Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies valehteli ikänsä reilusti, haluaisin perua treffit mutta en kehtaa...

Vierailija
03.02.2022 |

Eli matchasin 25-vuotiaan miehen kanssa, haen miehiä ikäväliltä 22-30. Oltiin juteltu jo pari viikkoa ja mies vaikutti todella mukavalta viestien perusteella, sovittiin ylihuomiseksi treffit erääseen kahvilaan. Kuvissaan hän näytti hieman ikäistään vanhemmalta, mutta ajattelin että hänet on tehty vain "vanhoista nahoista".

No kävin sitten etsimässä hänen Facebook- profiilinsa ja hänen iäkseen paljastui 38 vuotta... myös hänen uusimmissa kuvissaan näyttää todella paljon vanhemmalta. Miten minun kannattaisi perua treffit?😶

N24

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joka aamu suuren lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa. Olemme tehneet näin jo 18 vuotta. Alkoholia emme käytä.

Meille ei tulisi mielennkään valehdella ikäämme. Ei minulle, eikä miehelleni. Ei koskaan. Ei ikinä.

Vierailija
42/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä mutsisi treffeille.

Hei tämä on hyvä! Tiedän että ainakin minun äiti lähtisi jos kertoisin tilanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhlaat vaan omaa aikaasi jos menet sinne treffeille. "Sori mutta minusta tuntuu ettei meistä voisi tulla mitään".

Siinä mitään soritteluja tarvita. Mutta näinhän ap kilttinä tyttönä varmaan sanoo, jos mitään saa sanotuksi.

Vierailija
44/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos deitti paljastuu hopeaketuksi, niin sitten lähetät mummon treffeille. 👵

Vierailija
45/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä jos "Tinder-mies haluaa heti kakkosta, haluaisin perua treffit mutta en kehtaa..."

Vierailija
46/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaa se.

Vierailija
47/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas ystäväni sanoi kerran, että jos ihminen heti alkajaisiksi valehtee esimerkiksi ikänsä, hän valehtee todennäköisesti myöhemminkin. Olen vuosien mittaan huomannut, että ystäväni oli oikeassa. 

Vierailija
48/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei tämä on hyvä! Tiedän että ainakin minun äiti lähtisi jos kertoisin tilanteen.

Tämä muuten oikeasti toimii. Saa mitä tilaa..

Vierailija
49/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pikku Untuvakerä kirjoitti:

Minä syön joka aamu suuren lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa. Olemme tehneet näin jo 18 vuotta. Alkoholia emme käytä.

Meille ei tulisi mielennkään valehdella ikäämme. Ei minulle, eikä miehelleni. Ei koskaan. Ei ikinä.

Onneksi kaltaisianne ihmisiä vielä löytyy, arvostan. Nauttikaa puurosta.

Vierailija
50/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaa se.

Toisinaan ghostaaminen sopii hyvin tilanteeseen ja tämä on yksi niistä.

Vierailija
51/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene treffeille. Jotkut nuo 35v miehet metsästää parikymppisiä ja ihan vaan seksimielessä. Mies valehtelee kaikesta muustakin, voit joutua raiskatuksi tms. Estä koko henkilö ja heti.

Vierailija
52/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olis kyllä ihan parasta että ap:n äiti menis treffeille ja olis ihan ettei varmaan haittaa 👍.

Vierailija
53/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo olis kyllä ihan parasta että ap:n äiti menis treffeille ja olis ihan ettei varmaan haittaa 👍.

Mä laittaisin isän treffeille. Pitkä ja karvainen Arska 58v, ehkä hieman bi-curious, ei kai haittaa...

Vierailija
54/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mene treffeille. Jotkut nuo 35v miehet metsästää parikymppisiä ja ihan vaan seksimielessä. Mies valehtelee kaikesta muustakin, voit joutua raiskatuksi tms. Estä koko henkilö ja heti.

Ja jos nyt se raiskaa sinut ja olette viestitelleet mitään seksiin liittyvää niin hänen tuomio alenee siitä. Sillä ei ole väliä että valehteli kuka on. Tästä on ennakkotapaus.

Vierailija
55/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin suoraan että katsoin sun facebook profiilis just ja odottaisin mielenkiinnolla mitä lötjäke vastaisi 😄

Haukkuisin sitten maan rakoon kuten miehet tekevät aina pakit saatuaan meille naisille,vaikka syy on ollut aina juurikin tämä valehtelu tärkeissä asioissa.

Tinderissä on vain valehtelijoita ja jämiä.

Vierailija
56/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laittaisin isän treffeille. Pitkä ja karvainen Arska 58v, ehkä hieman bi-curious, ei kai haittaa...

Itse asiassa tämä on vielä parempi. Voivat sitten keskutella mies miehelle miten jatkossa toimitaan.

Vierailija
57/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos deitti paljastuu hopeaketuksi, niin sitten lähetät mummon treffeille. 👵

Mun mummo luulee olevansa about 25v. Ei oikeesti mitään ajantajua enää. Tässä todellisuudessa on toki 70v vanhempi mutta hei, mitäs pienistä, sattuuhan näitä..

Vierailija
58/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sille viestin, että haluat olla rehellinen ja olet oikeasti mies.

Vierailija
59/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin suoraan että katsoin sun facebook profiilis just ja odottaisin mielenkiinnolla mitä lötjäke vastaisi 😄

Haukkuisin sitten maan rakoon kuten miehet tekevät aina pakit saatuaan meille naisille,vaikka syy on ollut aina juurikin tämä valehtelu tärkeissä asioissa.

Tinderissä on vain valehtelijoita ja jämiä.

Jos sillä näkyy julkisena jotain niin kysyy "hei mistä sä tunnet Maija Mättösen kun se tykkäilee sun julkaisuista somessa?"

Ja sitten odottaa uskaltaako se vastata.

Vierailija
60/104 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kelpaa tuon ikänen mies?

Koska hän on vanha. Ja lisäksi valehtelija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme