Onko kokemuksia reseptillä saatavista lääkkeistä, jotka auttaa laihdutuksessa?
Millä mitoilla sait lääkkeet, kauanko käytit, paljonko laihduit, pysyikö paino poissa, oliko sivuvaikutuksia...
Kertokaa kaikki! 😄
Kommentit (145)
laakkeitanetista.com/laakkeet/ täältä löydät joitakin arvosteluja ja ratkaisuja
Mulla aloitus edessä sunnuntaina, vähän jo alkaa jännittää 🙈
Pudotin Rybelsuksen avulla elo-joulukuu välillä 20kg. Minulle ei tullut sivuvaikutuksia ollenkaan. Tyytyväinen olen ollut.
Isojen henkilökohtaisten mullistusten ja kovan stressin takia tämä vuosi on mennyt ilman pudotuksia, mutta enpä ole myöskään syönyt suruuni ja lihonut - jonkinlainen voitto sekin. Tavoitteena pudottaa vielä viitisentoista kiloa, kunhan tästä elämä vähän tasaantuu. Kiire ei ole, sillä tässä rakennetaan elämäntapamuutosta, eikä olla lahdutuskuurilla!
Ainekset mun muutokseen:
- aamuisin lääkkeen oton jälkeen kahden tunnin odotus ennen ruokailua
- ei mitään kiellettyä ruokaa, vaan aina kohtuu kaikessa
- säännöllisesti (jopa kellontarkasti) useita pieniä aterioita
- syöminen loppuu heti kun ei tee enää mieli, vaikka lautasella olisikin vielä ruokaa
- säännöllinen liikunta 2-3 keraa viikossa, sisältäen voimaharjoittelua
- tarpeeksi proteiinia ruokavaliossa
- monivitamiini (varmuuden vuoksi)
- vettä pari litraa päivässä
Kyllä, kokemuksia on reseptillä saatavista lääkkeistä laihtumiseen. 😊 Yksi esimerkki on Rybelsus, joka on suun kautta otettava lääke ja tarkoitettu tyypin 2 diabeteksen hoitoon, mutta sitä määrätään myös painonhallinnan tueksi, erityisesti ylipainoisille henkilöille, joilla on muita terveysongelmia. Täältä voit lukea muiden käyttäjien kokemuksia Rybelsus-lääkkeestä https://medilux.fi/semaglutidi-tablettimuodossa-kokemuksia/
Suosittelen kuitenkin aina keskustelemaan asiasta lääkärin kanssa, jotta saat juuri sinulle sopivan hoidon.
Uskoisin että et. Olet melko lähellä normi painoa joten luulen että voi olla hankala saada.