Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Mistä syystä olet poistanut tai rajoittanut Fb-kaverin?

Vierailija
11.06.2015 |

Lassukan rajoitin minä. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo poistanut ketään, mut on kyllä luultavasti poistettu. Vanhoilla koulukavereilla (joiden kanssa en oo oikeesti missään tekemisissä) on osalla rajoitettu näkymä mun profiiliin, koska en halua jakaa kaikkea heille, mutten kehdannut kieltäytyä kaveripyynnöstä. Ainoat pyynnöt, joista olen kieltäytynyt, ovat olleet ihan tuntemattomia tyyppejä. yhden kaverin päivitykset piilotin omalta etusivulta kun on ihan puolituttu ja postaa kymmeniä päivityksiä joka päivä..

Vierailija
22/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni on pari perussuomalaista, mutta kumpikaan heistä ei ole rasisti. En käsitä, että miksi jonkin puolueen äänestäminen tekee kenestäkään rasistia. Kumpikin fiksuja ihmisiä. En vain ymmärrä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni on pari perussuomalaista, mutta kumpikaan heistä ei ole rasisti. En käsitä, että miksi jonkin puolueen äänestäminen tekee kenestäkään rasistia. Kumpikin fiksuja ihmisiä. En vain ymmärrä. 

Vierailija
24/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmässä siivouksessa poistin 10 vuoden takaisia entisiä työkavereita, joiden fb-kuulumisia ei ole tarvetta stalkata ja toisaalta jos tulis kadulla vastaan niin ei nyt välttämättä tulis moikattuakaan enää. Yksi näistä oli jo piilottanut multa kaikki päivityksensä, mutta kun kavereille näkyy profiilikuvan vaihto, niin sitä kautta sitten sain tietää, että hän on mennyt naimisiin ja saanut lapsen, vaikka näitä ei enää halunnut minulle jakaa facebook-kaverina. Oltiin silloin työkaveriaikaan vielä ihan kavereitakin, kunnes homma hiipui ja sitten kun tuon huomasin, niin jouduin ymmärtämään, että mitään yhteydenpitointressejä ei enää ole.

Sitten yks samalta aikakaudelta peräisin oleva lyhyt kesäromanssi, jolla on jo perhe ja välillä tulee sinne niitä perhekuulumisia.

Vierailija
25/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ollut hämmentävää eniten se, miten joku puolituttu on pyytänyt kaveriksi ja sitten myöhemmin joskus poistanut minut. Miksi sitten alunperin pyysikään?

Vierailija
26/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän, ja monen sen kavereista. En halunnut pitää mitään yhteyttä enkä halunnut että he edes näkevät profiiliani. Muutin nimeni että 2.nimi ja sukunimi. Ihme juoruilijoita.

Vierailija
27/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut vauvajuttujaan jatkuvalla syötöllä postaavat mammat. Milloin Ville ja Valle on päiväunilla, syöty on hyvin, kakkaa on tullut, nyt Ville oksensi. Siis voi vttu miten rasittavaa kun uutisvirta täyttyy vastaavista.

Vierailija
28/28 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä typerien kommenttien takia seinälläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän