ai mitä paskaa tuo kasmirin ja saran vauvoja biisi
Neiti sierain päässyt taas esittelemään virtahepomaista nokkaansa ja istuskelemaan leveässä haara-asennossa.. Yääärrhh...
Tätäkö renkutusta pitää koko pitkä kuuma kesä sietää??!
Kommentit (9)
Mä tykkäsin siihen asti, että saara alkoi laulaa
Ja mitä se sara kiekuu vain, eikä laula normaalisti lainkaan.. Melko lyhyeksi jää hänen laulukohtauksensa.
Juu kamala, ehkä huonoin kesäkumibiisi ikinä! Katri Ylanderin ja Herra Ylpönkin renkutukset oli hirveitä mutta tää vetää kyllä pohjat! Olisivat edes Saaran (yäh) jättäneet pois, vaiks Sanni ois voinu vetää Kasmirin kans ko. biisin ni heti ois parempi.
Kuulostatte kovin lapsellisilta, ettekö osaa antaa asiallista kritiikkiä vai päästättekö sisäisen apinanne aina netissä irti? Biisi on huono, mutta Saara (vai Sara) osaa laulaa, Kasmirin taso tuntuu heikontuneen ekan hittibiisin jälkeen. Kasmir voisi hyötyä laulutunneista? Kuka tuon laulun on noille kirjoittanut vai ovatko itse keksineet... Aika surkeat sanat eikä mitään järkeä, tehdään vauvoja mut ei vielä, ok... Harmittaa kun potentiaalin annetaan valua hukkaan tekemällä tuollaisia biisejä!
Kuuntelin biisin tänään ja voitteko kuvitella en tajunnut sen olevan kesäkumibiisi. Surkea tekele!
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:32"]
Juu kamala, ehkä huonoin kesäkumibiisi ikinä! Katri Ylanderin ja Herra Ylpönkin renkutukset oli hirveitä mutta tää vetää kyllä pohjat! Olisivat edes Saaran (yäh) jättäneet pois, vaiks Sanni ois voinu vetää Kasmirin kans ko. biisin ni heti ois parempi.
[/quote]
Haha. Ainoa siedettävä asia tuossa Biisissä on, ettei Sanni ole siellä honottamassa ja vinkumassa nenäpolyyppi-äänellään.
Tehkää parempi älkääkö huudelko vain puskista! Mutta eihän niin hyvää biisiä ole tehtykään, että se kelpaisi krantuille av-mammoille.
Neiti sierain ja Neiti Nenäpolyyppi:D tikahdun
Mä en valitettavasti voi sietää kummankaan vinkuvaa kiljuvaa ääntä. Hyi vittu.