Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä ei suostu ottamaan lasta luokseen koska ei ole isäviikko

Vierailija
07.12.2025 |

Mulla on ensi viikolla leikkaus ja ollaan heti kun sain tietää sen ajan sovittu eksän kanssa että lapsi tulee pariksi yöksi hänen luokseen että voin toipua rauhassa. Nyt hän kuitenkin tuodessaan sanoi että tämä järjestely ei nyt sovikaan. Ei siinä kyllä mä pärjään lapsen kanssa mutta pitää vaan nyt tehdä pakkaseen paljon ruokaa. Ärsyttää kun ei tuon verran oma lapsi kiinnosta. 

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tietenkin me aloitetaan sun exän haukkuminen: 

Vierailija
2/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustaviksi sinä vastaavasti? Minulla sama tilanne ja ei kauheasti kiinnosta kesän sairaalakäynnit koska vastavuoroisuutta ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joustaviksi sinä vastaavasti? Minulla sama tilanne ja ei kauheasti kiinnosta kesän sairaalakäynnit koska vastavuoroisuutta ei ole.

*joustatko

*eksän 

Vierailija
4/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi asuu minulla noin 75% ajasta isänsä työmatkojen vuoksi että voitte päätellä siitä. Joustan kyllä koska lapsi on mulle tärkein maailmassa. 

Vierailija
5/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä ihmisiä on.

Vierailija
6/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tietenkin me aloitetaan sun exän haukkuminen: 

Sinä et siis pidä tuota exää joustamattomana, vaikka asia oli jo sovittu?

Vierailija
7/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi asuu minulla noin 75% ajasta isänsä työmatkojen vuoksi että voitte päätellä siitä. Joustan kyllä koska lapsi on mulle tärkein maailmassa. 

Ehkä iskälle tuli työmatka, josta ei voi kieltäytyä ?

Vierailija
8/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ap ei muuta kerro kuin että tämä järjestely ei nyt sovikaan.

Vierailija
9/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa isälle on tullut jokin työeste tms? Itselläni muuttuu työvuorot äärimmäisen harvoin, mutta olen vuorotyöalalla tottunut siihen, että tarve muutoksiin voi tulla ykskaks. Onneksi omat lapset jo teinejä, joten pärjäävät kahdestaankin kotona pari yötä. Ilmeisesti ei mklään kovin iso leikkaus ole kyseessä, kun heti pääset sairaalasta kotiin.

Vierailija
10/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä noin yllättäen tule. Niistäkin ollaan ennen sovittu heti kun ollaan tiedetty. 

Vierailija
11/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa existä tykkää tehdä kiusaa. Tee ap ne ruuat pakastimeen ja lopeta se joustaminen, kun se ei ole molemminpuoleista.

Vierailija
12/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jospa isälle on tullut jokin työeste tms? Itselläni muuttuu työvuorot äärimmäisen harvoin, mutta olen vuorotyöalalla tottunut siihen, että tarve muutoksiin voi tulla ykskaks. Onneksi omat lapset jo teinejä, joten pärjäävät kahdestaankin kotona pari yötä. Ilmeisesti ei mklään kovin iso leikkaus ole kyseessä, kun heti pääset sairaalasta kotiin.

Kohdunpoisto. Jos kaikki menee hyvin niin tarkoitus olisi kotiutua heräämöstä. Mullakin on 12-vuotias mutta ei hän voi yksin olla yötä vielä kotona.

Vierailija
13/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niele myrkkysi ja odota, että petturi lankeaa omaan ansaansa. Mene elämässäsi eteenpäin, älä tuhlaa aikaasi ja ajatuksiasi paskaläjään.

Vierailija
14/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla kun sun exälle tulee tarve siirtää omia hoitovuorojaan , niin sano, ettei sulle käy vaihto.

Vierailija
15/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran pärjäät lapsen kanssa niin mikä ongelma?

Vierailija
16/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla kun sun exälle tulee tarve siirtää omia hoitovuorojaan , niin sano, ettei sulle käy vaihto.

En halua sotkea mun lasta tähän. Tärkeintä että hänellä on turvallinen paikka missä olla. 

Vierailija
17/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohdunpoisto. Jos kaikki menee hyvin niin tarkoitus olisi kotiutua heräämöstä. Mullakin on 12-vuotias mutta ei hän voi yksin olla yötä vielä kotona.

Kannattaa varautua että sieltä ei noin nopeasti pääse kotiin ja kivut on melko kovat. T. Saman kokenut

Vierailija
18/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah ihana kosto, lapsen kustannuksella totta kai.

Vierailija
19/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vanhempia tai sisaruksia joiden luona lapsesi voisi vierailla? Lapsen kummit? Yökyläily lapsen kaverilla.

Et voi vaikuttaa exsäsi toimintaan, ainoastaan omaan toimintaasi. Ja mihinkään kostoon ei kannata ryhtyä, siinä kärsii loppupeleissä eniten oma lapsi. Sun pitää laskea odotuksia exäsi toimintaan nähden, kun et odota häneltä mitään et pety.

Tsemppiä toimenpiteeseen ja toipumiseen.

Vierailija
20/126 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua sotkea mun lasta tähän. Tärkeintä että hänellä on turvallinen paikka missä olla. 

Tämän varaan sun exä laskee eikä lopeta sun hyväksikäyttämistä. Varmaan maksat suurimman osan lapsen menoistakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä