Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderistä huomasin, että melkein kaikki suomenruotsalaiset

Vierailija
11.06.2015 |

Purjehtii tai golfaa. 99%:sesti näin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin 20 suomenruotsalaista kaveria ja jokainen niistä joko purjehtii, golffaa tai ratsastaa :D Useimmat harrastavat vielä useampaa näistä lajeista :D Varmasti toki on myös suomenruotsalaisia, jotka eivät purjehdi, golffaa tai ratsasta, eli älkää nyt kukaan vetäkö hernettä nenään.

Vierailija
4/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois sieltä tinderistä

Vierailija
5/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ehkä te ette tiedä niiden olevan suomenruotsalaisia, jos ne ei purjehdi. Siis ette huomaa niitä muita. Oon ollu 24v suomenruotsalainen enkä tunne yhtäkään purjehtijaa tai golffaria.

Vierailija
6/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:40"]

Ööö.. vittu oot pihalla, rasisti

[/quote]

"Rasisti" HAHHAHHAAA! :D

Vierailija
7/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:43"]

Mulla on noin 20 suomenruotsalaista kaveria ja jokainen niistä joko purjehtii, golffaa tai ratsastaa :D Useimmat harrastavat vielä useampaa näistä lajeista :D Varmasti toki on myös suomenruotsalaisia, jotka eivät purjehdi, golffaa tai ratsasta, eli älkää nyt kukaan vetäkö hernettä nenään.

[/quote]

No jåå, kyl mä ny lite vedän ärter i näsan. Jävla.

Vierailija
8/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bättre folkin harrastuksia. Siinä on mukava samalla dissailla suomalaisia ali-ihmisiä muun eliitin kanssa.

Vierailija
9/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tutut pelaa vaan haavipalloa tai on ainakin joskus pelannut :D lisäksi he kaikki seuraavat tarkasti muotia.

Vierailija
10/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen itse kaksikielisessä perheestä, joten ehkä voin tähän vastata. Me emme purjehtineet, mutta perheellä oli moottorivene. Sellainen ihanuus 60-luvulta, joka kulkee ehkä noin 8 solmua. Nykyään olen samaisella veneellä jatkanut veneilyä omien lasten kanssa. Että hiukan siihen purjehtimisen suuntaan. Oletkos ap sellaista miettinyt, että rannikolla ja saaristossa sijaitsee suuri osa suomenruotsalaisista. Mahtaisiko tässä veden läheisyydessä olla jotain asian kanssa tekemistä?

Itse en golfaa, eikä vanhempani. Haluaisin kyllä kokeilla. Mutta vein juuri poikani kesäkurssille viereiseen golf glubiin. Kesän kurssi maksoi 40 euroa + 40 euroa lasten golfsetistä jonka ostin torista. Oletettavasti golfsetistäkin saa osan takaisin kun myy. Joten eipä tuo nyt kallis harrastus ole. Mene ihmeessä katsomaan mitä golf maksaa ala-asteikäiselle ja vertaa sitten jalkapalloon. Kyllä se jalkapallo taitaa tulla kymmenen kertaa kalliimmaksi.

Vierailija
11/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä veneillään moottoriveneillä, koska mökkipaikat saaristossa. Golfata en osaa, eikä kyllä kukaan lähipiiristämme lukuunottamatta tädin suomenkielistä miestä. Emme myöskään kukaan ratsasta.

Vierailija
12/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimissa ruotsinkielisen kanssa. Vaikka Helsingissä asutaan, niin tuntemistani ruotsinkielisistä (miehen suku + kaverit, oisko sellainen 60 tyyppiä) 3 harrastaa golfia ja 2 purjehdusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän