Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites teillä reagoidaan kun lapset keskeyttää aikuisten keskustelun jatkuvasti?

Vierailija
25.05.2015 |

Ymmärrän siis että toiminnot keskeytetään jos on oikea hätä. Mutta siis sellainen jatkuva päällepuhuminen. Ikää tuolla mun pojalla 6 vuotta, eikä sitten millään malta odottaa omaa vuoroaan. Puhelimen kanssa joudun pakenemaan usein vessaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsketään olemaan hiljaa ja ettei aikuisten puhetta saa kokoahan keskeyttää.

Puhelumen päälle puhumisesta joutuu usein torumaan jälkeenpäin kun kesken puhelun se ei aina onnistu.

Vierailija
2/7 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

???... muksut oottaa vuoroaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan: odota ihan hetki, jutellaan kohta. Ja sitten kohta sanotaan: no nyt on sinun vuorosi. Mitä asiaa olikaan? -Keskitytään kuuntelemaan oikeasti. Lasten asiat ovat yhrä tärkeitä kuin aikuisten.

Vierailija
4/7 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhemmat puhuvat minun päälleni.

Vierailija
5/7 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on adhd-poika joka puhuu tauotta. Olen ottanut tiukan linjan, että aikuisia ei keskeytetä. Olen kaupassa myyjänä, ja kerran tuli äiti poikansa kanssa ja poika höpötti ja riekkui tauotta. Ei äiti enkä minä pystynyt keskittymään äidin asiaan. Äiti ei myöskään edes yrittänyt saada kersaa hiljaiseksi. Näin heti,että kyseessä oli adhd-poika.
Sanoin äidille että anteeksi, ja nappasin poikaa hartioista kiinni ja sanoin tiukasti, että nyt hiljaa, aikuiset puhuu ja silloin ei keskeytetä. Poika meni hiljaiseksi, ja oli loppuajan hiljaa vaikka paikallaan ei jaksanut pysyä. Äiti sai tavaransa mitä halusi, ja lopussa kysyi, että miten sä ton teit..

Vierailija
6/7 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saattaa alkaa huutamaan kesken mun tärkeän puhelun vaikka johonkin vitastoon jota sitten en kuule ja joudun tiuskahtamaan, että ooppa hiljaa!

Vierailija
7/7 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsuuden kodissa tarkka sääntö ettei aikuisten puhetta keskeytetä. Silti usein näin tein vaikka sain toruja. Odotin ja odotin mutta sitä vuoroa ei kuulunut. Kerran hädissäni tulin keskeyttämään mutta minut ajettiin pois. Myöhemmin menin taas uudestasn, asia I oli että pikkusisko oli tippunut, lyönyt päänsä ja makasi tajuttomana. Off topic , tuli vaan taas mieleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi