Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on unelmasi esteenä? Mikset toteuta sitä?

Vierailija
11.06.2015 |

Mulla on yksinkertaisesti raha esteenä. En voi opiskella, koska on elätettävä perhe ja oltava töissä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen ja iso välimatka.

Vierailija
42/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelma on niinkin tylsä kuin: OMAkotitalo, iso koira ja perhe koossa. Esteenä tähän on se mies, jonka kanssa haluan tämän toteuttaa. Hän on ajautunut huumekoukkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua estää vain uuden unelman puuttuminen :) toteutin juuri muutama vuosi sitten unelmani muuttaa ulkomaille opiskelemaan arkkitehtuuria. Paperit ovat kohta taskussa! Olen tällä hetkellä niin tyytyväinen elämääni etten ole osannut muodostaa uusia unelmia.

Vierailija
44/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:51"]En edes tiedä, mikä mun unelma on.
Haaveita on paljon, mutta olen myös huomannut, ettei se maallinen mammona ole minkään arvoista loppujen lopuksi.
Nyt kun lemmikkini on ollut sairaana olen ollut valmis myymään vaikka koko omaisuuteni ja vaatteetkin päältäni vain sillä ehdolla, että lemmikkini olisi jälleen terve!
Et ehkäpä mun unelmani on terveet lemmikit ja läheisten ihmisten terveys myös.
[/quote]olipas ihanasti kirjotettu, voi kun kaikki ajattelisi noin! :)

Vierailija
45/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mikään. Hyvää vauhtia ollaan matkalla unelmaa kohti, heinäkuun 3. päivä tiedän paremmin pääsenkö opiskelemaan unelma-ammattiani. Jos pääsen niin tulevaisuus näyttää hyvin valoisalta, töitä tulee riittämään jo opiskeluaikana ja ihan kohtuullinen palkkakin :) Sitten pääsen siirtymään seuraavaan unelmaan eli omaan taloon...

Vierailija
46/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin erota miehestäni joka on väkivaltainen.Pelko estää lähtemästä just nyt.Pelkään että kostaa joko minulle tai yhteisen lapsemme kautta.

Vierailija
47/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:44"]

Olla rakastettu. Ja miksen toteuta sitä? Rakkautta kun ei voi pakottaa, valitettavasti. 

[/quote]

Sama täällä.

Vierailija
48/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin opiskelemaan haastavaa alaa, mutta rn ole päässyt sisään, joten opiskelen toista alaa saadakseni jonkin koulutuksen. Opintojen lisäksi käyn töissä ja olen perheellinen, joten aikaa ei ikinä jää pääsykokeisiin lukemiseen, mutta ehkä vielä ennen 30 vuotta pääsen sille oikealle alalle.

Este on siis raha, koska pakko on käydä töissä enkä uskalla riskeerata nykyistä opiskelupaikkaa, koska joku koulutus täytyy lopulta olla...

Vierailija
49/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmana lapsi, ongelmana selittämätön lapsettomuus. Olemme jo viskoneet setelipinoja päin ongelmaa, mutta kolmeen vuoteen ei ole ilmennyt tuloksia

Vierailija
50/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelmat on toistensa esteinä.. kaikkea kun ei voi saada, vaikka kuinka haluaisi.

Vierailija
51/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma on luoda mielenkiintoinen ura. Esteenä on työnsaannin vaikeus.

Vierailija
52/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmani olisi vain olla onnellinen. Esteenä ex-miehen teot, joista seurannut pahoja psyykkisiä vaurioita niin lapsille kuin minulle.

Vierailija
53/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:54"]

Tyypillisen läskiperse sossu-yh:n panttivankina vietetty lapsuus pilasi itsetunnon, ulkonäön, seksuaalisen kehittymisen ja koulumenestyksen. Yläasteelta suoraa sairaseläkkeelle runsaasta ylipainosta johtuvan uniapnean takia ja tietysti päälle masennus, sosiaalisten tilanteiden pelko yms. 

Yli vuosikymmen terapiaa takana, mutta mikään ei muuta lapsuutta tai anna mahdollisuutta isään tai edes yhteen vanhempaan joka kasvattaisi ja välittäisi. Nämä asiat pyörivät päässä jatkuvasti ja lamaannuttavat.

[/quote]

Anteeksi, mutta kuulostaapa säälittävältä. Ihan oikeasti. 

No kun on se kauhea
lasinen lapsuus
ja annettu huonot eväät
niin on valmiiksi pilalla kaikki
ja oot liian hauras
sun omasta mielestä
kestämään elämää täällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi