Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartalo ihan pilalla :(

Vierailija
11.06.2015 |

Olen synnyttänyt kolme lasta ja mun kroppa on ihan pilalla. Raskausarpia reidet, takapuoli, vatsa ja rinnat täynnä, venynyttä ihoa samoissa paikoissa. Suonikohjuja sekä jaloissa, nivusissa että lantion alueella sisäisiä. Vatsalihasten välillä 3 cm levyinen aukko, jonka takia selkä ihan rikki jatkuvasti ja maha on roikkuva pussi. Aivastaa ei uskalla ettei pissaa housuun ja paikat muutenkin löystyneet. Mitäs muuta vielä.. Jos olisin tiennyt minkälaisia vaurioita lisääntymisestä voi seurata, olisin jättänyt väliin tai ainakin vähemmälle. Miksei näistä varotettu etukäteen? Masentaa olla kipeä ja ruma.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:51"]Ylimääräiset kilot voi laihduttaa, nuhjuisen ulkonäön voi häivyttää kampaajalla ja shoppailemalla uudet vaatteet ja meikit. Hampaat voi valkaista. Muut näkyvät muutokset ovat vaatteiden alla ja omassa päässä. Jos masentaa, lääkäriin. Jos todellisia, fysiologisia ongelmia, lääkäriin. Kyllä se siitä, kaikki muu on tekosyytä. [/quote] Ei ole ylimääräisiä kiloja, naama ja hiukset on nätit, vaatteet sopivat. Niitävaan ei halua riisua.. Varsinkin kun pää ja vartalo ovat ihan eri paria :( Siksi en halua miestäkään, en halua tuottaa valtavaa pettymystä.

[/quote]

Petrimaljassako lapsesi saivat alkunsa vai minne katosi lasten isä/ katosivat lasten isät?

Vierailija
22/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:57"]Ei voi muuta sanoa ku että kyllä maailma on ulkonäkökeskeinen paikka. Ainakin tällä palstalla, millon haukutaan timmejä ihmisiä ja millon itketään omasta ulkonäöstä. Voi hyvää päivää.
[/quote] Ihan normaaliahan on laskea alleen, kärsiä särkevistä jaloista ja olla pari kuukautta vuodessa liikuntakyvytön? Eikö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun miehet ja seksielämä on koettu, niin sitten keskityt lapsien hoitamiseen.

Vierailija
24/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:51"]Ylimääräiset kilot voi laihduttaa, nuhjuisen ulkonäön voi häivyttää kampaajalla ja shoppailemalla uudet vaatteet ja meikit. Hampaat voi valkaista. Muut näkyvät muutokset ovat vaatteiden alla ja omassa päässä. Jos masentaa, lääkäriin. Jos todellisia, fysiologisia ongelmia, lääkäriin. Kyllä se siitä, kaikki muu on tekosyytä. [/quote] Ei ole ylimääräisiä kiloja, naama ja hiukset on nätit, vaatteet sopivat. Niitävaan ei halua riisua.. Varsinkin kun pää ja vartalo ovat ihan eri paria :( Siksi en halua miestäkään, en halua tuottaa valtavaa pettymystä.

[/quote]

Petrimaljassako lapsesi saivat alkunsa vai minne katosi lasten isä/ katosivat lasten isät?
[/quote] Erottiin.

Vierailija
25/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkp sä siis kolmen lehtolapsen yh? Kaikkiko vielä eri iltojen tuttavuuksille?

Vierailija
26/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:06"]Ootkp sä siis kolmen lehtolapsen yh? Kaikkiko vielä eri iltojen tuttavuuksille?
[/quote] Idiootti. Ihan oltiin naimisissa melkein 10 vuotta. Tällä vuosituhannella saa erota myös avioliitosta.

Vierailija
27/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla yksi lapsi ja enempää ei tule. Onneksi olen melkein lähtöpainossa, tissit ei kärsineet ollenkaan eikä arpiakaan tullut. Mutta vatsanahka on jäänyt hieman löysäksi ja tahdon tiukan vatsan. Lisäksi alapää on vieläkin muusia repeämien takia. En todellakaan riskeeraa kroppaani tekemällä lisää lapsia. Olen onnellinen tuosta yhdestä kuitenkin.

Vierailija
28/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:06"]Ootkp sä siis kolmen lehtolapsen yh? Kaikkiko vielä eri iltojen tuttavuuksille?
[/quote] Idiootti. Ihan oltiin naimisissa melkein 10 vuotta. Tällä vuosituhannella saa erota myös avioliitosta.
[/quote]
Kunpa ei saisi

Vierailija
29/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille kuntoilemaan.Paikat saa kuntoon liikunnalla todella pitkälle.Jos on 10vee vaan makoillut niin kyllähän sitä rupsahtaa lapsetonkin.Roikkuva nahka ja arvet on sitten vaikeampi.Nahka kyllä kiristyy kun lihakset täyttää sitä.Kauneuskirurgiset leikkaukset ei loppujen lopuksi ole kauhean kalliita joten säästämään!Se on vähän itsestä kiinni tekeekö mitään vai jääkö tuleen makaamaan.Tsemppiä!!!!

Vierailija
30/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:31"]

Elämä on... Se on hyvin yksilöllistä, toisilla raskaudet tekevät enemmän tuhoa kuin toisilla. Itse olen mies, ja vaimostani todella näen ja tunnen tuon. Neljän lapsen jälkeen kiloja on parikymmentä enemmän, rinnat ja vatsa roikkuvat, pillu on löystynyt... Mutta en minä sitä hänelle sano, vaan kehun joka päivä ihanaksi ja kauniiksi ja sanon että hän on minusta viehättävä ihan minkä kokoisena ja muotoisena vaan. Valehtelen tietysti niin että korvat heiluu, tietysti tiukkalihainen synnyttämätön nainen olisi kiihottavampi, mutta vaimo on kantanut ja synnyttänyt meidän ihanat lapsemme. Elämä jättää jälkensä, ja se on tietoinen riski ja pieni hinta kaikesta siitä mitä lapset meille antavat. Toivottavasti myös sinun miehesi jaksaa sinua tukea ja kehua kauneuttasi lasten jälkeenkin.

[/quote]

Sinä se jaksat :/

Vierailija
31/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten pillu saadaan kiristettyä? Vai pitääkö väljään tussuun vaan etsiä riitävän suuri kyrpä hoonaamaan sitä, jotta kireys näennäisesti palautuu? Vaikka gambiasta?

Vierailija
32/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:16"]Salille kuntoilemaan.Paikat saa kuntoon liikunnalla todella pitkälle.Jos on 10vee vaan makoillut niin kyllähän sitä rupsahtaa lapsetonkin.Roikkuva nahka ja arvet on sitten vaikeampi.Nahka kyllä kiristyy kun lihakset täyttää sitä.Kauneuskirurgiset leikkaukset ei loppujen lopuksi ole kauhean kalliita joten säästämään!Se on vähän itsestä kiinni tekeekö mitään vai jääkö tuleen makaamaan.Tsemppiä!!!!
[/quote] Salilla käyn vähintään 2 krt viikossa ja lenkillä silloin tällöin. Käy vaan aina niin, että juuri kun pääsen vauhtiin, joudun selän takia pitämään taukoa. Silloin en pysty edes kävelemään ja isot painot varsinkin jalkatreenissä on kielletty.

Vierailija
33/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittuhan on 5 lasta synnyttäneen naisen pikku pipari. Ei liene sattumaa, että tuosta on tullut suosittu harmistumisen ilmaus.

Vierailija
34/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:16"]Salille kuntoilemaan.Paikat saa kuntoon liikunnalla todella pitkälle.Jos on 10vee vaan makoillut niin kyllähän sitä rupsahtaa lapsetonkin.Roikkuva nahka ja arvet on sitten vaikeampi.Nahka kyllä kiristyy kun lihakset täyttää sitä.Kauneuskirurgiset leikkaukset ei loppujen lopuksi ole kauhean kalliita joten säästämään!Se on vähän itsestä kiinni tekeekö mitään vai jääkö tuleen makaamaan.Tsemppiä!!!!
[/quote] Kyseessähän oli nimenomaan arvet, roikkuva nahka ja suonikohjut. Niihin ei paljoa sali auta..

Vierailija
35/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:31"]

Elämä on... Se on hyvin yksilöllistä, toisilla raskaudet tekevät enemmän tuhoa kuin toisilla. Itse olen mies, ja vaimostani todella näen ja tunnen tuon. Neljän lapsen jälkeen kiloja on parikymmentä enemmän, rinnat ja vatsa roikkuvat, pillu on löystynyt... Mutta en minä sitä hänelle sano, vaan kehun joka päivä ihanaksi ja kauniiksi ja sanon että hän on minusta viehättävä ihan minkä kokoisena ja muotoisena vaan. Valehtelen tietysti niin että korvat heiluu, tietysti tiukkalihainen synnyttämätön nainen olisi kiihottavampi, mutta vaimo on kantanut ja synnyttänyt meidän ihanat lapsemme. Elämä jättää jälkensä, ja se on tietoinen riski ja pieni hinta kaikesta siitä mitä lapset meille antavat. Toivottavasti myös sinun miehesi jaksaa sinua tukea ja kehua kauneuttasi lasten jälkeenkin.

[/quote]

Sinä se jaksat :/
[/quote]

Tässä asiassa rehellisyys ei kannata. ;) Kyllä vaimo sen itsekin tietää, ettei hänen kroppansa ole samanlainen kuin ennen lapsia. Se nyt vaan mielestäni kuuluu miehen hommaan kertoa vaimolle kuinka ihana ja viehättävä tämä edelleen on, vaikka molemmat sen takaraivossaan tietävät valkoiseksi valheeksi. Pystyn kuitenkin vaimostani edelleen kiihottumaan ja vuosia yhdessä harjoiteltu seksi toimii hyvin. Joten näillä mennään. :)
Herra nro. 3

Vierailija
36/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naiset!

Jos on virtsankarkailua kannattaa kääntyä lääkärin puoleen. Jos rinnat ovat isot roikot tai vatsanahka ei kiinteydy vaikka kuinka jumppaisi niin veitsen alle. Arpiakin voi käydä häivyttämässä. Jos ei ole rahaa niin noiden operointien hankkiminenhan on loistava motivaatio hankkia sitä!

Jos kaikki Suomen äidit pistettäisiin alasti riviin ja otettaisiin valokuva niin todella harva olisi arveton ja super timmi ainakaan luomuna.

Rakastakaa itseänne itsenne takia!

T. äiti löysän vatsanahkan ja arpisten sisäreisiensä kanssa. Ihanan kiinteät b kupin rinnatkin ovat nykyisin löysät d kupin. Ikää 27v ja tykkään itsestäni tämmöisenä. En miehen kehujen takia (kyllähän sitä itse tajuaa että on lörtsähtänyt lasten saannin jälkeen) vaan itseni.

Vierailija
37/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö tämä kehon ja vitun kulahtaneisuus myös luonteessa? Tunnen muutamia 30-45v äitejä, joista on tullut iän myötä todella happamia ja nalkuttavia tanttoja. Elämäniloa ja iloisuutta en ole niissä nähnyt vuosiin. Voisiko johtua siitä, jos niillä on käynyt sama kuin ap:lla? Enpä ole aiemmin miettinytkään...

Vierailija
38/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kamala napatyrä,peräpukamat ja tissit tahtoo olla kun kaks lenkkimakkaraa kun laihdun lasten välissä.Täytyy vaan koittaa pysyä hyvässä lihassa ettei rupee roikkuun liikaa!:)

Raskausarvista viis mutta nää fyysiset vaivat on ihan peestä.Tutulla kuuden lapsen äidillä ei muuta vaivaa kun lonkka on jäänyt vähä löysäksi,että aika yksilöllistä.

Alapää on ihan kun joku lihansyöjäkasvi mutta mies tykkää edelleen joten se pääasia ja seksi on tooodeellaa hyvää!

Kannan ylpeydellä äidin merkkini ja nää muut saa korjattua tohtori ja aika.Liikunnalla ja itsestä huolta pitämällä pääsee jo pitkälle!!

Vierailija
40/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tän luettuani mä taian pysyä poikamiehenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi