Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävisittekö kampaajalla jolla on

Vierailija
10.06.2015 |

itsellä vuodesta toiseen punainen kananpersetukka? Tajusin äsken et mun kampaaja ei o mitenkään uudustanu omaa lookiaan 10 vuoteen! Ja nyt kun mietin niin vuosia sitten olin tyttyväinen aina hänen mulle leikkaamaan malliin mut viimevuodet oon ollu joka kerta hieman pettyny! Tuntuu et tyyppi ei pysy ajan hermoilla. Harmi, kun on ihan mukava tyyppi. Mut onhan toi kananperse nyt herrajumala ihan hirvee!!! Oonko kauhee ku aattelen näin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aina sanottu, että kannattaa käydä sillä kampaajalla, jolla on paskimmat hiukset, koska muut kampaajat leikkaavat hänen hiuksensa. Varsinkin jos samassa kampaamossa on kaksi kampaajaa ja voit vertailla.

Vierailija
2/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, no ei mulle oo väliä millaisena oman lettinsä haluaa pitää, kunhan osaa leikata sellaiset hiukset minulle mihin minä olen tyytyväinen. Eli vaihda kampaajaa, jos et kerta ole tyytyväinen enää häneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:38"]Minulle on aina sanottu, että kannattaa käydä sillä kampaajalla, jolla on paskimmat hiukset, koska muut kampaajat leikkaavat hänen hiuksensa. Varsinkin jos samassa kampaamossa on kaksi kampaajaa ja voit vertailla.
[/quote]

No ei kyllä pidä paikkaansa. Monet kampaajat leikkaavat itse tukkansa, joku heidän kampaajaystävänsä jossain muuallaa leikkaa tms.ja jos leikkaa siellä liikkeessä missä on töissä niin tasan itse kyllä päättää mallin.

Vierailija
4/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:38"]Minulle on aina sanottu, että kannattaa käydä sillä kampaajalla, jolla on paskimmat hiukset, koska muut kampaajat leikkaavat hänen hiuksensa. Varsinkin jos samassa kampaamossa on kaksi kampaajaa ja voit vertailla.
[/quote] Muuten hyvä, mutta jotkut kampaajat leikkaavat omat hiuksensa.

Vierailija
5/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaajalla oli huonosti leikatut hiukset, mutta toisaalta se ei haitannw häntä? Mun hiustenleikkaus ainakin epäonnistui. Ja olen etsinyt uutta kampaaja, muttei se ole helppoa. Entinen kampaajani sairastui vakavasti :-(

Vierailija
6/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä menis kampaajalle jolla on huono tukka. Samoin kuin en menis läskille personal trainerille. Jos ei osaa edes omaa tukkaa pitää edustavana ja ajan hermolla niin ei osaa kyllä muidenkaan.

Vierailija
7/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää hyvä kampaaja? Ei oikeen viitsis kokeilemalla selvittää!

Vierailija
8/10 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin niin, että kysyin eräältä naiselta, jonka hiuksista ja leikkauksesta pidin, kampaajansa numeron. Ja hyvä on ollut. Nainen oli kasvotuttu, joten kysyminen oli sillä tavalla helpompaa kuin että olisi ollut täysin tuntematon. Toisaalta uskon, että monikin nainen saattaisi pitää siitä, että hiuksiaan kehutaan.

Vierailija
9/10 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin, että kannattaa käydä kampaajalla, jolla on hyvät ja terveet hiukset.
Jos kampaaja osaa pitää omistaan huolta, osaa kai pitää sinunkin hiuksistasi.

Vierailija
10/10 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alaselkään asti ulottuvat suurimmalta osin omaa luonnollista väriä olevat hiukset (lyhyellä matkalla latvassa kevyt liukuväri, ei radikaali) ja en aina jaksa laittaa tätä reuhkaa, viimeksi on leikattu puolitoista vuotta sitten.

Arvaa miksi?
Koska käytän kaiken käytettävissä olevan hiustenlaittoenergian asiakkaiden hiuksiin! Jostain syystä ihmiset silti tykkäs käydä mulla ja värejä, leikkauksia ja erityisesti kampauksia kehuttiin kovasti. :)

olen äitiyslomalla enkä aio palata äärimmäisen surkeapalkkaiseen, myrkyillä kuorrutettuun työhöni, saavatpahan muut pitää mun vanhat asiakkaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan