Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on unelmasi esteenä? Mikset toteuta sitä?

Vierailija
11.06.2015 |

Mulla on yksinkertaisesti raha esteenä. En voi opiskella, koska on elätettävä perhe ja oltava töissä.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse ja oma paskuuteni estää saamasta ystäviä tai sosiaalisia suhteita ylipäänsä =( 

Vierailija
2/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä, mikä mun unelma on.
Haaveita on paljon, mutta olen myös huomannut, ettei se maallinen mammona ole minkään arvoista loppujen lopuksi.
Nyt kun lemmikkini on ollut sairaana olen ollut valmis myymään vaikka koko omaisuuteni ja vaatteetkin päältäni vain sillä ehdolla, että lemmikkini olisi jälleen terve!
Et ehkäpä mun unelmani on terveet lemmikit ja läheisten ihmisten terveys myös.

Vierailija
4/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan puute ja saamattomuus. (Unelmana gradun kirjoittaminen valmiiksi)

Vierailija
5/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan puute.

Vierailija
6/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi ja omakotitalo. Sopivaa taloa ei ole vielä löytynyt, enkä tunnu tulevan raskaaksi.

Vierailija
7/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli energiasyöppö elämässäni, jonka vaikutusta en tajunnut ennen kuin nostin kytkintä. Nykyään hyvää vauhtia matkalla unelmaa kohti.

Vierailija
8/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska unelmieni (hyvä parisuhde ja lapsi) toteutukseen tarvitaan toista ihmistä ja sitä ihmistä ei ole...

Vierailija
9/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ): oon liian nuori vielä!

Vierailija
10/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko

Vierailija
11/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Elän täysillä koko ajan.

Vierailija
12/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:53"]Oma lapsi ja omakotitalo. Sopivaa taloa ei ole vielä löytynyt, enkä tunnu tulevan raskaaksi.
[/quote]
Unelmana keskiluokkainen elämä? heh

Vierailija
13/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:53"]Mulla oli energiasyöppö elämässäni, jonka vaikutusta en tajunnut ennen kuin nostin kytkintä. Nykyään hyvää vauhtia matkalla unelmaa kohti.
[/quote]

Mul on tämmönen ukko ja se ei itse sitä tajua :(

Vierailija
14/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma olisi saada opinnot päätökseen. Nyt esteenä rahan puute, pitkä välimatka, miehen työ ja lapset.
Tyhmä tein opiskeluajan töitä, enkä tehnyt opintoja loppuun. Sit rakastuin ja muutin tänne kehä kolmosen ulkopuolelle ja sit tuli lapsia ja miehen työt häiritsee meidän perhettä.
Toivottavasti olen maisteri ennen 45-vuotis synttäreitä.

Vierailija
15/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisen läskiperse sossu-yh:n panttivankina vietetty lapsuus pilasi itsetunnon, ulkonäön, seksuaalisen kehittymisen ja koulumenestyksen. Yläasteelta suoraa sairaseläkkeelle runsaasta ylipainosta johtuvan uniapnean takia ja tietysti päälle masennus, sosiaalisten tilanteiden pelko yms. 

Yli vuosikymmen terapiaa takana, mutta mikään ei muuta lapsuutta tai anna mahdollisuutta isään tai edes yhteen vanhempaan joka kasvattaisi ja välittäisi. Nämä asiat pyörivät päässä jatkuvasti ja lamaannuttavat.

Vierailija
16/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä hetkellä saamattomuus. Sekä yleinen paheksunta, että 50-v ei saisi hakea enää yliopistoon...aion kyllä avoimen kursseja nyt ottaa silti, ilmoittautuminen ei ole vielä alkanut niille, minne aion mennä. 

Vierailija
17/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:46"]

Mulla on yksinkertaisesti raha esteenä. En voi opiskella, koska on elätettävä perhe ja oltava töissä.

[/quote]

Aika moni opiskelee työn ohessa.

Vierailija
18/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:48"]

Minä itse ja oma paskuuteni estää saamasta ystäviä tai sosiaalisia suhteita ylipäänsä =( 

[/quote]

Kannattaa aloittaa itsensä arvostamisesta ja kunnioittamisesta, niin ehkä niitä ystäviäkin alkaa löytyä. Been there, done that.

Vierailija
19/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous ja alkoholismi. Tiedostan ongelmani, mutta olen liian saamaton (tai ujo :P) tehdäkseni niille mitään.

Vierailija
20/53 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitojen puute. Haaveilen sellaisesta, johon omat kykyni eivät tule koskaan riittämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi