Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin kehittää luonnettani, että saisin miehen

Vierailija
03.02.2022 |

Kaikki kaatuu luonnevikaan.. mm itsetunnon puutteeseen ja ylianalysointiin

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun sopii tuo sama kuvaus, mutta miehet ovat siitä huolimatta olleet minusta kiinnostuneita.

Osaan flirttailla. Tai en tiedä voiko sitä sanoa flirttailuksi, mutta silloin kun haluan saada jonkun miehen pitämään minusta, niin tuntuu kuin mussa menisi joku vaihde päälle ja alkaisin säteilemään. Miehet ovat aina kiehtoneet niin luonteensa puolesta kuin seksuaalisessa mielessä.

Jos löytyy yhteinen huumori tai huumorintajut mätsää yhteen, niin miehen ihastus on taattua.

Mies joka saa naisen nauramaan, ihastuu tähän naiseen. Miehet rakastavat naisten nauratusta.

Joku punainen lanka täytyy olla siinä, että haluat lähestyä miestä. Oli se sitten huumori tai muu, niin sinun itsesi pitää päästä toteuttamaan jotain sisäistä viettiäsi, eli jotain asiaa mistä aidosti nautit. Ja tämän asian haluat jakaa miehen kanssa toteuttaa yhdessä, saada kokea joku yksi hetki mikä saa sun mielihyvähormoonit paukkumaan.

Vierailija
42/54 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa kehittää "luonnetta" on hankkia silarit.

Hihii ja vielä kerran hii. Säkö haluat ruveta sugardadyksi? Arvelinkin.

Siis minä, joka kehotin hankkimaan silarit, olen kyllä nainen. Elämänkokemus on opettanut, että tie miehen sydämeen kulkee isojen tissien kautta. Joita minulla ei ole.

Sugarbeibeillä on silarit. Ainoastaan epätoivoinen "myy" itsensä sovien käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on kyllä karua luettavaa.

Vierailija
44/54 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO EN: No en tiiä, jos Leikit, että äijä puhuu totta , jopa hänen ystävänsä Jos vielä Hyvin käy on , tän Äijän hyvä ystävä ( mies henkilö) on Sukulaisesi ja tämä , kertoo, Omalle veljellesi mitä se , taas Äijä hälle sinun Aikuisesta siskostasi sano.

Niin , että Jos Sinulla on miespuolinen serkku , joka on tämän Äijän Hyvä ystävä ( Ainakin sinut on Vakuutettu , Että Näin on Hyvä ystävä ) ja veljesi on sinua vanhempi mutta Tässä " heikoin astia" eli on Yksinkertainen ja Hyvä uskonen vakkuuttuu siitä, että

KYLLÄ NÄIN ON: , Että tämä serkun Hyvä ystävä Äijä on Hyvinkin Kiinnostunut, Ihastunut Sinuun ja vielä tappelee sinusta, Työkollegansa kanssa, ja mitä vielä, tämä Äijä sanoo, että , Sullahan on Kihlattu , mutta tämä Äijän kaveri ,.

Joka kerta raivostuu suuttuu , ja huutaa Ei oo ! Ei Kiinosta Vaan kiinnostaa tämä Nainen!

Niin jos todellakin , Leikit mukana , niin siitä vaan, Tämä asenne on otettava vaikka tuo on Piinaamista ja kunnolla !

Sinun pitää Asennoitua että, siihen että , tuo kakki puhe, Vannottaminen Ei ole , Piinaamista.

Ja johon on lähtenyt Sukulainen ja tämän Hyvä ystävä ja työkollega on tässä retkuess mukana ja tällästä Yksin kertausta Hyvä uskoista Veljeä vannoretaan että, Kaikki on totta.

Niin jos Sinä vastaavasti kuulet että joku mies on sinuun lääpällään ja tappelee Varatun kollegansa kanssa sinusta.

Vielä tähän otetaan , hieman ymmärtämätön ihminen.

Mutkikas juttu vai mitä?

Vierailija
45/54 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä seikkojen vuoksi?

Vierailija
46/54 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että miehet ottavat vaimoksi sen määräilevän erittäin vaativan naisen. Ryhdy narsistiksi ja menestyksesi on taattu.

Vierailija
47/54 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele kaupoissa ja muualla ympärillesi, minkälaiset naiset ovat pariutuneet? Ei ainakaan hyväluonteiset vaan just ne isotissiset ja usein myös rumaluonteiset. Joukossa on luonnollisesti myös poikkeuksia.

Vierailija
48/54 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut että miehet ottavat vaimoksi sen määräilevän erittäin vaativan naisen. Ryhdy narsistiksi ja menestyksesi on taattu.

Turkki Tatjaanoille tarjotaan kaikki.

Netissä: naiset kuppaa! 😡😡😡

Vierailija
49/54 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä seikkojen vuoksi?

Jos miettii, mitä ketju kertoo miehistä ja naisista, sekä oletuksista ja mielikuvista. Puhumattakaan aidon suhteen luomisen vaikeudesta.

Vierailija
50/54 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsele kaupoissa ja muualla ympärillesi, minkälaiset naiset ovat pariutuneet? Ei ainakaan hyväluonteiset vaan just ne isotissiset ja usein myös rumaluonteiset. Joukossa on luonnollisesti myös poikkeuksia.

Niin aivan. Spermat on hyvä hakea klinikalta ja seksiä Kreikasta. Omalle ehdoton ei.

Vierailija
51/54 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et ole hirveän ruma etkä mikään perseeseen ammuttu karhu, tuskinpa jäät ikuisesti yksin. Kannattaa toki myös itse miettiä minkälaisen miehen kanssa tuntuisi hyvältä, ei kannata vaipua epätoivoon.

Kehitä itsevarmuutta äläkä mieti liikaa. Olet varmasti ihan fiksu, mukava ja huumorintajuinen vähintäänkin.

Vierailija
52/54 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas alapeukkuja , Ikävä kyllä , tuo On, totta , ! , Että serkkuni ystävä on , kertonut että on kiinnostunut ihastunut minuun samoin on kertonut että Työkollegansa tappelee minusta ja tämä sukulaiseni On Vannottanut että Kaikki on Totta !

Eli pitää Kai asennoitua , Leikkimään , että näin on asiat!, Eli vastavuudessa , Uskoa , että mies puhuu totta vaikka se olisi Julmaa pilaa minun kustannuksella mukaan otettu Hyvä uskoisia . Hölmöläisiä NÄIN se sitten On!

Että uskoa miehen puheisiin vaikka puhuisi jatkuvasti paskaa ja nauraisi selän takana kustannuksellasi!

Vierailija
53/54 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol, miksi ihmeessä haluaisit miehen?

Vierailija
54/54 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä suotta. Allu on tyrkyllä ilman mitään tarvetta kehittyä. Ei hänkään kehity.

Olen kyllä kehittynyt ihan hyvin jo.