Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartalo ihan pilalla :(

Vierailija
11.06.2015 |

Olen synnyttänyt kolme lasta ja mun kroppa on ihan pilalla. Raskausarpia reidet, takapuoli, vatsa ja rinnat täynnä, venynyttä ihoa samoissa paikoissa. Suonikohjuja sekä jaloissa, nivusissa että lantion alueella sisäisiä. Vatsalihasten välillä 3 cm levyinen aukko, jonka takia selkä ihan rikki jatkuvasti ja maha on roikkuva pussi. Aivastaa ei uskalla ettei pissaa housuun ja paikat muutenkin löystyneet. Mitäs muuta vielä.. Jos olisin tiennyt minkälaisia vaurioita lisääntymisestä voi seurata, olisin jättänyt väliin tai ainakin vähemmälle. Miksei näistä varotettu etukäteen? Masentaa olla kipeä ja ruma.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hemmetissä niitä lapsia pitää tehdä? Jos ei halua että kroppa menee pilalle niin kannattaa miettiä vähän ensin. Ja vaikka adoptoida lapsi/lapsia jos siltä tuntuu.

Vierailija
62/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ap:n kuvaileman näköinen, enkä ole edes synnyttänyt. :D Surkeaahan tämä on, kun tissit roikkuu polvissa jo 25-vuotiaana ja nahka on kauhea ja pussittava. Eteenpäin on silti pakko jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:29"]Joo. Tän luettuani mä taian pysyä poikamiehenä.
[/quote]

Heh! Jos naisesi kropan tiukkuus on se tärkein asia elämässä, niin sitten ei kannata lastentekoon ryhtyä. Asiat täytyy laittaa tärkeysjärjestykseen. Tietysti naisen elintavat ennen lastentekoa kertovat jo paljon siitä, miten nainen todennäköisesti jaksaa kuntouttaa itsensä synnytysten jälkeen.
- Herra nro. 3

Vierailija
64/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, että harmittaa. Lapsettoman mielenkiinnosta, kuinka paljon painoa keräsitte raskausaikana? Olitteko aiemmin ylipainoisia?

Vierailija
65/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:16"]Olen synnyttänyt kolme lasta ja mun kroppa on ihan pilalla. Raskausarpia reidet, takapuoli, vatsa ja rinnat täynnä, venynyttä ihoa samoissa paikoissa. Suonikohjuja sekä jaloissa, nivusissa että lantion alueella sisäisiä. Vatsalihasten välillä 3 cm levyinen aukko, jonka takia selkä ihan rikki jatkuvasti ja maha on roikkuva pussi. Aivastaa ei uskalla ettei pissaa housuun ja paikat muutenkin löystyneet. Mitäs muuta vielä.. Jos olisin tiennyt minkälaisia vaurioita lisääntymisestä voi seurata, olisin jättänyt väliin tai ainakin vähemmälle. Miksei näistä varotettu etukäteen? Masentaa olla kipeä ja ruma.
[/quote]

Naisen vartalo on tarkoitettu synnyttämiseen, ei botoxin pumppaamiseen ja fotoshoppaamiseen. Rupee treenailee, kyllä se siifä oikenee.

Vierailija
66/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin tätä. Jos joku kertoo, että tuntee vartalonsa menneen pilalle lasten myötä raskausarpien ja löystyneen ihon vuoksi, aletaan vähättelemään vastaajia. Miksei saa tuntea pahaa mieltä muuttuneesta kehosta? Se on ihan luonnollista maailmassa, jossa miehet "valehtelevat korvat heiluen" lapsia synnyttäneelle vaimolleen, että tämä on yhtä kaunis ja seksikäs kuin ennenkin vaikka hetken päästä vetää käteen ajatellen raskausarvetonta naapurin Liisaa. Miksi takerrutaan naisten mielipahaan omasta vartalosta vaikka ihan ymmärrettävää on, että jokainen haluaisi tuntea itsensä yhtä haluttavaksi ja seksikkääksi kuin ennen syntymääkin. Totuus on, että seksikkyys on pitkälle miesten määrittelemää. Johan se tässä ketjussa tuli kertaalleen miehen kommentissa hyvin ilmi. Ja teille, jotka ehdotatte itsestä huolen pitämistä, niin raskausarpiin ja löystyneeseen ihoon ei auta muu kuin veitsi. 

Vierailija
67/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:59"]

Voin kuvitella, että harmittaa. Lapsettoman mielenkiinnosta, kuinka paljon painoa keräsitte raskausaikana? Olitteko aiemmin ylipainoisia?

[/quote]

Minulle on tullut joka kerta yli 20kg. Lapsia on kolme. Ongelmana ei ole, kuten tässä ketjussakin on useasti tullut esiin, ylimääräiset kilot (olen vuosien salilla käymisen jäljiltä sopivan lihaksikas ja jäntevä) vaan roikkuva, ryppyinen iho, raskausarvet ja löystynyt kudos.

Vierailija
68/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen synnyttänyt 5 lasta, nuorin on alle 4kk. Ei ainuttakaan raskausarpea, ei roikkuvaa vatsaa, ei riipputissejä. Pimppa on niin tiukka, että saan orkut lähes aina yhdynnässä, samoin mies. 

Mä jumppaan noin 4 krt/ viikko. Hyötyliikuntaa myös paljon. Lantionpohjalihaksia olen jumpannut aina, enemmän synnytysten jälkeen. Geeneillä on toki myös osuutensa. 

Ei kannata jättää lapsia hankkimatta rupsahtamisen pelosta. Jos ei liiku ja omaa huonot geenit, rupsahtaa kyllä ilman lapsiakin. 

Vierailija
69/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Masentaa ja ahdistaa ja vasta yksi lapsi. Halusimme useamman mutta en kykene. Nyt on pakko jaksaa selvitä lapsen vuoksi. Odotusaikana ei tullut arpia, rasvoin ja huolehdin, sitten sairaalassa lapsi laskeutui niin iho venyi kunnolla ja tuli ala vatsaan arvet. Mitään apua päivittäissestä rasvauksesta. Löysä mahanahka  ja alapää täysin pilalla. Odotan vain koska mies sanoo että menee muualta hakemaan seksiä. Ei se pelkkä seksi ole loppunut. En ole enää hauska, mukava, energinen, toiminnallinen, seksuaalisesti aktiivinen nainen vaan elävä kuollut äiti, joka ei jaksa edes puhua miehelleen.

Vierailija
70/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:59"]Voin kuvitella, että harmittaa. Lapsettoman mielenkiinnosta, kuinka paljon painoa keräsitte raskausaikana? Olitteko aiemmin ylipainoisia?
[/quote] En ole missään vaiheessa ollut ylipainoinen. Ekassa raskaudessa keräsin painoa n. 20 kg, joista 10 kg jäi. Painoindeksi ennen raskautta oli 16.. Kahdessa seuraavassa raskaudessa tuli vähemmän eikä raskauskiloja jäänyt. Terveisin, ap

Vierailija
71/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:43"]

Mä olen ap:n kuvaileman näköinen, enkä ole edes synnyttänyt. :D Surkeaahan tämä on, kun tissit roikkuu polvissa jo 25-vuotiaana ja nahka on kauhea ja pussittava. Eteenpäin on silti pakko jatkaa.

[/quote]

Sama täällä. Löysää ja roikkuvaa on joka puolella, vaikka olen normaalipainoinen aktiiviliikkuja. Tissit roikkuu polvissa ja pillu on ku lihansyöjäkasvi. Ukko ei oikein pidä seksikkäänä, enkä ihmettele. Mutta näillä mennään. Mahdan olla aika tursake, jos joskus lapsia saan... T. 27v lapseton riipputissi. 

Vierailija
72/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:09"]Sama juttu täällä. Masentaa ja ahdistaa ja vasta yksi lapsi. Halusimme useamman mutta en kykene. Nyt on pakko jaksaa selvitä lapsen vuoksi. Odotusaikana ei tullut arpia, rasvoin ja huolehdin, sitten sairaalassa lapsi laskeutui niin iho venyi kunnolla ja tuli ala vatsaan arvet. Mitään apua päivittäissestä rasvauksesta. Löysä mahanahka  ja alapää täysin pilalla. Odotan vain koska mies sanoo että menee muualta hakemaan seksiä. Ei se pelkkä seksi ole loppunut. En ole enää hauska, mukava, energinen, toiminnallinen, seksuaalisesti aktiivinen nainen vaan elävä kuollut äiti, joka ei jaksa edes puhua miehelleen.
[/quote] Tämä alkoi itkettää. Toivottavasti saat itsesi kuntoon <3 Ap

Vierailija
73/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:33"]

Musta on tullut kauniimpi ja itsevarmempi lasten saamisen jälkeen. Pieniä arpia on mahassa mutta haalentuneet ovat, eikä vatsa roiku tms. Olen hoikempi kuin ennen lapsia, urheilen. Rinnat nyt on mitä on, pienet laihtumisen myötä eivätkä kovin terhakat, mutta ei se mua haittaa, seksikkäissä liiveissä sievät. Odotan kolmatta ja viimeistä. Tykkään ostella seksikkäitä alusvaatteita ja nautin miehen ihailusta. Voishan sitä varmaan olla epävarma omasta vartalosta ja pienistä virheistä, mutta ei jaksa! Näin on parempi! Eikä tarvi miehen vilkuilla muualle.

[/quote]

Tämä viimeinen lause taisi olla pelkkä vitsi :) Meinaat, että hoikka 19v terhakkatissinen tyttö ei käännä miehesi päätä?

Vierailija
74/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:07"]Mä olen synnyttänyt 5 lasta, nuorin on alle 4kk. Ei ainuttakaan raskausarpea, ei roikkuvaa vatsaa, ei riipputissejä. Pimppa on niin tiukka, että saan orkut lähes aina yhdynnässä, samoin mies. 

Mä jumppaan noin 4 krt/ viikko. Hyötyliikuntaa myös paljon. Lantionpohjalihaksia olen jumpannut aina, enemmän synnytysten jälkeen. Geeneillä on toki myös osuutensa. 

Ei kannata jättää lapsia hankkimatta rupsahtamisen pelosta. Jos ei liiku ja omaa huonot geenit, rupsahtaa kyllä ilman lapsiakin. 
[/quote] Onnea. Kiva, että tulit hehkuttamaan tänne :)

Vierailija
75/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko harvemmin sitä vähemmän ylimääräistä nahkaa mitä vähemmän paino nousee raskausaikana? Keskimäärin. Toki lapsen koko, geenit jne. vaikuttavat.

Vierailija
76/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ihmeellinen maa. Tärkeää on hieno pirtti, auto, vene ym. Niihin mies on valmis satsaamaan rahaa. Mutta kun naisella on paha mieli menetetyn vartalon, ulkonäön jne. vuoksi, niihin satsaaminen on miehen mielestä täysin turhaa.

Muualla Euroopassa arvostetaan toisin. Mies hyväksyy, että osa tuloista käytetään vaimon ulkonäköön ja virkistäytymiseen. Seksielämä on parempaa näin, vältytään kenties avioeroiltakin.

Vierailija
77/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:16"]

Olen synnyttänyt kolme lasta ja mun kroppa on ihan pilalla. Raskausarpia reidet, takapuoli, vatsa ja rinnat täynnä, venynyttä ihoa samoissa paikoissa. Suonikohjuja sekä jaloissa, nivusissa että lantion alueella sisäisiä. Vatsalihasten välillä 3 cm levyinen aukko, jonka takia selkä ihan rikki jatkuvasti ja maha on roikkuva pussi. Aivastaa ei uskalla ettei pissaa housuun ja paikat muutenkin löystyneet. Mitäs muuta vielä.. Jos olisin tiennyt minkälaisia vaurioita lisääntymisestä voi seurata, olisin jättänyt väliin tai ainakin vähemmälle. Miksei näistä varotettu etukäteen? Masentaa olla kipeä ja ruma.

[/quote]

Olin itse myös 3kk synnytyksen jälkeen lenkillä, kun törmäsin vanhaan koulukaveriin. Olen aina ollut timmikroppainen. Noh, hän sattumoisin kysyi, milloin vauva syntyy. Aloin melkein itkeä. Painoa ei ollut juurikaan tullut, mutta maha edelleen vetelä ja löysää pullataikinaa. Iho täynnä raskausarpia.

Vierailija
78/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:09"]Sama juttu täällä. Masentaa ja ahdistaa ja vasta yksi lapsi. Halusimme useamman mutta en kykene. Nyt on pakko jaksaa selvitä lapsen vuoksi. Odotusaikana ei tullut arpia, rasvoin ja huolehdin, sitten sairaalassa lapsi laskeutui niin iho venyi kunnolla ja tuli ala vatsaan arvet. Mitään apua päivittäissestä rasvauksesta. Löysä mahanahka  ja alapää täysin pilalla. Odotan vain koska mies sanoo että menee muualta hakemaan seksiä. Ei se pelkkä seksi ole loppunut. En ole enää hauska, mukava, energinen, toiminnallinen, seksuaalisesti aktiivinen nainen vaan elävä kuollut äiti, joka ei jaksa edes puhua miehelleen.
[/quote]

Huhhuh. Mitähän teille sanois? Ihmiset on ihan sekasin. Oon onnellinen teidän puolesta, kun teidän ongelmat on roikkuvat nahat!
Kannattaisko vaikka lukea jotain, matkustella? Tehdä jotain muuta kun ruikuttaa kotona ja ihmetellä itteensä.

Vierailija
79/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia, että teillä on ennen raskautta ollut hyvä kroppa. Ootte saanu kokea edes sen. Tosin, sittenhän se tuntuu kahta kauheammalta, kun ei enää välttämättä näytä niin hyvältä... Mutta noh, kai se sitten kasvattaa. Keskittyy itsessään muuhun, kuin ulkonäköön.

Vierailija
80/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:09"]Sama juttu täällä. Masentaa ja ahdistaa ja vasta yksi lapsi. Halusimme useamman mutta en kykene. Nyt on pakko jaksaa selvitä lapsen vuoksi. Odotusaikana ei tullut arpia, rasvoin ja huolehdin, sitten sairaalassa lapsi laskeutui niin iho venyi kunnolla ja tuli ala vatsaan arvet. Mitään apua päivittäissestä rasvauksesta. Löysä mahanahka  ja alapää täysin pilalla. Odotan vain koska mies sanoo että menee muualta hakemaan seksiä. Ei se pelkkä seksi ole loppunut. En ole enää hauska, mukava, energinen, toiminnallinen, seksuaalisesti aktiivinen nainen vaan elävä kuollut äiti, joka ei jaksa edes puhua miehelleen.
[/quote]

Huhhuh. Mitähän teille sanois? Ihmiset on ihan sekasin. Oon onnellinen teidän puolesta, kun teidän ongelmat on roikkuvat nahat!
Kannattaisko vaikka lukea jotain, matkustella? Tehdä jotain muuta kun ruikuttaa kotona ja ihmetellä itteensä.
[/quote] Ihan vähän on niitä terveydellisiäkin ongelmia raskausajan ja synnytyksen vaurioista. Kannattaisko itse lukea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi