Uskalltako vastata rehellisesti? Menisitkö naimisiin pelkästään rahan takia?
Minä uskallan vastata rehellisesti.
Voisin mennä naimisiin pelkästään rahan takia.
Mutta olen kuitenkin sikäli rehellinen, että kertoisin sen reilusti.
Entä sinä? Kun menisit ( suurin osaa takuulla menee jos toinen on rikas) uskaltaisitko tunnustaa sen rehellisesti? Olisitko valmis huijaamaan?
Kommentit (82)
En mennyt. Miljonäärimies kosi minua, mutta ajatuskin elämästä hänen kanssaan puistattaa. En vaan mitenkään olisi kyennyt.
Elän tällä hetkellä unelmaelämääni itsellisenä naisena. Olen kihlautumassa rakastamani miehen kanssa ja joskus kaukana tulevaisuudessa saatamme muuttaa saman katon alle. Minulla on riittävästi kokemusta huonosta parisuhteesta, enkä aio sellaiselle itseäni enää koskaan altistaa. Mikään raha ei pysty korvaamaan onnetonta ja ahdistunutta mielentilaa. Onnellisuus on elämässä tärkeintä.
Jos tilanteeni olisi sellainen, että en millään muulla tavalla saisi lapsilleni ruokaa ja lämmintä, niin menisin. Muuten en tietenkään.
En tiedä kun ei ole sellaisia kohdalle sattunut, tuskin pelkästään rahasta. Pitäisi olla muutakin ja miksi kukaan haluaisi mennä naimisiin ihmisen kanssa joka ei tunne aitoa kiintymystä, kyllähän sen huomaa jo seurusteluvaiheessa. Aika hölmö kysymys ylipäätään.
Menin. Nyt kadun. Ei ole kiva itkeä edes mersussa.
Vain ja ainoastaan jos ei tarvitsisi asua sen kanssa yhdessä tai kauheasti tehdä sen kanssa mitään muutakaan. Lähtökohtaisesti haluan tienata – ja tienaankin – omat rahani. Mitä hemmettiä niillä miljoonilla tekisin, kun pärjään nytkin erittäin hyvin?
Vierailija kirjoitti:
En mennyt. Miljonäärimies kosi minua, mutta ajatuskin elämästä hänen kanssaan puistattaa. En vaan mitenkään olisi kyennyt.
Elän tällä hetkellä unelmaelämääni itsellisenä naisena. Olen kihlautumassa rakastamani miehen kanssa ja joskus kaukana tulevaisuudessa saatamme muuttaa saman katon alle. Minulla on riittävästi kokemusta huonosta parisuhteesta, enkä aio sellaiselle itseäni enää koskaan altistaa. Mikään raha ei pysty korvaamaan onnetonta ja ahdistunutta mielentilaa. Onnellisuus on elämässä tärkeintä.
Älä puhu sssee
En mennyt. Ei siis tarvitse konditionaalia vaan on ihan tiedossa oleva kokemus. Halusimme elämältä täysin erilaisia asioita (hän kotirouvan ja lapsia, minä tehdä oman uran ja kiertää pitkin maailmaa), joten jätin hänet seurustelun alkumetreillä. Seuraavan hän sitten sai vaimoksi ja kotirouvaksi asti.
Avioehdonhan varakkaat yleensä aina tekevät, joten miten ap ajatteli hyötyä? Köyhempi on aina altavastaaja parisuhteessa, ellei varakkaampi ole reilu. Voi joutua kotipiiaksi tai pelkäksi lasten synnyttäjäksi, joka sen jälkeen jätetään. Pelkästään riskihän tuo on ja suhde päättyy jossain vaiheessa, jolloin on tuhlannut parhaat vuotensa toisen hyväksi.
Voi sanoa hyvästit omalle uralleen, kun ottaa varakkaan miehen.
Joo voin mä naimisiin mennä, mutta en mä koske siihen mieheen jos en tykkää siitä. 😂 en mä pysty tollasta teeskentelemään. Tinderissä tulee jatkuvasti vastaan ällön näkösiä äijiä joilla selkeästi on rahaa, mutta kun se ei vaan riitä. Jos mä en halua jotain miestä seksuaalisesti, niin se on kyllä niin ilmiselvää ja varmaan melko loukkaavaa tuossa tilanteessa.
Olen vastannut ennenkin:
Mistään muusta syystä en menisikään kuin rahasta.
Rakkaudesta voi muutenkin olla yhdessä ja häitä en voi kohdalleni kuvitella.
Jos pitäisi mennä naimisiin, niin se olisi näytelmä, jonka roolista haluaisin korvauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa kaikki pariutuminen tapahtuu rahasta. Nyt on jo nähtävissä, että pariutuminen siirtyy Onlyfansin kaltaisille alustoille...
Pistäppä joku tutkimuksen avulla syntynyt tilasto miten monta pariutumista of on tuottanut vrt. muut tavat pariutua?
No ei sen tarvitse tässä vaiheessa mitään tuottaa. Kurkkasin kerran, niin täytyy sanoa, että taitaa olla ainoita paikkoja, missä miesten ja naisten välillä on "normaalia" vuorovaikutusta, niin omituiselta kuin se kuulostaakin. Taitaa noista jotkut olla pariutuneetkin OF:n kautta, mutta eipä niitä OF-naisia vielä parisuhteeseen haluta. 50 vuotta niin parisuhteet ovat hävinneet kokonaan ja seksuaalinen kanssakäyminen tapahtuu ensisijaisesti näiden alustojen välityksellä. Toki varmasti muuttaa muotoaan, mutta vapaaehtoisuuteen perustuvaa se näyttää olevan monella jo nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa kaikki pariutuminen tapahtuu rahasta. Nyt on jo nähtävissä, että pariutuminen siirtyy Onlyfansin kaltaisille alustoille...
Pistäppä joku tutkimuksen avulla syntynyt tilasto miten monta pariutumista of on tuottanut vrt. muut tavat pariutua?
No ei sen tarvitse tässä vaiheessa mitään tuottaa. Kurkkasin kerran, niin täytyy sanoa, että taitaa olla ainoita paikkoja, missä miesten ja naisten välillä on "normaalia" vuorovaikutusta, niin omituiselta kuin se kuulostaakin. Taitaa noista jotkut olla pariutuneetkin OF:n kautta, mutta eipä niitä OF-naisia vielä parisuhteeseen haluta. 50 vuotta niin parisuhteet ovat hävinneet kokonaan ja seksuaalinen kanssakäyminen tapahtuu ensisijaisesti näiden alustojen välityksellä. Toki varmasti muuttaa muotoaan, mutta vapaaehtoisuuteen perustuvaa se näyttää olevan monella jo nykyään.
Niin ja tämä johtuu siitä, ettei tulevissa povissa naisista enää ole parisuhteeseen, jos heistä on nykyäänkään enää. Parisuhteet on tuhottu, kiitos feminismin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tämä johtuu siitä, ettei tulevissa povissa naisista enää ole parisuhteeseen, jos heistä on nykyäänkään enää. Parisuhteet on tuhottu, kiitos feminismin.
Onneksi miehet eivät koskaan esim. pettäneet tai pahoinpidelleet puolisoaan ja/tai perhettään ennen feminismiä. Ei teidän kanssa kannatakaan haluta mitään vakavampaa kun yksin on parempi olla.
Rahat olis silti sen ihmisen rahat. Minusta on vapautta koittaa pysyä rahoissaan ja nahoissaan.
En tiedä menisinkö naimisiin vaikkei ois rahaakaan.
Naimisiinmeno on kai lähinnä taloudellinen sitoumus. Laissakin vaaditaan elättämään toinen.
No, vain rahasta... Ei vastaa mun arvoja.
Jätän väliin.
Ehdottomasti menisin, ellei kyseinen henkilö olisi joku täyspsyko. Mutta jos olisi vähintään siedettävä niin mikäs siinä sitten.
Olisin naimisissa jo jos olisin rahan takia mennyt. Terveisin köyhä sinkku.
En tiennyt naimisiin mennessäni, miten varakas kumppanini olikaan. Pidin kyllä yllätystä erittäin positiivisena. Helsingin kantakaupungissa on mukava asua halvalla.
En. Kun katson rikkaita, rumia, vanhoja ukkoja ja niitten kauniita, nuoria vaimoja, niin en voi kun ihmetellä, miten ne naiset siihen pystyy. Itseäni iljettäisi ajatuskin seksistä ja muusta yhteiselosta, eikä siihen raha auttaisi.
Menin eikä kaduta. Mies on fiksu, hauska, osaa keskustella, kunnioittaa minua ja tekee mielellään osansa kotitöistä. Silti menin vihille ensisijaisesti rahan takia ja sain monella eri tavalla lottovoittoon verrattavan lopputuloksen.
Minua ei ole huvittanut mennä naimisiin, joten olen ollut sinkkuna tähän saakka. Koska työttömyys kuitenkin vei minulta kotia myöten kaiken, ilmoitan täten, että jos joku mies (tai nainenkin) haluaa puolisokseen tällaisen 56-vuotiaan, vailla vakinaista asuntoa olevan omien teidensä kulkijan, ottakoon yhteyttä Sanoma Mediaan ja jättäköön yhteystietonsa. Olen huumorintajuinen, kiltti ja aika älykäskin, mutta en ryhdy helposti fyysisiin suhteisiin, minkä vuoksi olen ollut parikymmentä vuotta ihan omasta tahdostani selibaatissa. Jos tietysti kemiaa löytyy, minusta ehkä kuoriutuu se entinen seksipeto; halua ei puutu, jos oikea ihminen löytyy.
Kerro, mitä rahanarvoista haluat antaa vastineeksi siitä, että suostun allekirjoittamaan avioliittosopimuksen ja viettämään jonkin aikaa vuorokaudesta tai viikosta sinun seurassasi. Kaikesta muusta neuvotellaan sitten erikseen.