Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä normaalia käytöstä mieheltä? Tulen hulluksi!

Vierailija
11.06.2015 |

Eilen illalla soitin miehelle ja kysyin, haluaako hän nähdä (emme asu yhdessä). Hän sanoi, että haluaisi kyllä, mutta joutuu olemaan myöhään töissä, ettei onnistu. Hän sanoi joutuvansa lopettamaan puhelun, mutta soittaisi minulle myöhemmin uudestaan. Pyysin sitten kaverin käymään. Juuri kun kaveri oli tullut sisään, mies soitti. Vastasin ja sanoin, että X tuli juuri kylään. Hän alkoi kuitenkin kertoa päivästään ja kuuntelin hetken, kunnes sanoin, että pitää lopettaa, koska X odottaa. Olin sanomassa, että soitetaanko myöhemmin, mutta mies löi luurin korvaan. Kohta häneltä tuli viesti, jossa hän kritisoi sitä, etten ollut jatkanut puhelua. Vastasin ja selitin, että on epäkohteliasta puhua puhelimessa silloin, kun kaveri on kylässä. Vastaukseksi sain viestin: toivottavasti teillä on kivaa. Lähetin viestin, jossa kysyin, haluaako hän puhua myöhemmin, mutta hän vastasi, että myöhemmin hän on niin väsynyt, ettei jaksa puhua. 

Onko tämä normaalia? Miten te reagoisitte, jos oma miehenne käyttäytyisi näin? Olenko hullu, kun minusta tuntuu, että tällainen käytös on suorastaan kyykytystä ja itsekeskeisyyttä (minun pitäisi puhua juuri silloin, kun hänelle sopii)?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista draamailua. En kiinnittäisi mitään huomiota, siinäpä kiukuttelee ihan keskenään. Jatkaisin ihan iloisesti ja tavallisesti yhteydenpitoa, paitsi jos tuollainen alkaa toistua, lopetan koko homman. En mene mukaan mihinkään naurettavaan pelleilyyn ja mielenosoitukseen.

Vierailija
2/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jatkaisi tuollasen kans. luota omiin tunteisiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan aio pyytää anteeksi. Toivottavasti hän ei käännä asioita niin, että lopulta päädyn siihen...

Ap

Vierailija
4/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmmmmm, ,,,,,,,onkohan omasta suhtees sit poikki jos x tulee käymään , mie en aineskin Kattelis tollasta naista.

Vierailija
5/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, X on siis naispuolinen ystäväni, eikä mikään rakastaja :D Ymmärsitköhän nyt asian väärin? 

Ap

Vierailija
6/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies käyttäytyi normaalisti, sinä et. Mies oli töissä eikä voinut soittaa kuin rajoitetusti ja vain tiettyinä hetkinä. Kun ollaan töissä, ei sovi varastaa työnantajan aikaa. Sinä olit vapaalla ja voit jutella kverisi kanssa milloin vain, vaikka hän voisi joutua odottamaan hetken.

Sinuna minä pyytäisin anteeksi. Saat nähdä, että se kannattaa.

Vierailija
7/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on oma firma, joten ei voi varastaa työnantajan aikaa. Mielestäni ei ole minun velvollisuuteni käyttää päiviäni odottaen, milloin hänelle sopii puhua. Kun taas velvollisuuteni on pitää kaverille seuraa, kun olen kerran hänet kutsunut kylään. 

Ap

Vierailija
8/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu puheluita kun minulla on vieraita, se on huonoa käytöstä. Jos miehelläsi olisi tapoja hän ymmärtäisi sen myös. Ykkösen vastaus oli paras, anna asian olla, mutta pidä tuntosarvet esillä vastaavien prinsessaraivareiden varalta. Jos draamailua tulee lisää niin vihellät pelin poikki.

Vierailija
9/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun kannattaa pysyä vanhanapiikana.

Vierailija
10/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se puhelu vaikka vahingossa katkesi? Mies luuli että sä katkasit ja toisinpäin? Ja sen takia pistetään poikki? :D

Vierailija
11/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä se laittoi luurin korvaan, on tehnyt niin aikaisemminkin. 

Mielestäni minulla on oikeus omaan elämään silloin, kun mies ei ehdi nähdä. Tuntuu siltä, että hän tulee mustasukkaiseksi siitä, että vietän aikaa ystävien kanssa.

Ap

Vierailija
12/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan miten tärkeä mies sinulle on. Jos on tärkeä ja haluat sen osoittaa, niin hyvittelet häntä. Ei parisuhteessa mennä aina tasan objektiivisesti ja tasapuolisesti jokaista asiaa. Jos toisella on tunteet pinnassa tai kokee epävarmuutta suhteesta, se kiukuttelee. Silloin toisen pitää osoittaa, ettei ole syytä epäilyksiin.

Voit toki antaa hänen "kiukutella" rauhassa itsekseen, mutta dissatuksi itsensä tunteva ihminen pyrkii yleensä lohduttautumaan seuralla, jolle on kaivattu ja tervetullut.

Vierailija
13/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi olla piirre narsismista, on niin itsekeskeinen kaveri ettei ajattele kuin itseään. Katsoppa tarkkaan ennenkuin päätät edetä suhteessa eteenpäin. Jos se menee siihen että sulla ei saisi olla ystäviä ollenkaan vaan tuon miehen pitäisi riittää niin juokse karkuun ja kovaa...

Vierailija
14/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä ymmärrän hyvin, jos mies sanoo, ettei ehdi puhua tai on selkeästi jossain tilanteessa. En näkisi että on edes järkeä puhua, kun toinen ei pysty kunnolla olemaan läsnä. 

Ap

Vierailija
15/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on poika eikä mikään mies. Aikuisella on ymmärrystä ja kärsivällisyyttä odottaa vierailun päättymistä. Selitä tämä sille "miehellesi". Jos ei ymmärrä niin etsit uuden miehen, jolla karvat kasvaa.

Vierailija
16/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on lapsellista mieheltä, että sinun pitäisi olla heti ja aina valmis hänelle ja työntää oma elämä syrjään. En jaksaisi itse kai edes selitellä ja puolustella ja tarjota vaihtoehtoja noin paljon mitä sinä teit.

Vierailija
17/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lähemmäs 40-vuotias, joten ei kai ole edes toivoa siitä, että hän iän myötä kypsyisi...itse olen nuorempi. 

Ap

Vierailija
18/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kääntää asian sun syyksi ni itse alkaisin tarkkailemaan tulevia riitoja kriittisesti. Kääntääkö se aina syyn jonkun muun niskoille. Tämä voi viitata moneenkin asiaan päällimmäisenä tulee mieleen että ei halua ottaa vastuuta tekemisistään ja muissa on aina vika. Hälyttävää jos näitä tulee enemmänkin.

Mies25

Vierailija
19/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana neiti miehenä, tietenkään ei puhuta omalle miehelle puhelimessa kun kaveri kylässä.

Vierailija
20/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juokset pois tuosta suhteesta.. Tuo on pieni merkki siitä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Minä olen seurustellut narsistin kanssa, olisi pitänyt huomata heti nuo pienet jutut..