Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis lähteekö omat ripset pois, jos laittaa

Vierailija
11.06.2015 |

ripsenpidennykset? Juuri varasin ensimmäistä kertaa ajan sellaiseen, ja ajattelin ottaa vain hiukan omia ripsiä pidemmät. Mut jos omat putoaa pois, jätän väliin!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tietoinen et sun omat ripset putoaa muutenkin pois?

Vierailija
2/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen:). Mutta nyt huolettaa, että samalla kun pidennykset putoaa niin omatkin kenties lähtee ja olenkin ripsetön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne irtoilee. Kqsvaahan ne takaisin. Mulla oli aikamoisen tyngät pari kk pidennysten jälkeen. 

Vierailija
4/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on aina ne lomat lähteneet nopeampaan pois ripsienpidennysten kanssa eli sit kun ne pidennykset tippuu pois niin 2-3 viikkoa olen aivan tynkäripsi. Ne omat on niin lyhyet, että ei voi laittaa edes ripsaria. Ja kaikki tekijät sanoo, että hyvin laitetut ripset ei vahingoita omia ripsiä, mutta oon käynyt 5 eri laittajalla ja joka kerta on ollut sama lopputulos. Onneksi ne omatkin ripset kasvaa takaisin lopulta. Eli kannattaa varautua siihen, että jossain vaiheessa on sitten omat ripset tosi lyhkäset.

Vierailija
5/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, hyvä tietää.

Vierailija
6/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli kans tosi onnettomat ripset. Itse en sen takia tekojuttuja ota. Ei oo sen arvoiset.

Vierailija
7/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kuulemma tyngiksi hiertyvät ja irtoavat. Toisilla ei kasva takaisinkaan. Samaa hirveyttä näkee hiuksissa, joissa on ollut pidennyksiä toisensa perään. Oma hiusraja pakenee kauas päälaelle ja ohimot paljastuvat. Tämä ei ole paras esimerkkivalokuva, mutten jaksanut penkoa. Naisella on kuitenkin juuri sellainen ongelma

http://aijaa.com/KDDVhL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän