Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varattuna jatkoit salasuhteeseen varatun kanssa?

Vierailija
19.10.2023 |

Olen aina ihmetellyt tätä salasuhde kuviota. Rikotaan tietoisesti niin paljon, ja toiminnalla vaikutetaan monen ihmisen elämään. 

Ymmärtääkö salasuhteessa olijat, että halveksuisivat tätä salasuhteen toista osapuolta ja hänen käyttäytymistään, jos se olisi oma kumppani. Sillä kuka haluaa pettäjän omakseen. Mutta salasuhteessa tämä toinen on niin täydellinen. 

Monesti sanotaan, että rakastumiselle ei voida mitään.  Tämä ei pidä paikkaansa. Harmaan rajan ylitys on täysin tietoinen valinta. 

Mikä on sinun syysi, että kun vielä oli mahdollista perääntyä, et sitä tehnyt. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa mitään pysyvää parisuhdetta saati yhteistä kotia (olen yh), joten salasuhde varatun kanssa sopii kuvioon tällä hetkellä hyvin. Mies on itse tehnyt aloitteen ja molemmat tiedetään hyvin että suhde ei koskaan tulisi syventymään seksisuhdetta pidemmälle. Molemmat saadaan tästä suhteesta se mitä halutaan. Mies on itse vastuussa siitä mitä vaimolleen kertoo tai jättää kertomatta. Jos hän ei pitäisi salasuhdetta minun kanssa niin varmasti jonkun muun kanssa. Toki varmaan voi olla joku muukin säätö hänellä minun lisäksi, en tiedä eikä se muuttaisi mitään meidän väliltä vaikka olisikin. 

Vierailija
2/13 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En kaipaa mitään pysyvää parisuhdetta saati yhteistä kotia (olen yh), joten salasuhde varatun kanssa sopii kuvioon tällä hetkellä hyvin. Mies on itse tehnyt aloitteen ja molemmat tiedetään hyvin että suhde ei koskaan tulisi syventymään seksisuhdetta pidemmälle. Molemmat saadaan tästä suhteesta se mitä halutaan. Mies on itse vastuussa siitä mitä vaimolleen kertoo tai jättää kertomatta. Jos hän ei pitäisi salasuhdetta minun kanssa niin varmasti jonkun muun kanssa. Toki varmaan voi olla joku muukin säätö hänellä minun lisäksi, en tiedä eikä se muuttaisi mitään meidän väliltä vaikka olisikin. 

Et sitten sinkkua miestä tähän leikkiin löytänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se "pettämistä", jos kertoo etukäteen, että aikoo "pettää"? Sitten myöhemmin tämä "petetty" osapuoli "itkee", kun on "petetty"... Itsellä tapahtui näin ja en näe kuin positiivista tässä aikaan saaneeni 🩷🩷🩷

Vierailija
4/13 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voin. Ja koska panettaa. Muita kysymyksiä?

Vierailija
5/13 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käytättekö kumeja ja kuka hommaa niitä?

Vierailija
6/13 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan seksiä. No big deal. 

Vierailija
7/13 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koska voin. Ja koska panettaa. Muita kysymyksiä?

Juuri näin. Ja seksuaaliset halut ja ne hieman erikoisemmat mieltymykset kohtaavat täysin. Ja molemmat varattuja, niin voi luottaa että asia pysyy meidän välisenä salaisuutena ja mies vielä sellainen, josta ei herää mitään epäilyksiä, että meillä voisi edes koskaan mitään olla. Tai näin ainakin omalla kohdalla.🤷🏻‍♀️

Vierailija
8/13 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut toiseen. Suhteeni on ihan hyvä, mutta toiselta saan kaiken mitä tarvitsen.

Vierailija
9/13 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihmetyttää itseänikin. Itse olen varattu nainen, johon rakastui varattu mies. Tämä mies on aivan ihana perheenisä ja käsittääkseni hyvä mies vaimolleen. Useasti heidät olen nähnyt yhdessä. Silti olisi halunnut salasuhteen minun kanssa. En tähän suostunut ja vaihdoin myöhemmin työpaikkaa. Olen aina kuvitellut, että pettäjiä on huono parisuhde. Ei tässä tapauksessa. Vieläkin puistattaa koko juttu. 

Vierailija
10/13 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu suhteessa jo parikymmentä vuotta. Mies on naimisissa jo toista kertaa, minä olen myös välillä ollut parisuhteessa. Halutaan toisistamme ainoastaan hellyyttä ja seksiä, emme parisuhdetta. Kukaan ei tiedä tästä, joten kukaan ei voi loukkaantuakaan.

Vierailija
11/13 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä, ei haittaa….  mutta kyllähän se salasuhde vaikuttaa omaan parisuhteeseen pakostikin. Piilotellaan puhelinta, valehdellaan menoista, ärsyynnytään kaiketi helpommin jne. Ei edes yritetä saada omalta puolisolta hellyyttä, kun sitä saadaan muualta. 

Vierailija
12/13 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pihtaaa sekä seksiä että hellyyttä. Salauhteelta saan molempia. Miksi tyytyä päivstä ja viikosta toiseen jyrsimään vain kuivia leivänkannikoita kun tarjolla on juhlakakku?

Vierailija
13/13 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et taida nyt ymmärtää, ettei sivusuhteissa ole kyse rakkaudesta tai rakastumisesta, vaan siinä haetaan jännitystä elämään ja hetkellisiä nautintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi