Miten voisin kehittää luonnettani, että saisin miehen
Kaikki kaatuu luonnevikaan.. mm itsetunnon puutteeseen ja ylianalysointiin
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Ei luonne vaikuta mitään.
Alussa ei. Aika moni haluaa kotihengettären ja viettelijän (haastava kombo)
Haluatko sellaisen mäntin joka harrastaa feikkinaisia?
Minut saa vain kaunis transnainen, jolla pitkät hiukset. Sori, muu ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet haluavat iloisen pirskahtelevan ja puheliaan naisen. Jopa ne hiljaiset introvertit haluavat "iloisen" naisen. Vakavan oloinen ja hiljainen nainen ei kelpaa, vaikka olisi huumorintajuinenkin. Kun pitää olla ILOINEN.
Esimerkiksi minä olen naisten mielestä hauska ja oivaltava. Miesten mielestä olen tylsä, koska olen vähän hymytön enkä pirskahtele.
Niinpä, pitäisi hymyillä kuin id**otti, vaikkei ole mitään hauskaa. Päälleliimattu on IN!
Vierailija kirjoitti:
Puhuit just palstatontuista 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet haluavat iloisen pirskahtelevan ja puheliaan naisen. Jopa ne hiljaiset introvertit haluavat "iloisen" naisen. Vakavan oloinen ja hiljainen nainen ei kelpaa, vaikka olisi huumorintajuinenkin. Kun pitää olla ILOINEN.
Esimerkiksi minä olen naisten mielestä hauska ja oivaltava. Miesten mielestä olen tylsä, koska olen vähän hymytön enkä pirskahtele.
Niinpä, pitäisi hymyillä kuin id**otti, vaikkei ole mitään hauskaa. Päälleliimattu on IN!
Vieläpä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on feikkinainen? Mikä sinä olet? Säälittävä uusnazsi Oulusta? Et pärjäisi rintamalla montaakaan minuuttia partasi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehellä? Yksin paras.
Jep. Klinikalta saa spermaa
Paras tapa kehittää "luonnetta" on hankkia silarit.
Ei se ole luonteesta kiinni vaan siitä minkä kokoiset rinnat sulla on. Kehitä rintalihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Se on kova pala naiselle kun kaikki komeat ja isokaluiset miehet eivät haluakaan cis naista.
Vierailija kirjoitti:
Ladyboy on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kova pala naiselle kun kaikki komeat ja isokaluiset miehet eivät haluakaan cis naista.
Tämä! Naiset eivät voi kilpailla Yasmin Leen kanssa 😆
Vierailija kirjoitti:
Hihii ja vielä kerran hii. Säkö haluat ruveta sugardadyksi? Arvelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"At the gaybar.."
Mun mielestä miehiä ei kannata yrittää :) elää vaan elämäänsä just niinkuin haluaa,niin mies tulee siihen kivana bonuksena sitten jos tai kun tulee....kannattaa silloinkin kattoa tarkkaan ja olla varuillaan,ettei hairahda vääränlaiseen....
Kiintymyssuhdetyyleihin tutustuminen voi auttaa ja helpottaa ylianalysoinnin hetkiä. Tsemppiä! Oikeasti miehille riittää kyllä, että on ystävällinen, tykkää heistä ja petipuuhista ja kiva bonus on, jos on ihan hyvän näköinen. Samahan se on meillä naisillakin. Kuulostaa simppeliltä, mutta yllättävän vaikeaa löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihii ja vielä kerran hii. Säkö haluat ruveta sugardadyksi? Arvelinkin.
Siis minä, joka kehotin hankkimaan silarit, olen kyllä nainen. Elämänkokemus on opettanut, että tie miehen sydämeen kulkee isojen tissien kautta. Joita minulla ei ole.
Miehenä arvosta sitä, että saan olla naiselle tarpeellinen. Sellainen nainen, joka haluaa olla minusta riippumaton ei sytytä lainkaan. Muutenkin, jos jätät kaiken feminismiin liittyvän, niin jo se tekee sinusta miehelle aarteen.