä poistosta huolimatta. Yhden olen poistanut, kun hänestä tuli narkkari ja rikollinen. Pari on poistanut minut, koska emme olleet koskaan tekemisissä ja olin itsekin huojentunut näiden katoamisesta. Yhden entisen koulukaverin olen poistanut vahingossa ja se harmittaa. En vaan kehtaa laittaa uutta pyyntöä, koska hän on loukkaantunut tuosta ja kuulostaa varmaan selittelyltä vaikka todellinen syy onkin oma kämmäilyni. 

En ota fbtä niin vakavasti, etteikö siellä voi poistella kavereita ja olla irl väleissä. Tiedän kyllä, että monelle se on vakava paikka. Tosin jos joku läheinen ihminen poistaisi mut niin totta kai se olisi eri juttu.

blokannut olen muutaman stalkkerin. Rajoittanut sivujesi näkemistä olen yhdeltä työkaverilta, joka ei itse näytä mitään ja stalkkaa muita.

Vierailija
19/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden hompanssin poistin.

Vierailija
20/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin juuri tänäön yhden ihmisen, joka lisäsi minut tahtomattani yhteen julkiseen fb-ryhmään. Poistin itseni siitä ryhmästä, mutta tämäpä ihminen lisäsi minut uudelleen siihen ryhmään parin päivän päästä. Silloin meni hermot ja naps, poistopyyntö kavereista lähti menemään. Kyseessä oli ryhmä, josta sai selville, että sairastan erästä tautia tyyliin "minulla on syöpä ja ylpeä siitä". En häpeä, että minulla on tämä sairaus mikä on, mutta en välttämättä halua kertoa siitä kaikille fb-kavereille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme