Onko tämä normaalia käytöstä mieheltä? Tulen hulluksi!
Eilen illalla soitin miehelle ja kysyin, haluaako hän nähdä (emme asu yhdessä). Hän sanoi, että haluaisi kyllä, mutta joutuu olemaan myöhään töissä, ettei onnistu. Hän sanoi joutuvansa lopettamaan puhelun, mutta soittaisi minulle myöhemmin uudestaan. Pyysin sitten kaverin käymään. Juuri kun kaveri oli tullut sisään, mies soitti. Vastasin ja sanoin, että X tuli juuri kylään. Hän alkoi kuitenkin kertoa päivästään ja kuuntelin hetken, kunnes sanoin, että pitää lopettaa, koska X odottaa. Olin sanomassa, että soitetaanko myöhemmin, mutta mies löi luurin korvaan. Kohta häneltä tuli viesti, jossa hän kritisoi sitä, etten ollut jatkanut puhelua. Vastasin ja selitin, että on epäkohteliasta puhua puhelimessa silloin, kun kaveri on kylässä. Vastaukseksi sain viestin: toivottavasti teillä on kivaa. Lähetin viestin, jossa kysyin, haluaako hän puhua myöhemmin, mutta hän vastasi, että myöhemmin hän on niin väsynyt, ettei jaksa puhua.
Onko tämä normaalia? Miten te reagoisitte, jos oma miehenne käyttäytyisi näin? Olenko hullu, kun minusta tuntuu, että tällainen käytös on suorastaan kyykytystä ja itsekeskeisyyttä (minun pitäisi puhua juuri silloin, kun hänelle sopii)?
Kommentit (43)
Miehen kaikki entiset suhteet ovat päättyneet niin, että nainen on lähtenyt ja katkaissut välit lopullisesti. Tekisi mieli soittaa miehen exälle, mutten viitsi, koska hän ei ehkä halua enää puhua vanhoista.
Ap
Toivottavasti otat meidän kommentit tosissaan.. Jossain on varmasti se oikea mies. Tuo kaikki kuulostaa niin tutulta. Minkä ikäinen tämä mies on?
Minäkin olen ilmeisesti narsisti, kun olen tuota tehnyt joskus miehelleni :D Siinä mielessä ymmärrän miestä, että on todella halunnut puhua sun kanssa ja sitten pettyi, kun sulle ei sopinutkaan just silloin. Lapsellista kiukuttelua on toki, eiköhän mies itsekin sen ymmärrä ja pahoittele tilannetta. Saattoi olla väsynyt töistä. Mies varmaan jotenkin ajatteli, että se myöhemmin puhuminen oli sovittu homma ja pettyi, kun sinä et odottanutkaan soittoa puhelimen ääressä. Tunsi varmaan itsensä vähemmän tärkeäksi. Mutta silti, lapsellista kiukuttelua ja toivottavasti mies itsekin myöntää sen.
Oletko ap parikymppinen ja mies n. nelikymppinen? Kuulostaa vähän tutulta...
Voi helvetti teitä typeriä luuskia. Hommatkaa dildo, jolle voitte jutella ja nalkuttaa niin paljon kuin haluatte,
pihtaaminenkin on ihan oma valintanne. Siltä puuttuu vaan se omaa elintasoa nostava ominaisuus?
Ihme trolleja, kiitos asiallisista vastauksista!
Olen itse siis kahdenkympin puolella ja mies lähestyy 40. Siksi ihmettelenkin hänen lapsellisuuttaan...
Ap
Tuo vahvistaa vaan enemmän epäilyksiäni.. Millainen mies muuten on? Onko hänessä kaksi puolta.. Lupaa kuut ja tähdet taivaalta ja sitten on myös tuo lapsellinen puoli..
No ei kuulosta normaalilta käytökseltä. Kyllä ihmiset tavallisesti ymmärtävät, että jos on vieras kylässä niin silloin on epäkohteliasta viettää aikaa puhelimessa jonkun toisen kanssa. Eli epäreilua käytöstä sinua ja sinun kaveriasi kohtaan. Omasta mielestäni törkeää.
No ei todellakaan ole normaalia tai ainakaan hyväksyttävää! Lapsellista kiukuttelua tuollainen aikuiselta ihmiseltä. Sinuna antaisin asian olla ja kiinnittäisin jatkossa huomiota siihen (kuten joku tuolla jo aiemminkin tuolla kirjoitti), onko kaverilla laajemminkin tapana kääntää asiat päälaelleen ja syyttää sinua omista virheistään.
T. Mies30
Miten tähän nyt liitty pihtaamiset ja dildot mitenkään? :D
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:37"]Miten tähän nyt liitty pihtaamiset ja dildot mitenkään? :D
[/quote] Joku äitinsä luona asustava manchild on katkera kaikille naisilla koska ei keneltäkään saa. Ominaisuuksina läskeys, lyhyys ja elämänkoulu. :)
Joo en ymmärrä naisia jotka suo miehelle minkäänlaista inhimillistä käytöstä.Tuollainen pitäisi heti kitkeä pois!
Jos nainen pahoittaisi mielensä siitä että mies sanoo että mulle tuli nyt kaveri en halua puhua sun kanssa niin se ois täälä valittamassa että mikä sitä miestä vaivaa kun jätää mut kakkoseksi!
Pöh ja pah!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:27"]
Eilen illalla soitin miehelle ja kysyin, haluaako hän nähdä (emme asu yhdessä). Hän sanoi, että haluaisi kyllä, mutta joutuu olemaan myöhään töissä, ettei onnistu. Hän sanoi joutuvansa lopettamaan puhelun, mutta soittaisi minulle myöhemmin uudestaan. Pyysin sitten kaverin käymään. Juuri kun kaveri oli tullut sisään, mies soitti. Vastasin ja sanoin, että X tuli juuri kylään. Hän alkoi kuitenkin kertoa päivästään ja kuuntelin hetken, kunnes sanoin, että pitää lopettaa, koska X odottaa. Olin sanomassa, että soitetaanko myöhemmin, mutta mies löi luurin korvaan. Kohta häneltä tuli viesti, jossa hän kritisoi sitä, etten ollut jatkanut puhelua. Vastasin ja selitin, että on epäkohteliasta puhua puhelimessa silloin, kun kaveri on kylässä. Vastaukseksi sain viestin: toivottavasti teillä on kivaa. Lähetin viestin, jossa kysyin, haluaako hän puhua myöhemmin, mutta hän vastasi, että myöhemmin hän on niin väsynyt, ettei jaksa puhua.
Onko tämä normaalia? Miten te reagoisitte, jos oma miehenne käyttäytyisi näin? Olenko hullu, kun minusta tuntuu, että tällainen käytös on suorastaan kyykytystä ja itsekeskeisyyttä (minun pitäisi puhua juuri silloin, kun hänelle sopii)?
[/quote]
Et ole hullu. Ymmärrän että mies saattoi olla pettynyt, koska olitte sopineet että hän soittaa myöhemmin etkä sitten voinutkaan jutella, mutta tuollainen luurin lyöminen korvaan ja marttyyrin esittäminen menee ihan överiksi ja on todella itsekeskeistä ja lapsellista. Kokeile ymmärtääkö hän omaa käytöstään jos sen hänelle suomennat. Jos ei ymmärrä vaan puolustelee sitä eikä anna periksi, sitten on varmaan jo aika narsistinen persoona jolta ei voi kauheasti muutenkaan järkevää käytöstä ja tunne-elämää odottaa.
Niin ja ikähän ei välttämättä kerro ihmisen henkisestä kypsyydestä ja tilasta yhtään mitään, joten sitä on turha tuijottaa. T. 35
Ap:llä on ehkä hieman väärät odotukset siitä miten ihmiset käyttäytyvät tietyn ikäisinä. 45-vuotiaat riitelevät ja nahistelevat ihan siinä missä kaksvitoset ja kolmevitosetkin. Tuo riitatilanne ei liity ikään mitenkään. Täysin normaali parisuhde-elämän dilemma, josta ei kannata ottaa sen suurempaa stressiä. Todella tyypillistä valtapeliä siinä suhteessa, että kumman aika on arvokkaampaa kuin toisen. Ihan elämää vain, ei missään nimessä minkään erokeskustelun paikka.
Eiköhän tuo ole sitä ohjailua ja vallankäyttöä. Ohjataan nainen odottelemaan miehen puhelua ja palkitaan hyvä käytös, rangaistaan huono. Varmistetaan, että toinen pysyy naruissa. Mielellään sinulle ei muuta ohjelmaa jos olet itseksesi, ehkä kotitöitä tai kirja. Ja usein perutaan viime hetkellä sovitut tapaamiset. Se lähtee mukaan, joka nauttii alistamisesta.
Eikö ap muuten muidenkin mielestä toiminut oikein siinä mielessä, että ei hän voi alkaa rupattelemaan puhelimessa toisen ihmisen kanssa silloin kun on ystävä kylässä? Minulla on nimittäin yksi kaveri joka ei koskaan himmaa puhelimeen puhumista, jos ollaan esimerkiksi kahvilla jossain. Puhelin soi, kaveri vastaa ja puhuu tosta noin vain 15-20 minuuttia. Mä sitten tuijottelen kattoa sen ajan ja mietin mitä kaikkea muuta hyödyllistä voisin tehdä sen sijaan, että seuraan kaverini puhelua. Puhelun päätteeksi kaveri sanoo aina, että "sori, siinä kesti vähän". Miksi jotkut ovat niin ajattelemattomia?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:23"]
Eiköhän tuo ole sitä ohjailua ja vallankäyttöä. Ohjataan nainen odottelemaan miehen puhelua ja palkitaan hyvä käytös, rangaistaan huono. Varmistetaan, että toinen pysyy naruissa. Mielellään sinulle ei muuta ohjelmaa jos olet itseksesi, ehkä kotitöitä tai kirja. Ja usein perutaan viime hetkellä sovitut tapaamiset. Se lähtee mukaan, joka nauttii alistamisesta.
[/quote]
Jotenkin naisia suosiva vastaus, kun mun mielestä ihan normaali tasaveroinen tilanne eri osoitteissa olevassa parisuhteessa. Ei näiden tietojen pohjalta voi mitenkään sanoa, että tarinan mies kontrolloisi naista.
Mulla narsistitutka hälyttäisi jo kovaa. Mihin miehen aikaisemmat suhteet ovat päättyneet? Miten puhuu existään? Ole nyt tyttö tarkkana...