Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos elämästäsi poistettaisiin kaikki seksiin liittyvä, kuinka suuri muutos se olisi sinulle ja voisitko elää niin onnellisena?

Vierailija
03.02.2022 |

Mietitäänpäs.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömässä parisuhteessa elän nytkin, onnellisena. Tässä iässä (noin 50) muut asiat ovat jo tärkeämpiä kuin se jatkuva kiehnääminen.

Asiaa auttaa ehkä se, että ehdin saada seksiä n. 30 aktiivisen vuoden aikana todellakin tarpeeksi, ja monen kumppanin kanssa, että on mitä muistella kiikkustuolissa. Ilman jos olisin jäänyt, mieli olisi varmaan toinen.

Vierailija
2/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se seksi on?

Vierailija
4/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on jotain jota muut tekee. Samoin kuin ystävyys, koskettaminen, keskustelu, nauraminen ja monet muut asiat.

Vierailija
5/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin juuri pitkästä seksittömästä liitosta uuteen suhteeseen jossa on paljon ihanaa seksiä. Kuulostaisi aivan kidutukselta.

Olen nyt 37v ja aion nauttia loppuelämäni täysin rinnoin. En kertaakaan enää jämähdä suhteeseen jossa minun ei ole hyvä olla. Ei mikään materia tai muu ole sen arvoista. Tiedän sen nyt.

Vierailija
6/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Elin ensimmäiset 40 vuotta vajavaisesti seksin suhteen aiemmissa ihmissuhteissa, niin jatkossa olen joko yksin tai vain sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa seksi on aivan mahtavaa.

Vierailija
7/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän seksistä ja sitä onkin parisuhteessani riittävästi. Pystyn kyllä elämään hyvää ja onnellista elämää ilmankin. Olin ilman seksiä monta vuotta (ihan omasta tahdostani. Ei löytynyt kumppania eikä irtoseksi kiinnosta) ja elin ihan täyttä hyvää elämää.

Vierailija
8/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä voi elää hyvää elämää.

Vierailija
9/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ihmistä onnelliseksi tee jos muut asiat ei ole kunnossa.

Kun taas on muut asiat kunnossa niin seksin puute ei elämää kaada.

Vierailija
10/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55. 10 vuotta ilman seksiä

Aluksi kaipasin mutta nykyään en oikeastaan enää edes ajattele asiaa. Elämässä on paljon ihanaa. Lapset, lapsenlapset, puutarha, harrastukset.

Vierailija
11/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo poistunut vähin erin ja huomaamatta. Oikeastaan koen sen vapauttavana ja elämän parantuneena laatuna, nautin elämästä kun seksi ei ole sotkemassa suunnitelmia.

Vierailija
12/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu yhtään mikään eikä ne asiat kuulu muille. Mulle ei mikään seksi ole koskaan onnea tuonut vaan ihan muut asiat kuten läheisyys ja turvallisuus jota olen hakenut. Seksistä ei koitunut koskaan mitään hyvää vaan haki ihan vääriä suhteita sen tyydyttämiseen jotka eivät mihinkään johtaneet. Sairas perheeni tuomitsi seksi kokeiluni nuorena ja olin likainen heidän silmissä. Kun löysin vakituisen kumppanini niin ei ole suhteen aikana koskaan tarvinnut koeiluja salassa kuten muilla on tarvinnut tehdä niitä sitten myöhemmin jos ei ole alussa ollut. 

Vierailija
13/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tekisin itsarin. Minulla on vimmainen libido ja se on elämäni suola ja sokeri.

Vierailija
14/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin elää onnellisena ilman seksiä, nyt onnellinen ja seksiä pari kertaa viikossa.

Vierailija
15/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jo poistunut vähin erin ja huomaamatta. Oikeastaan koen sen vapauttavana ja elämän parantuneena laatuna, nautin elämästä kun seksi ei ole sotkemassa suunnitelmia.

Lisäys: energiaa vapautunut muihin asioihin ja sitä jaksaakin keskittyä niihin eri lailla. Myös ihmiset näkee eri lailla kun ei katso himolinssien läpi...

Vierailija
16/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tekisin itsarin. Minulla on vimmainen libido ja se on elämäni suola ja sokeri.

Miksi tätä alapeukutellaan niin hirveästi? Ei kenenkään muun tarvitse tuntea samoin, kyse on vain minusta.

Vierailija
17/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika ankeaa jos nyt yhtäkkiä loppuisi. Seksuaalisuuteni on ollut aina minulle mieletön voimavara ja olen vihdoinkin löytänyt kumppanin, joka on yhtä intensiivinen, herkkä ja intohimoinen. Sellaista heittäytymistä ja sfääreihin pääsemistä en oikein missään muussa aktiviteeteissa tavoita. Varmaan olisi hyvin vajaa ja jopa turhautunut olo. Ainakin alkuun. Mutta eikö siihen tottuisi jossain vaiheessa, jos vain läheisyyttä muuten olisi runsaasti. Muuten varmaan masentuisin. Tarvitsen kosketusta ja haluan koskettaa, paljasta ihoa, toisen lämpö, ja turvallisuus siinä läheisyydessä. Mutta miten silloin ei voisi olla myöskin haluamatta lisää? Jotenkin tuntuu kuitenkin aika mahdottomalta.

N49

Vierailija
18/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55. 10 vuotta ilman seksiä

Aluksi kaipasin mutta nykyään en oikeastaan enää edes ajattele asiaa. Elämässä on paljon ihanaa. Lapset, lapsenlapset, puutarha, harrastukset.

Ilman seksiä, voit siis pyyhkiä nuo lapset ja lapsenlapset pois kokonaan.

Jäljelle jää puutarha ja harrastukset.

Onko edelleen ihana elämä?

Vierailija
19/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lapsia ja omaa syntymää poistettaisi :)

Muistotkin aiheesta saa viedä. Enemmän niissä on huonoa kuin hyvää.

TV viihdekin olisi parempaa ilman!

Vierailija
20/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä alapeukutellaan niin hirveästi? Ei kenenkään muun tarvitse tuntea samoin, kyse on vain minusta.

Arvatenkin sen vuoksi että et näytä sisäistäneen ihmisen elonkaarta edes tiedollisesti, oma elimistö ei pysty ennakoimaan jotta sen suhteen on lupa olla ymmärtämätön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä